Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Reisplannen 2017

<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25109

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 01 Jan 2017 23:26

Re: Reisplannen 2017

Yes, net tickets naar Londen geboekt voor het eerste weekend van april, met m'n vriends verjaardag!
❤ 7 juni 2018
<<

Reva

Yipyapper

Berichten: 1966

Geregistreerd: 18 Nov 2013 21:57

Bericht 02 Jan 2017 00:34

Re: Reisplannen 2017

Ik ben ook in Londen dan :smile:
June schreef:Kruiden naar beschikbaarheid en emotie.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25109

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 02 Jan 2017 00:42

Re: Reisplannen 2017

Reva schreef:Ik ben ook in Londen dan :smile:


Whaha dat is ook toevallig! Misschien zie ik je nog :D
❤ 7 juni 2018
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43704

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 02 Jan 2017 13:25

Re: Reisplannen 2017

Sayhtia schreef:Leuk zijn die foto's he! Lijkt me ook wel leuk om zelf foto's te maken, ook meteen een leuk uitstapje :) Weet hij al welke auto hij wilt kopen? Ik heb geen rijbewijs (ben ermee bezig) maar zou sowieso niet durven. Wie weet oooooit maar dan wil ik toch wel veel ervaring hebben eerst! Wie weet dat je in de toekomst ook zelf gaat rijden, zou wel heel tof zijn inderdaad! Mijn vriend heeft wel al op Circuit Zolder gereden dit jaar maar dat is zo ook niet zomaar openlijk toegankelijk dacht ik (is bij best veel circuits zo inderdaad). Tof dat je met je vader bent mee geweest! Zandvoort zijn we dit jaar geweest maar er was toen een race, je mocht niet zelf rijden.


Wat leuk! Zolder reed m'n vader vroeger ook wel. M'n man heeft een BMW gekocht, een mooie sportieve. Gaan we ongetwijfeld lekker mee in Duitsland rijden. Indien niet dit jaar, dan vast het jaar er op. En precies, ik heb zelf ook nog niet zo lang m'n rijbewijs maar het zou wel een hele toffe kers op de taart zijn als ik ooit op de Ring durf te rijden. Veel plezier iig alvast!
Let's discover the world together.
<<

Emma

Major Yipyapper

Berichten: 3114

Geregistreerd: 24 Okt 2015 11:53

Bericht 02 Jan 2017 13:36

Re: Reisplannen 2017

Wij gaan in maart een lang weekend naar Rome en in augustus waarschijnlijk kamperen in Duitsland.
<<

Bing

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 28

Geregistreerd: 09 Apr 2016 16:32

Bericht 02 Jan 2017 22:46

Re: Reisplannen 2017

Marin schreef:Leuke plannen, Stanley. Zijn jullie veel samen dit jaar?

Wij gaan eind januari naar Cambridge om m'n diploma op te halen en maken er een leuk weekendje van.
Begin februari gaan we tien dagen naar Spanje net onder Valencia.
Begin mei met de hele (stief) familie naar een huis in de Ardennen, baby's first trip!
We gaan niet op zomervakantie maar gaan waarschijnlijk in september of oktober als het niet zo heel warm meer is weer naar Spanje. En in de zomer hopelijk een paar daagjes varen en een nachtje overnachten met de boot (overnachting wel in hotel)


Leuk dat je naar Cambridge komt Marin! Er is vast zoveel veranderd sinds jij hier laatst was, vooral qua winkels en restaurantjes. Wat zijn jullie plannen?
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43704

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 02 Jan 2017 23:23

Re: Reisplannen 2017

Oh ja jij woont daar natuurlijk!
Het is voor mij zeven jaar geleden. Weet jij of er veel veranderd is? Volgens mij zit Fitzbillies ergens anders maar verder leek 't op street view nog wel redelijk 't zelfde. Colleges zin natuurlijk al eeuwen hetzelfde haha.

Donderdagavond komen we aan. We gaan vrijdags beetje rondwandelen door de colleges en beetje shoppen in de stad. Zaterdag heb ik m'n graduation bij de Senate House en een lunch bij de college. En zondag rijden we weer terug.

Hoe is het daar en met jou?
Let's discover the world together.
<<

Kreeft

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4227

Geregistreerd: 04 Sep 2013 02:06

Bericht 02 Jan 2017 23:55

Re: Reisplannen 2017

We gaan in juni een week naar Spanje, eerst 4 dagen naar Valencia, en dan rijden we door naar Alicante, waar vrienden een B&B hebben.

En dan in september hebben we 2/3 weken vakantie, maar we gaan niks boeken. We moeten ons dak laten doen (zo'n rotgeld..), dus we wachten dat eerst af, en pakken dan waarschijnlijk een last minute.

Verder geen plannen, maar hoop nog wel op wat weekendjes weg!
<<

Zoux

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 43

Geregistreerd: 06 Apr 2015 21:36

Bericht 04 Jan 2017 17:09

Re: Reisplannen 2017

Het enige wat ik dit jaar op de planning heb staan is een vakantie naar de zon met mijn kinderen in juli.
<<

Uffe

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9419

Geregistreerd: 25 Nov 2015 16:30

Bericht 05 Jan 2017 21:33

Re: Reisplannen 2017

Wij gaan in de zomervakantie kamperen. Ik denk in Frankrijk.
⁠♡♡♡
<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9634

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:06

Bericht 05 Jan 2017 22:19

Re: Reisplannen 2017

Wij hebben dus echt nog 0,0 plannen..
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022
<<

Sam

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 10385

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:55

Bericht 05 Jan 2017 22:30

Re: Reisplannen 2017

Leuke plannen allemaal!

Wij gaan niet. Of iig nog niks gepland. Heel misschien het najaar een weekje in een huisje, maar prioriteit is ons nieuwe huis.
It is my circus. They are my monkeys. I am the ringmaster of this show.

♡ P 2015
♡ X 2016
♡ S 2017
♡ B 2018
<<

Uffe

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9419

Geregistreerd: 25 Nov 2015 16:30

Bericht 05 Jan 2017 23:14

Re: Reisplannen 2017

Wij.tot dinsdag ook niet Arwyn. Maar nu hebben we besloten om lekker met onze caravan kamperen!
⁠♡♡♡
<<

Jeanette

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 955

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:31

Bericht 05 Jan 2017 23:39

Re: Reisplannen 2017

Ik ga in ieder geval in maart naar Canterburry. En verder vast nog wel meer, maar nog niet geboekt.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43704

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 05 Jan 2017 23:41

Re: Reisplannen 2017

Wat leuk, wij gaan misschien over een paar weken nog even langs Canterbury op de terugreis van Cambridge naar de tunnel bij Folkestone. Heb jij een specifieke reden dat je er naar toe gaat?
Let's discover the world together.
<<

Toet

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2622

Geregistreerd: 03 Sep 2013 12:00

Bericht 06 Jan 2017 01:57

Re: Reisplannen 2017

Ik heb m'n eerste tripje er al opzitten dit jaar! Kom net terug uit Berlijn :smile:

Verder heb ik nog niks geboekt maar ik heb wel plannen, m'n werk is vrij flexibel en ik heb meer dan 100 overuren staan. Ik wil sowieso naar Dublin en Porto, Dublin hopelijk in februari/maart en Porto denk ik in mei of april. Als ik binnenkort een weekend vrij ben rij ik naar Parijs, ik ben daar nog nooit geweest, belachelijk want het is maar 4,5 uur rijden vanaf hier.
Het kriebelt ook nog steeds om op wintersport te gaan. Heel misschien dat ik dat nog wel doe, als ik vrij kan krijgen (een hele vriendengroep gaat eind maart en ik kan in principe een week van te voren nog wel boeken). Van de zomer gaan we ook nog een keer naar Berlijn hebben we al afgesproken. Behalve die weekendjes ga ik denk ik niet echt op vakantie dit jaar want ik wil eigenlijk sparen en dan volgend jaar in januari en februari een langere reis maken.
<<

Frankie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1423

Geregistreerd: 13 Jul 2016 17:13

Bericht 06 Jan 2017 14:28

Re: Reisplannen 2017

Ik weet niet of we op vakantie gaan dit jaar omdat we ook graag een huis willen kopen maar we hebben nog wel een aantal wensen. Vorig jaar hadden we ook niet echt concrete plannen en is het wel een erg leuk reisjaar geweest.

We gaan wel in februari voor mijn verjaardag een nachtje naar Rotterdam en lekker eten.

Ik heb eigenlijk wel zin om dit jaar lekker in Europa te blijven. Het lijkt me leuk om een aantal steden/streken te combineren. En dan vliegen met Ryanair van plek naar plek. Zuid Italie, Toscane, Oosterijk en naar huis ofzo.
<<

Anoniem321

Bericht 08 Jan 2017 15:54

Re: Reisplannen 2017

Ik hoop er met pasen even een weekendje alleen tussenuit te gaan naar een stad in Spanje. Zat aan Alicante te denken. Heb nog niks geboekt.
Eind mei, begin juni gaan we met z'drietjes 10 dagen naar Griekenland, in de buurt van Thessaloniki.
In augustus willen we een week of 2 weken kamperen in Frankrijk.
En dat was het eigenlijk wel.
<<

Bing

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 28

Geregistreerd: 09 Apr 2016 16:32

Bericht 08 Jan 2017 21:23

Re: Reisplannen 2017

Marin schreef:Oh ja jij woont daar natuurlijk!
Het is voor mij zeven jaar geleden. Weet jij of er veel veranderd is? Volgens mij zit Fitzbillies ergens anders maar verder leek 't op street view nog wel redelijk 't zelfde. Colleges zin natuurlijk al eeuwen hetzelfde haha.

Donderdagavond komen we aan. We gaan vrijdags beetje rondwandelen door de colleges en beetje shoppen in de stad. Zaterdag heb ik m'n graduation bij de Senate House en een lunch bij de college. En zondag rijden we weer terug.

Hoe is het daar en met jou?


Er zal wel veel nieuwe winkels en restaurantjes zijn voor jou. Fitzbillies is nog steeds in Trumpington street maar ze hebben nu een tweede vestiging in Bridge street, daar tegenover zit ook een super leuk wine Merchant! Klinkt als een lekker weekendje. Is het voor je MA? Ik ben net bezig met het organiseren van de MA dinner voor de College waar ik werk.
<<

Bing

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 28

Geregistreerd: 09 Apr 2016 16:32

Bericht 08 Jan 2017 21:26

Re: Reisplannen 2017

Wij gaan begin February een week naar Tenerife met vrienden en kids, super zin in. Even lekker naar de zon. Verder nog geen plannen gemaakt voor dit jaar maar zal vaak naar NL komen ivm ziekte van m'n vader.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43704

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 08 Jan 2017 21:30

Re: Reisplannen 2017

Bing schreef:
Marin schreef:Oh ja jij woont daar natuurlijk!
Het is voor mij zeven jaar geleden. Weet jij of er veel veranderd is? Volgens mij zit Fitzbillies ergens anders maar verder leek 't op street view nog wel redelijk 't zelfde. Colleges zin natuurlijk al eeuwen hetzelfde haha.

Donderdagavond komen we aan. We gaan vrijdags beetje rondwandelen door de colleges en beetje shoppen in de stad. Zaterdag heb ik m'n graduation bij de Senate House en een lunch bij de college. En zondag rijden we weer terug.

Hoe is het daar en met jou?


Er zal wel veel nieuwe winkels en restaurantjes zijn voor jou. Fitzbillies is nog steeds in Trumpington street maar ze hebben nu een tweede vestiging in Bridge street, daar tegenover zit ook een super leuk wine Merchant! Klinkt als een lekker weekendje. Is het voor je MA? Ik ben net bezig met het organiseren van de MA dinner voor de College waar ik werk.


Oh ik meende dat ie verhuisd was maar extra vestiging dus. Cambridge wine merchants zag in al inderdaad! Jammer dat ik nu geen wijn mag. Het is voor m'n MPhil. Blauwe hood dus. Ik duik ook nog wel even de grand arcade in maar kijk het meeste uit naar de kleine straatjes en colleges. Heb je nog tips voor nieuwe restaurantjes met name voor lunch? We gaan ook lekker traditioneel bij The Eagle eten, en verder zien we wel! Leuk hoor dat je daar woont en werkt, het is een apart maar leuk wereldje.
Let's discover the world together.
<<

Bing

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 28

Geregistreerd: 09 Apr 2016 16:32

Bericht 08 Jan 2017 21:40

Re: Reisplannen 2017

Marin schreef:
Bing schreef:
Marin schreef:Oh ja jij woont daar natuurlijk!
Het is voor mij zeven jaar geleden. Weet jij of er veel veranderd is? Volgens mij zit Fitzbillies ergens anders maar verder leek 't op street view nog wel redelijk 't zelfde. Colleges zin natuurlijk al eeuwen hetzelfde haha.

Donderdagavond komen we aan. We gaan vrijdags beetje rondwandelen door de colleges en beetje shoppen in de stad. Zaterdag heb ik m'n graduation bij de Senate House en een lunch bij de college. En zondag rijden we weer terug.

Hoe is het daar en met jou?


Er zal wel veel nieuwe winkels en restaurantjes zijn voor jou. Fitzbillies is nog steeds in Trumpington street maar ze hebben nu een tweede vestiging in Bridge street, daar tegenover zit ook een super leuk wine Merchant! Klinkt als een lekker weekendje. Is het voor je MA? Ik ben net bezig met het organiseren van de MA dinner voor de College waar ik werk.


Oh ik meende dat ie verhuisd was maar extra vestiging dus. Cambridge wine merchants zag in al inderdaad! Jammer dat ik nu geen wijn mag. Het is voor m'n MPhil. Blauwe hood dus. Ik duik ook nog wel even de grand arcade in maar kijk het meeste uit naar de kleine straatjes en colleges. Heb je nog tips voor nieuwe restaurantjes met name voor lunch? We gaan ook lekker traditioneel bij The Eagle eten, en verder zien we wel! Leuk hoor dat je daar woont en werkt, het is een apart maar leuk wereldje.


Ah dat is jammer ja dat je niet kan drinken, maar misschien vind je wel een lekkere wijn om te bewaren voor na de bevalling. Jaa de kleine straatjes zijn het leukst in Cambridge, het is idd een bijzondere wereld maar ik vind het super leuk werk.
Oh leuk The Eagle, daar gaan we elk jaar voor kerst heen en dan drinken we lekker gluh wine. Oh er zijn zoveel leuke restaurants in Cambridge, een paar die ik zo kan bedenken: The brewhouse, smokeworks, the pintshop, The old bicycle shop.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43704

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 08 Jan 2017 21:43

Re: Reisplannen 2017

Oh leuk, volgens mij zijn die nieuw of ik ken ze iig niet. Ga ze leuk even opzoeken. Dank je wel!
Let's discover the world together.
<<

Bing

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 28

Geregistreerd: 09 Apr 2016 16:32

Bericht 08 Jan 2017 22:00

Re: Reisplannen 2017

Jaa ze zijn allemaal redelijk nieuw
<<

Anoniem252

Bericht 08 Jan 2017 22:04

Re: Reisplannen 2017

Wij gaan waarschijnlijk naar zuid Afrika deze zomer :D. Op een rondreis van 3 weken van Johannesburg naar Kaapstad.
VorigeVolgende

Terug naar Reizen & vakanties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers