Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Weekplannen!

<<

Anoniem245

Bericht 02 Jan 2017 09:02

Weekplannen!

Nieuw jaar, nieuwe week! Wat zijn jullie plannen?

Vandaag: Er ligt sneeuw dus zo met kind en honden naar buiten, dan werken en vanavond repetitie en vergadering.
Di: A Dagje vrij, fgesproken met mijn studievriendinnen, ben de hele dag onder de pannen.
Wo: Misschien heb ik vrij, straks even navriagen of het mogelijk is, en anders werken. En in de middag gewoon thuis.
Do: Werken, in de middag thuis.
Vrij: Werken en in de middag thuis.
Za: "s avonds nieuwjaarsconcert met mijn jeugdorkestje en uithelpen bij het grote orkest.
Zo: Nog geen idee!
<<

GeKKiE

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4984

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:30

Bericht 02 Jan 2017 09:07

Re: Weekplannen!

Wat heerlijk dat er bij jullie sneeuw ligt!
Ik vond het net buiten niet eens koud hier (Haarlem).

Ik heb deze week nog vakantie.

Vandaag: dochter naar KDV
Ik ga schoonmaken, opruimen, boodschappen doen en lunchen met een groepje collega's en daarna nog even winkelen.
Dinsdag: dochter naar KDV en ik ga naar school/werk, voorbereiden en met collega vast rapporten maken.
Woensdag: nog geen plannen
Donderdag: Lunchen met wat vriendinnen en dochter gaat mee
Vrijdag: nog geen plannen
Zaterdag: nog geen plannen
Zondag: nog geen plannen

Heerlijk vooruitzicht dat ik mijn vakantie niet helemaal heb volgepland!
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43577

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 02 Jan 2017 09:22

Re: Weekplannen!

Nou eigenlijk best een leuke, drukke week terwijl ik ook wel toe ben aan een rustig weekje. Denk wel goeie mix zo.

Maandag: Werken en boodschappen doen
Dinsdag: Werken, 's avonds 3D/4D pretecho, een glimps van het snuitje van ons kindje opvangen
Woensdag: Werken
Donderdag: Werken, 's avonds groeiecho (medische echo dus)
Vrijdag: Werken, nog geen plannen voor 's avonds
Zaterdag: Nog geen plannen, denk babykamer verder opruimen zodat ie helemaal leeg is.
Zondag: Nog geen plannen
Let's discover the world together.
<<

Studiebol

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5084

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:19

Bericht 02 Jan 2017 10:17

Re: Weekplannen!

Ik ben de hele week vrij :banaan: :banaan:

Vandaag hoorde ik van mijn dochters dat het een pyjama dag werd, voor hun dan ik ben al in de kleren. Ik wil het een en ander opruimen. Maar heb net eerst het playmobil circus voor ze in elkaar gezet.

Morgen geen plannen overdag, s'avonds ga ik naar de film.

Woensdag nog een plannen.

Donderdag nog geen plannen overdag, savonds ga ik uiteten

Vrijdag nog geen plannen

Zaterdag nog geen plannen

Zondag een verjaardag.

Heerlijk geen plannen ik wil nog een keer met mijn dochters zwemmen maar nog geen idee wanneer.
:heart: :heart: 2011
<<

Winegum

Major Yipyapper

Berichten: 4015

Geregistreerd: 26 Okt 2013 18:21

Bericht 02 Jan 2017 11:07

Re: Weekplannen!

Super schattig van jouw dochters, Studiebol! Heerlijk een pyjamadag.

Ik heb eigenlijk nog helemaal geen plannen deze week, erg rustig nog. Al denk ik dat ik nog wel een keer naar de film ga deze week en met een vriendin af ga spreken.

Maandag: ben nog vrij vandaag. Beetje huishouden gedaan, ga zo even de stad in omdat ik naar iets op zoek ben bij de zeeman. Verder lekker een relaxdag.
Dinsdag: werken en 's avonds geen plannen
Woensdag: werken en 's avonds zwemmen met een vriendin
Donderdag: ben ik vrij. In de middag heb ik vrijwilligerswerk, verder nog geen plannen.
Vrijdag: werken en 's avonds nog geen plannen
Weekend: nog een heel leeg weekend. Wil mijn kerstboom opbergen en mijn berging weer even opnieuw inrichten. Verder wellicht naar de film en afspreken met een vriendin.

Fijne week allemaal!
<<

Brooke

Bericht 02 Jan 2017 13:07

Re: Weekplannen!

Ik heb helemaal geen plannen, heb nog lekker een weekje vakantie. Lekker even tijd voor mezelf. Mijn man moet wel gewoon werken en mijn dochter gaat deze week weer naar de opvang,
<<

Anoniem282

Bericht 02 Jan 2017 13:35

Re: Weekplannen!

Maandag t/m donderdag werken en in de avond geen plannen.
Vrijdag: afgesproken met vrienden om te borrelen en bij te kletsen.
Weekend staat nog open. :)
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12106

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 02 Jan 2017 14:22

Re: Weekplannen!

Ik wou dat ik vrij was. Echt wie bedenkt er nou dat je de dag naar nieuwjaarsdag moet werken.
Maar gelukkig mag ik nog werken was vorige week nog spannend

Vandaag gewerkt van 8-14 vanavond Pilatus
Dinsdag werken van 8-17
Woensdag werken van 8-14 daarna sporten
Donderdag werken van 8-14
Vrijdag werken 8-14
Afbeelding
<<

Anoniem304

Bericht 02 Jan 2017 14:27

Re: Weekplannen!

sarah1985 schreef:Ik wou dat ik vrij was. Echt wie bedenkt er nou dat je de dag naar nieuwjaarsdag moet werken.
Maar gelukkig mag ik nog werken was vorige week nog spannend

Vandaag gewerkt van 8-14 vanavond Pilatus
Dinsdag werken van 8-17
Woensdag werken van 8-14 daarna sporten
Donderdag werken van 8-14
Vrijdag werken 8-14

De meeste werkgevers? Het is gewoon maandag.
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12106

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 02 Jan 2017 15:17

Re: Weekplannen!

de meesten zijn vrij. Hebben 2 weken vakantie. Ben van mijn vrienden en familie 1 van de weinigen die werkt. Maar was ook maar als grap bedoelt. Heb beetje last van moeheid door oud en nieuw
Afbeelding
<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 7536

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:04

Bericht 02 Jan 2017 15:58

Re: Weekplannen!

Ik heb heerlijk vakantie! Maar ik heb dus niet zo heel veel plannen. Morgen gaan mijn man en ik 'kerstdiner' eten bij een vriend, en daarna pubquizzen. Vrijdag gaan we waarschijnlijk naar een concert. Zondag is het broertje van mijn man jarig, daar gaan we in de middag heen en we eten ook mee.
Verder heb ik nog niets vaststaan. Ik ga lekker relaxen deze week, tv kijken, puzzelen, lezen, knutselen, dat soort dingen. Ook ben ik bezig alle kasten in huis op te ruimen, daarmee ben ik nu ongeveer halverwege. En misschien nog lunchen met mijn moeder en zus. Verder zie ik nog wel, heerlijk. :smile:
<<

Kreeft

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4227

Geregistreerd: 04 Sep 2013 01:06

Bericht 02 Jan 2017 16:29

Re: Weekplannen!

Vandaag: zijn mijn vriend en ik nog lekker dagje vrij, laatste vakantiedag. Zó snel gegaan! Vanmorgen 2 wassen gedraaid, bed verschoond, boodschappen gedaan, werkkleding gestreken, met de auto door de wasstraat. Nu lekker op de bank, straks alleen nog koken.

Dinsdag tm vrijdag: werken van 11 tot 21.30 uur, verder geen plannen.

Zaterdag: vrije dag, neefje komt logeren.

Zondag: werken van 11 tot 21.30 uur.

Rustig weekje, vind ik wel lekker na een paar hele drukke weken!
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9453

Geregistreerd: 19 Jul 2014 16:27

Bericht 02 Jan 2017 17:12

Re: Weekplannen!

Vandaag: Lekker wat in huis aangeklungeld.
Morgen: Werken 07.30-16.00u. Van 17.00 - 19.00 training geven.
Woensdag: Werken van 07.30-16.00u, daarna boodschappen doen. 's Avonds nog geen plannen.
Donderdag: Werken van 14.00-17.00u, 's avonds komen 3 nichtjes op bezoek.
Vrijdag: De hele dag vrij, nog geen idee wat ik ga doen.

Weekend nog redelijk onbekend.
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Snoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6939

Geregistreerd: 11 Dec 2013 11:19

Bericht 02 Jan 2017 23:33

Re: Weekplannen!

Mijn man en ik hebben allebei nog vrij deze week en zoon heeft ook vakantie. Wel heel erg gek voor mij om te beseffen dat dit mijn laatste vrije week is. Ik ben dan ruim een halfjaar thuis geweest na de geboorte van mijn jongste, ik word al emotioneel als ik er aan denk dat mijn zwangerschapsverlof er nu echt bijna op zit.

Maandag: Wat gerommeld in huis, relaxte dag gehad
Dinsdag: Eerst naar de Ikea en daarna rijden we door naar Zonnetje en haar man en blijven daar ook eten
Woensdag: Komt er een vriendje spelen bij mijn zoon, 's avonds komt mijn nichtje logeren
Donderdag: Is mijn nichtje hier, ze blijft tot na het avondeten.
Vrijdag: Naar de kapper met mijn zoon en verder nog geen idee
Zaterdag: Winterfeest hier in het dorp waar we even heen gaan
Zondag: Gaan we eten bij Etenstijd met mijn oma en de familie.
2012 & 2016
<<

Anoniem221

Bericht 02 Jan 2017 23:36

Re: Weekplannen!

Ik heb absoluut geen plannen voor de eerste week van januari. Ik heb vandaag zo'n angstdagje. Wat als mijn doelen van 2017 gewoon niet haalbaar zijn? Wat als het in 2018 nog steeds hetzelfde is. Dus ik heb mezelf even een weekje vrijgegeven om alles te overdenken. Ik moet even weer de kracht uit mezelf halen.
<<

bosjesvrouw

Major Yipyapper

Berichten: 5016

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:03

Woonplaats: Friesland

Bericht 03 Jan 2017 01:00

Re: Weekplannen!

Vandaag gewerkt. Morgen en woensdag weer.
Vrijdag ochtend naar een vriendin. Zaterdag ochtend een verjaardag en verder nog geen plannen.
2014 2016
<<

Snirp

Major Yipyapper

Berichten: 4822

Geregistreerd: 22 Nov 2013 07:57

Bericht 03 Jan 2017 07:04

Re: Weekplannen!

Ik ben deze week nog vrij (nou ja, heb voor mezelf besloten niemand in te plannen).

Maandag: T. en ik zijn lekker de hele dag thuisgebleven. Zondag was hij extreem druk, dus we hebben er een rustig dagje van gemaakt.
Dinsdag: Eigenlijk ook geen plannen. We gaan 's morgens even naar de markt, verder zien we wel.
Woensdag: T. gaat naar het KDV, ik ga 's morgens even een uurtje naar de praktijk en heb daarna 1 aan-huis-afspraak. Verder moet ik boodschappen doen en wil ik de kerstspullen opruimen.
Donderdag: T. gaat naar het KDV. Ik breng 's morgens mijn auto naar de garage. Verder geen plannen, behalve gezellig lunchen met mijn moeder.
Vrijdag: Mijn man is ook altijd vrij op vrijdag, dus gezellig nog een dagje met z'n drietjes. 's Morgens controle bij de vk (eindelijk weer een teken van leven van onze uk, de weken na de echo 8-12 hebben me veeeeel te lang geduurd!). Verder nog geen plannen, we zien wel :).
<<

Jezzie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8837

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:17

Bericht 03 Jan 2017 07:09

Re: Weekplannen!

Gisteren zijn we bij mijn ouders geweest, die zitten in een vakantiehuisje hier niet zo ver vandaan.. Gewandeld in het bos en uit eten geweest.
Vandaag komt mijn gastkindje, nog geen specifieke plannen. We zien wel hoe de dag loopt.
Morgen, kerstspullen opruimen.
Donderdag komt mijn gastkindje en ga ik contract tekenen met een nieuw gezin.
Vrijdag komt mijn gastkindje.
2012
2016
2020

Instagram
<<

Anoniem313

Bericht 03 Jan 2017 10:28

Re: Weekplannen!

Fedora schreef:Ik heb absoluut geen plannen voor de eerste week van januari. Ik heb vandaag zo'n angstdagje. Wat als mijn doelen van 2017 gewoon niet haalbaar zijn? Wat als het in 2018 nog steeds hetzelfde is. Dus ik heb mezelf even een weekje vrijgegeven om alles te overdenken. Ik moet even weer de kracht uit mezelf halen.


Stel jij jezelf wel haalbare doelen? Ik zie soms dingen voorbij komen van afvallen, stoppen met roken, nieuwe baan, sparen, verhuizen, trouwen - ik weet net of je dit allemaal in 2017 van plan bent maar het lijkt mij zo van de zijlijn wat veel. Doelen werken vaak goed als ze klein en concreet zijn, en je er niet teveel tegelijk hebt. Dan haal je idd niet, en dan is de kans groter dat je de handdoek helemaal in de ring gooit en de rest dus ook niet haalt. Als je er 1 of 2 haalbare doelen uitpikt, gun je jezelf een succes-ervaring, en dat geeft je weer motivatie.

On topic doe ik het rustig aan deze week. Heb net een vriendin op de trein naar Schiphol gezet die anderhalve week bij ons was, dat was gezellig maar ook druk. De oudste is tot vrijdag uit logeren, de jongste is vandaag en donderdag naar het KDV. Ik heb die dagen dus om wat aan te rommelen, voor m'n freelance business wat dingen uit te zoeken en de kerstboom weg te doen enzo. Oh ja en sporten, want fit & healthy 2017.
<<

anoniem203

Bericht 03 Jan 2017 10:34

Re: Weekplannen!

Maandag : gewerkt.
Dinsdag : poets en opruimdagje.
Woensdag : boodschappen halen voor de rest van de week, 's middags met een vriendin + kids naar een binnenspeeltuin.
Donderdag : middag's stuk wandelen met de kinderen.
Vrijdag : ik denk even de stad in met de kinderen.
Zaterdag : werken.
Zondag : nog geen plannen.
Laatst gewijzigd door anoniem203 op 05 Jan 2017 23:25, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Amandine

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4567

Geregistreerd: 02 Sep 2013 09:35

Bericht 03 Jan 2017 10:38

Re: Weekplannen!

Maandag: gewerkt en 's avonds dingen voor de verhuizing geregeld
Dinsdag: werken en 's avonds ook weer dingen voor de verhuizing regelen
Woensdag: werken en 's avonds naar de sportschool
Donderdag: werken en ook weer 's avonds dingen voor de verhuizing regelen. Waarschijnlijk al dingen inpakken
Vrijdag: boodschappen doen, wat poetsen, naar de kapper en spullen inpakken
Zaterdag & zondag: nog geen specifieke plannen, maar ik verwacht dat we spullen gaan inpakken en alvast dingen naar de andere woning gaan brengen.
A 06-11-2017
M 23-03-2020
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25047

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 03 Jan 2017 10:44

Re: Weekplannen!

Dat vraag ik me ook af, Fedora. Ik lees alleen maar posts over doelen van je de laatste tijd. Dat is op zich prima, maar je moet niet te veel aan willen pakken ineens, want dat werkt niet. Begin nou eens gewoon met één ding en als dat onder controle is, pak je er een tweede bij.

On topic:
Ik was gisteren vrij en moest eigenlijk naar de mondhygiëniste, maar ik werd gebeld dat ze ziek was. Ik heb gesport en verder allerlei taken gedaan die ik nog moest afwerken. En series gekeken en gelezen.
Vandaag werk ik en verder niks.
Morgen idem.
Donderdag werk ik en 's avonds ga ik sporten.
Vrijdag werken en 's avonds chillen op de bank met m'n vriend.
Zaterdag gaan m'n vriend en ik naar vier mensen/stellen in Utrecht om naar hun nieuwe huis te kijken. Lekker efficiënt :P Lunchen bij vrienden van m'n vriend, dan op de koffie bij Carra en vriend, dan naar een vriend van mij en daarna eten met die ene vriend bij een andere vriend haha.
Zondag ga ik naar m'n huis in DH voor de finishing touch en dan hoop ik dat de makelaar ergens volgende week al foto's kan gaan maken voor de verkoop.
❤ 7 juni 2018
<<

Pandora

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3183

Geregistreerd: 02 Sep 2013 14:45

Bericht 03 Jan 2017 12:03

Re: Weekplannen!

Ik ben nog vrij tot en met woensdag en we zouden nog wat leuke dingen doen met de meisjes maar we zitten in de ziekenboeg in huize pandora dus ben bang dat het er niet meer van komt. We gangen dus wat op de bank voor de tv. Hoop dat we misschien morgenmiddag of anders in het weekend nog even naar de bios kunnen.
Remind yourself that it's okay not to be perfect....

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers