Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Zeg eens eerlijk..

<<

Anoniem184

Bericht 01 Jan 2017 22:08

Re: Zeg eens eerlijk..

Ik betaal altijd.

Fauve, wat jij hebt gedaan zou niet eens in me opkomen. Er gaan drie personen naar de wc dus ja, ik betaal dan 3x 50 cent. Ik schrik er ook wel een beetje van dat je die man vraagt 'of hij wel goed bij z'n hoofd is'. Wat een agressiviteit.
<<

Anoniem185

Bericht 01 Jan 2017 22:16

Re: Zeg eens eerlijk..

Als het echt heel vies is betaal ik niet.
<<

Fauve

Major Yipyapper

Berichten: 2685

Geregistreerd: 02 Sep 2013 21:40

Bericht 01 Jan 2017 22:44

Re: Zeg eens eerlijk..

Maple schreef:Ik betaal altijd.

Fauve, wat jij hebt gedaan zou niet eens in me opkomen. Er gaan drie personen naar de wc dus ja, ik betaal dan 3x 50 cent. Ik schrik er ook wel een beetje van dat je die man vraagt 'of hij wel goed bij z'n hoofd is'. Wat een agressiviteit.


Volgens mij weet jij het verschil niet tussen assertief en agressief. Ik ga dus niet de deur dichtgooien om er weer 50 cent in te gooien.
Ik had die vent al eerder aangegeven bij Melkpunt omdat hij vond dat ik niet mocht kolven op de wc, ik hield het te lang bezet. Vandaar dat ik me afvraag of ie goed bij zijn hoofd is.
Maar ga jij lekker 3x 50 cent achter elkaar in de wc doen, waaronder voor een kind van 2 dat een muizenplasje moet doen. Vraag me dan af wie er gekker is, jij of die man.
04-2014
10-2015
<<

anoniem203

Bericht 01 Jan 2017 22:45

Re: Zeg eens eerlijk..

Jeetje Fauve het zit je wel dwars of niet?
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:29

Bericht 01 Jan 2017 23:03

Re: Zeg eens eerlijk..

Ik snap wel dat je niet extra 50 cent erin gaat gooien voor een klein kind aangezien je dan meestal samen in een hokje gaat. Je gaat meestal niet met twee volwassenen tegelijk op het toilet zitten, dus voor die andere volwassene zou ik dan wel die munt erin gooien.

Als ze alsnog vragen om die 50 cent zou ik er geen ruzie om gaan maken en gewoon die 50 cent geven, maar ik zou het wel een beetje overdreven vinden.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15401

Geregistreerd: 20 Feb 2014 11:58

Bericht 01 Jan 2017 23:10

Re: Zeg eens eerlijk..

Fauve schreef:
Maple schreef:Ik betaal altijd.

Fauve, wat jij hebt gedaan zou niet eens in me opkomen. Er gaan drie personen naar de wc dus ja, ik betaal dan 3x 50 cent. Ik schrik er ook wel een beetje van dat je die man vraagt 'of hij wel goed bij z'n hoofd is'. Wat een agressiviteit.


Volgens mij weet jij het verschil niet tussen assertief en agressief. Ik ga dus niet de deur dichtgooien om er weer 50 cent in te gooien.
Ik had die vent al eerder aangegeven bij Melkpunt omdat hij vond dat ik niet mocht kolven op de wc, ik hield het te lang bezet. Vandaar dat ik me afvraag of ie goed bij zijn hoofd is.
Maar ga jij lekker 3x 50 cent achter elkaar in de wc doen, waaronder voor een kind van 2 dat een muizenplasje moet doen. Vraag me dan af wie er gekker is, jij of die man.


Ik denk eerlijk gezegd dat die eer volledig aan jou toekomt.

♥♥
<<

Anoniem190

Bericht 01 Jan 2017 23:48

Re: Zeg eens eerlijk..

Als het schoon is heb ik geen probleem met betalen, ik heb alleen niet altijd kleingeld mee...
Toiletten met muntjessystemen in de deur ga ik niet in. Ben bang vast te komen te zitten. (Zo vermijd ik liften ook altijd) (op het werk gaan de goederen de lift in en ren ik een blok om naar de trappen, zo blijf ik er nog slank bij ook)
<<

Anoniem184

Bericht 02 Jan 2017 00:13

Re: Zeg eens eerlijk..

Fauve schreef:
Maple schreef:Ik betaal altijd.

Fauve, wat jij hebt gedaan zou niet eens in me opkomen. Er gaan drie personen naar de wc dus ja, ik betaal dan 3x 50 cent. Ik schrik er ook wel een beetje van dat je die man vraagt 'of hij wel goed bij z'n hoofd is'. Wat een agressiviteit.


Volgens mij weet jij het verschil niet tussen assertief en agressief. Ik ga dus niet de deur dichtgooien om er weer 50 cent in te gooien.
Ik had die vent al eerder aangegeven bij Melkpunt omdat hij vond dat ik niet mocht kolven op de wc, ik hield het te lang bezet. Vandaar dat ik me afvraag of ie goed bij zijn hoofd is.
Maar ga jij lekker 3x 50 cent achter elkaar in de wc doen, waaronder voor een kind van 2 dat een muizenplasje moet doen. Vraag me dan af wie er gekker is, jij of die man.


Haha. Wow. Ik denk dat jij een andere definitie van assertiviteit erop nahoudt dan ik.
<<

Studiebol

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5084

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:19

Bericht 02 Jan 2017 08:37

Re: Zeg eens eerlijk..

Ja ik hou absoluut de deur open voor iemand anders als er zo'n muntje in moet.

En nee ik betaal niet overal, als de wc's echt vies zijn ga ik niet betalen. Zijn ze schoon dan leg ik wel geld neer.

Bij sommige tankstations moet je eerst 50 cent betalen en dan kan je doorlopen, is met zo'n doordraaibalk systeem. Ik zet mezelf dan samen met mijn dochters zo neer dat we met een 50 cent door kunnen lopen. Vaak is het maar een dochter die moet plassen, de ander laat ik niet in de auto wachten of in de winkel en ik wil zelf altijd even mee om te checken of het goed gaat en ze het netjes achter laten, daar ga ik dan geen 1,50 voor betalen.
:heart: :heart: 2011
<<

Anoniem316

Bericht 02 Jan 2017 08:52

Re: Zeg eens eerlijk..

Wat ik me eigenlijk afvraag. Is het verplicht om te betalen bij zo'n toiletjuffrouw? Wat willen ze doen als je niet betaalt?

Over het algemeen gooi ik er wel wat neer maar als er niemand zit, dan niet.
<<

Rayna

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 995

Geregistreerd: 23 Feb 2016 21:09

Bericht 02 Jan 2017 09:01

Re: Zeg eens eerlijk..

Ik betaal eigenlijk altijd, of er nu iemand zit of niet. Misschien dat ik dat bij een vies toilet niet zou doen maar dat maak ik gelukkig nooit mee. Als ik ergens gegeten of gedronken heb betaal ik niet maar meestal hoeft dat ook niet.
<<

Whatever

Major Yipyapper

Berichten: 5458

Geregistreerd: 22 Feb 2016 12:09

Bericht 02 Jan 2017 09:07

Re: Zeg eens eerlijk..

Bob schreef:Als het echt heel vies is betaal ik niet.
Als er iemand zit betaal ik sowieso altijd, zo brutaal ben ik niet. Als er niet iemand zit niet altijd, zo eerlijk ben ik ook wel weer om dat toe te geven (of zo oneerlijk dus dat ik dat niet doe).

Wat Bob zegt, vieze wc's met uitgaan betaal ik niet voor. Of als het ergens is waar ik het niet had verwacht ofzo (wel eens gehad in een soort restaurant met café of juist club combinatie, dat je gewoon ergens zit te eten en dan even gaat plassen en er dan opeens een toiletjuffrouw die er net niet is of alleen tafeltje met schaaltje muntjes is), dat ik helemaal mijn portemonnee niet bij me heb, dan ga ik ook niet terug lopen om 50ct te halen.

Vind het wel altijd flauw als je bij de Mac moet betalen als je er net gegeten hebt. Maar dat doe ik ook altijd netjes. Soms ga ik in de stad bij de Pathé omdat dat gratis is EN ik toch unlimited heb. :smile:

Verder wel gewoon.
Laatst gewijzigd door Whatever op 02 Jan 2017 09:24, in totaal 2 keer gewijzigd.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43576

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 02 Jan 2017 09:19

Re: Zeg eens eerlijk..

Ja ik betaal eigenlijk wel altijd. Wel moet ik soms zo nodig plassen dat ik de juffrouw smeek of ik alsjeblieft eerst even mag plassen en daarna betalen omdat ik anders heel zenuwachtig naar m'n portemonnee loop te zoeken enzo. Maar dat doe ik dan altijd.
Let's discover the world together.
<<

Anoniem336

Bericht 02 Jan 2017 10:12

Re: Zeg eens eerlijk..

Fauve schreef:
Maple schreef:Ik betaal altijd.

Fauve, wat jij hebt gedaan zou niet eens in me opkomen. Er gaan drie personen naar de wc dus ja, ik betaal dan 3x 50 cent. Ik schrik er ook wel een beetje van dat je die man vraagt 'of hij wel goed bij z'n hoofd is'. Wat een agressiviteit.


Volgens mij weet jij het verschil niet tussen assertief en agressief. Ik ga dus niet de deur dichtgooien om er weer 50 cent in te gooien.
Ik had die vent al eerder aangegeven bij Melkpunt omdat hij vond dat ik niet mocht kolven op de wc, ik hield het te lang bezet. Vandaar dat ik me afvraag of ie goed bij zijn hoofd is.
Maar ga jij lekker 3x 50 cent achter elkaar in de wc doen, waaronder voor een kind van 2 dat een muizenplasje moet doen. Vraag me dan af wie er gekker is, jij of die man.


Jeetje, wat een raar mens ben je soms toch.
<<

Anoniem304

Bericht 02 Jan 2017 10:16

Re: Zeg eens eerlijk..

Elja schreef:
Fauve schreef:
Maple schreef:Ik betaal altijd.

Fauve, wat jij hebt gedaan zou niet eens in me opkomen. Er gaan drie personen naar de wc dus ja, ik betaal dan 3x 50 cent. Ik schrik er ook wel een beetje van dat je die man vraagt 'of hij wel goed bij z'n hoofd is'. Wat een agressiviteit.


Volgens mij weet jij het verschil niet tussen assertief en agressief. Ik ga dus niet de deur dichtgooien om er weer 50 cent in te gooien.
Ik had die vent al eerder aangegeven bij Melkpunt omdat hij vond dat ik niet mocht kolven op de wc, ik hield het te lang bezet. Vandaar dat ik me afvraag of ie goed bij zijn hoofd is.
Maar ga jij lekker 3x 50 cent achter elkaar in de wc doen, waaronder voor een kind van 2 dat een muizenplasje moet doen. Vraag me dan af wie er gekker is, jij of die man.


Jeetje, wat een raar mens ben je soms toch.

Hahaha echt he?!

Afbeelding
<<

MrsMath

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2655

Geregistreerd: 02 Sep 2013 13:28

Bericht 02 Jan 2017 10:43

Re: Zeg eens eerlijk..

Maar zien mensen niet betalen voor een toiletbezoek als dat wel gevraagd wordt ook als stelen?
(Net als het niet betalen voor een kind in een pretpark oid ;))
L 7-10-2011
N 23-5-2013
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43576

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 02 Jan 2017 10:45

Re: Zeg eens eerlijk..

MrsMath schreef:Maar zien mensen niet betalen voor een toiletbezoek als dat wel gevraagd wordt ook als stelen?
(Net als het niet betalen voor een kind in een pretpark oid ;))


Nou ja stelen.. Ik vind het niet netjes nee. Je maakt gebruik van een service. Waar je voor hoort te betalen. Als je dan opzettelijk niet betaalt, vind ik dat wel onbeschoft ja. Het is niet aan jou als klant om te beslissen of je wel of niet betaalt voor iets in zo'n situatie.
Let's discover the world together.
<<

Emma

Major Yipyapper

Berichten: 3114

Geregistreerd: 24 Okt 2015 10:53

Bericht 02 Jan 2017 12:30

Re: Zeg eens eerlijk..

Maple schreef:
Fauve schreef:
Maple schreef:Ik betaal altijd.

Fauve, wat jij hebt gedaan zou niet eens in me opkomen. Er gaan drie personen naar de wc dus ja, ik betaal dan 3x 50 cent. Ik schrik er ook wel een beetje van dat je die man vraagt 'of hij wel goed bij z'n hoofd is'. Wat een agressiviteit.


Volgens mij weet jij het verschil niet tussen assertief en agressief. Ik ga dus niet de deur dichtgooien om er weer 50 cent in te gooien.
Ik had die vent al eerder aangegeven bij Melkpunt omdat hij vond dat ik niet mocht kolven op de wc, ik hield het te lang bezet. Vandaar dat ik me afvraag of ie goed bij zijn hoofd is.
Maar ga jij lekker 3x 50 cent achter elkaar in de wc doen, waaronder voor een kind van 2 dat een muizenplasje moet doen. Vraag me dan af wie er gekker is, jij of die man.


Haha. Wow. Ik denk dat jij een andere definitie van assertiviteit erop nahoudt dan ik.


Ik moet eerlijk zeggen dat ik geloof ik ook niet heel blij zou zijn als ik naar het toilet moet en er gaat iemand op haar gemak zitten kolven :redface:
<<

Anoniem336

Bericht 02 Jan 2017 12:44

Re: Zeg eens eerlijk..

Inderdaad. Ik kan mij ook goed voorstellen dat je daar als winkelmedewerker iets van zegt.
Kolven kun je m.i. inplannen. Als je weet dat je om 14:00 moet kolven, dan moet je ervoor zorgen dat je of thuis bent oid. Jammer van je shopplannen, maar ik vind het ook aso om het toilet bezet te houden om deze reden.
<<

Appel

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1210

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:42

Bericht 02 Jan 2017 12:47

Re: Zeg eens eerlijk..

Ik betaal eigenlijk altijd wel, alleen als het toilet heel vies is betaal ik niet. Ook als ik ergens gegeten of wat gedronken heb ga ik niet betalen voor de wc.
1 april 2014
31 juli 2017
<<

Anoniem304

Bericht 02 Jan 2017 12:50

Re: Zeg eens eerlijk..

Elja schreef:Inderdaad. Ik kan mij ook goed voorstellen dat je daar als winkelmedewerker iets van zegt.
Kolven kun je m.i. inplannen. Als je weet dat je om 14:00 moet kolven, dan moet je ervoor zorgen dat je of thuis bent oid. Jammer van je shopplannen, maar ik vind het ook aso om het toilet bezet te houden om deze reden.

Als er 6 wc's zijn, vind ik het een ander verhaal dan wanneer er maar 1 is idd.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43576

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 02 Jan 2017 12:58

Re: Zeg eens eerlijk..

Elja schreef:Inderdaad. Ik kan mij ook goed voorstellen dat je daar als winkelmedewerker iets van zegt.
Kolven kun je m.i. inplannen. Als je weet dat je om 14:00 moet kolven, dan moet je ervoor zorgen dat je of thuis bent oid. Jammer van je shopplannen, maar ik vind het ook aso om het toilet bezet te houden om deze reden.


Ja of zorg dat je even rustig ergens in een cafeetje gaat zitten odzo als je toch in de stad bent. De wc is toch geen plek om te kolven?
Let's discover the world together.
<<

MrsMath

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2655

Geregistreerd: 02 Sep 2013 13:28

Bericht 02 Jan 2017 13:35

Re: Zeg eens eerlijk..

Ik zou echt niet open en bloot in een café willen en kunnen kolven, maar ik kolfde ook niet zo makkelijk. Een wc zou al een noodoplossing zijn. Ik zou alleen nooit het enige toilet ervoor gebruiken, dan zit je ook vrij opgelaten volgens mij.
L 7-10-2011
N 23-5-2013
<<

Sam

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 10379

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:55

Bericht 02 Jan 2017 13:36

Re: Zeg eens eerlijk..

Gadverdarrie.. kolven in de wc.

Ik betaal eigenlijk altijd. Behalve als het smerig is. Dan weiger ik. Maar dan plas ik ook niet, houd ik het op en ga verder zoeken. Vind een vieze wc nl echt heel erg.
It is my circus. They are my monkeys. I am the ringmaster of this show.

♡ P 2015
♡ X 2016
♡ S 2017
♡ B 2018
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43576

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 02 Jan 2017 13:37

Re: Zeg eens eerlijk..

MrsMath schreef:Ik zou echt niet open en bloot in een café willen en kunnen kolven, maar ik kolfde ook niet zo makkelijk.


Ik zeg ook niet dat Fauve dat kan of niet, maar áls je dan in de stad bent rond die tijd, zou ik dat doen ivp naar een wc. Voor de meeste mensen duurt kolven toch sowieso langer dan 5 minuten? Hoe doe je dat dan, een half uur een wc bezet houden?
Let's discover the world together.
VorigeVolgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers