Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Datetopic #1

<<

Lenthe

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1277

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:10

Bericht 23 Okt 2013 19:20

Re: Datetopic

Lief van je Tabbie!
Ik zag dat jij morgen een date hebt met iemand via Tinder? Vertel!
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9736

Geregistreerd: 04 Sep 2013 11:33

Bericht 23 Okt 2013 19:29

Re: Datetopic

Ja, tinder is lachen. Kan ik mijn online/app/schrijf flirten oefenen.

Plus ik moet gewoon eens gaan daten.
<<

Anoniem130

Bericht 23 Okt 2013 20:44

Re: Datetopic

Lenthe schreef:Whatever, hoe was het?


niet quoten svp.

Het was leuk! Erg gezellig, veel gelachen en hij is echt heel lang (hoogste hakken staan en nog op mijn tenen staan om hem drie zoenen te geven haha), maaaaaar ik ben niet echt blown away ofzo.. Geloof dat hij mij wel erg leuk vond. Nu dus een beetje dilemma qua kans geven en nog eens afspreken of toch niet geinteresseerd genoeg.. Lastig! Ik wacht even af of hij begint over een vervolgdate en dan kijk ik wel verder.

Ben wel blij dat ik gegaan ben. Mijn reguliere tempo van 1x per jaar een date gaat me ook niet veel opleveren natuurlijk. Vond het wel eng haha, had bijna afgezegd.. Daten is gewoon stom.. :P
<<

Anoniem4

Bericht 23 Okt 2013 20:50

Re: Datetopic

Joeee Whatever ik vind het stoer dat je bent gegaan!
Fijn dat 'ie zo lang is! Ik denk dat als je hem niet leuk genoeg vindt niet nog een keer op date hoeft te gaan.

Mijn tinder-jongen vraagt ook nog steeds of ik wil daten maar ik durf niet haha! Denk ook niet dat 'ie helemaal m'n type is en dan wil ik m'n tijd er eigenlijk niet aan 'verdoen'. Dat klinkt wel heel erg onaardig nu ik het zo lees. Maar ik denk er nog even verder over na.
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9736

Geregistreerd: 04 Sep 2013 11:33

Bericht 23 Okt 2013 20:53

Re: Datetopic

Stoer Whatever! Je inspireert me, dus ik ga ook gewoon. Boeiend. Als het niets is, ben ik toch ook zo weer thuis?
<<

Anoniem130

Bericht 23 Okt 2013 20:54

Re: Datetopic

Haha, ja ik vind het op zich ook wel cool van mezelf. Zondagavond laat die app gedownload, maandag nog leuk met hem gekletst en toen al voor vandaag afgesproken haha. Op zich wel fijn dat je nu gewoon gelijk weet hoe het in real life is, verspil je iig geen tijd met heel lang praten met iemand die in het echt heel anders is.. :P En ik moet gewoon oefenen in datingland joh, dus dat kan sowieso geen kwaad.

Waarom denk je dat het niet je type is? En als hij niet je type is, waarom is hij dan wel via tinder interessant? Kun je geen leukere vinden daar dan?
<<

Anoniem130

Bericht 23 Okt 2013 20:54

Re: Datetopic

Tabbie schreef:Stoer Whatever! Je inspireert me, dus ik ga ook gewoon. Boeiend. Als het niets is, ben ik toch ook zo weer thuis?


Inderdaad! Go for it!
<<

Anoniem4

Bericht 23 Okt 2013 21:00

Re: Datetopic

Whatever schreef:Haha, ja ik vind het op zich ook wel cool van mezelf. Zondagavond laat die app gedownload, maandag nog leuk met hem gekletst en toen al voor vandaag afgesproken haha. Op zich wel fijn dat je nu gewoon gelijk weet hoe het in real life is, verspil je iig geen tijd met heel lang praten met iemand die in het echt heel anders is.. :P En ik moet gewoon oefenen in datingland joh, dus dat kan sowieso geen kwaad.

Waarom denk je dat het niet je type is? En als hij niet je type is, waarom is hij dan wel via tinder interessant? Kun je geen leukere vinden daar dan?



Kakzooi, heb ik net een reactie getypt knalt m'n internet eruit.
Anyhow, ik heb deze jongen niet zelf geliked. Laatst zat ik met Tox en Lavendel op tinder te kijken en we waren gewoon woest aan het drukken (voor mij). Er kwam wel een grappig gesprek uit, maar qua uiterlijk is hij niet echt mijn type.
Ik heb wel nog een paar andere leuke gesprekken.
Wat ik ook jammer vind is dat de mannen allemaal in steden rondom mijn woonplaats wonen. Ik kan dus niet even snel wat gaan drinken, ik moet (of zij moeten) er altijd voor reizen.
<<

Anoniem130

Bericht 23 Okt 2013 21:05

Re: Datetopic

Hmm, dat is wel lastig dan ja. Als hij én niet overtuigend leuk is EN het lastiger afspreken is, dan wordt de drempel wel steeds groter.. Ik zeg: gewoon een nieuwe zoeken, bij voorkeur meer dichterbij! ;)
<<

Lenthe

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1277

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:10

Bericht 23 Okt 2013 21:08

Re: Datetopic

Wat stoer dat je bent gegaan Whatever! Lijkt me doodeng!
Rogue Is het iets waar je direct op afknapt of heb je gewoon niet het 'wauw'gevoel?
<<

Anoniem4

Bericht 23 Okt 2013 21:23

Re: Datetopic

Ik heb gewoon niet het wauwgevoel.
Ik liet z'n foto aan m'n beste vriendin zien en die vond het een yup..:)
<<

Rose.

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2363

Geregistreerd: 04 Sep 2013 20:13

Bericht 23 Okt 2013 21:37

Re: Datetopic

Morgen een date met de jongen waar ik nu een maand mee spreek via whatsapp haha :) eerst een paar dagen via Paiq gepraat, toen over gestapt op app.. ben heel benieuwd :$
Mijn blog: http://www.enjoycelife.nl

Want de allermooiste bloemen, groeien vlak langs het ravijn
En om die te kunnen plukken moet je durven bang te zijn ♥
<<

Lenthe

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1277

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:10

Bericht 23 Okt 2013 21:40

Re: Datetopic

Rogue, heb je meerdere foto's gezien of alleen die ene? Bij meerdere foto's kan ik me voorstellen dat je al wel een beeld hebt, maar bij 1 foto is dat misschien wat lastig te zeggen en kun je hem misschien toch een kans geven?
Spannend Joyce! Succes!
<<

Rose.

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2363

Geregistreerd: 04 Sep 2013 20:13

Bericht 23 Okt 2013 21:42

Re: Datetopic

Dank je wel, Lenthe! Vind het heel spannend, ik heb echt nog nooit gedate :O
Mijn blog: http://www.enjoycelife.nl

Want de allermooiste bloemen, groeien vlak langs het ravijn
En om die te kunnen plukken moet je durven bang te zijn ♥
<<

Lenthe

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1277

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:10

Bericht 23 Okt 2013 21:47

Re: Datetopic

Wat ga je doen? Gewoon wat drinken?
Ik zou het ook heel eng vinden! Vooral met een date met iemand die je niet kent. Veel plezier en kom nog even verslag uitbrengen!
<<

Anoniem130

Bericht 23 Okt 2013 22:17

Re: Datetopic

Yep, hij heeft al gevraagd of ik hem weer wil zien.. (morgen? dan kan ik gelukkig al niet, maar wat zeg ik noooooou) Don't knooooooooowwwwwww!
<<

Toet

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2622

Geregistreerd: 03 Sep 2013 11:00

Bericht 23 Okt 2013 23:18

Re: Datetopic

Je kunt misschien nog één keer gaan Whatever maar als je het echt niks vindt zou ik het daarna lekker afkappen. Wel echt tof dat je dit hebt gedaan trouwens! Ik weet niet of ik het zou durven.
<<

Toet

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2622

Geregistreerd: 03 Sep 2013 11:00

Bericht 23 Okt 2013 23:24

Re: Datetopic

Ik heb trouwens nog steeds geen idee wat die jongen nou van mij wil. Ik dacht eigenlijk eerst dat hij gewoon seks wilde of een scharrel om z'n ex te vergeten haha maar ik krijg die indruk helemaal niet. Het komt over alsof hij oprecht geïnteresseerd is maar ik kan me dat haast niet voorstellen als je net uit zo'n lange relatie komt. Hij is nu een weekend weg t/m zondag en hij zei net nog dat hij me appt zodra hij ergens wifi heeft, dat is toch cute! Zodra hij terug is maar eens een date plannen :yes:
<<

Amandine

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4567

Geregistreerd: 02 Sep 2013 09:35

Bericht 24 Okt 2013 08:03

Re: Datetopic

Whatever schreef:Yep, hij heeft al gevraagd of ik hem weer wil zien.. (morgen? dan kan ik gelukkig al niet, maar wat zeg ik noooooou) Don't knooooooooowwwwwww!


Als het zo gezellig en leuk was, waarom spreek je dan niet nog een keer af? Ik was ook niet meteen helemaal in een 'wauw' stemming toen ik m'n vriend voor de eerste keer zag. Dat besef kwam nadat we een aantal keer hadden gezien.

Als jullie het geen kans geven...
A 06-11-2017
M 23-03-2020
<<

Rose.

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2363

Geregistreerd: 04 Sep 2013 20:13

Bericht 24 Okt 2013 15:15

Re: Datetopic

@Lenthe, Ja we gaan ergens wat drinken en eventueel nadien naar de film ;) Begin nu toch wel beetje zenuwachtig te worden :$
Mijn blog: http://www.enjoycelife.nl

Want de allermooiste bloemen, groeien vlak langs het ravijn
En om die te kunnen plukken moet je durven bang te zijn ♥
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9736

Geregistreerd: 04 Sep 2013 11:33

Bericht 24 Okt 2013 15:16

Re: Datetopic

Komt helemaal goed Joyce. Je hebt immers al een lange tijd contact met hem.

EDIT: Lees ik nu dat je nog nooit, maar dan ook nooit, op date bent geweest?
<<

SuperGrover

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 710

Geregistreerd: 10 Sep 2013 22:33

Bericht 24 Okt 2013 16:08

Re: Datetopic

Goed om te lezen dat het fijn was, Lenthe!

Whatever: Ik vind het niet slecht klinken! Gewoon nog eens afspreken, het was toch leuk? Een tweede date is toch vaak weer anders dan een eerste date, of het is veel gezelliger doordat je elkaar al een beetje kent, of het is juist meer awkward omdat je de standaard praatjes al een beetje gehad hebt. Dan kun je beter beoordelen wat je van hem vindt!

Tabbie, hoe was jouw date?

Toet, leuk! Ik denk dat je het beste rustig aan kunt doen, en dan kijken hoe het loopt!
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9736

Geregistreerd: 04 Sep 2013 11:33

Bericht 24 Okt 2013 16:29

Re: Datetopic

Nog geen idee. Nu eerst koken en dan hup hup richting de kroeg.
<<

Anoniem187

Bericht 24 Okt 2013 16:33

Re: Datetopic

Ik raak al in paniek bij het woord date. Net als mijn tinder-date (als die er ooit komt).. Geef je een hand en stel je je voor? Geef je 3 zoenen? Zijn daar regels voor?! Hahaha.

We weten niet eens wat we gaan doen. We zijn er al over uit dat ik die kant op ga, aangezien ik een kleine stad woon waar iedereen elkaar kent en er alleen maar hoop geroddel en gepraat komt.
<<

Rose.

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2363

Geregistreerd: 04 Sep 2013 20:13

Bericht 24 Okt 2013 17:51

Re: Datetopic

Tabbie schreef:Komt helemaal goed Joyce. Je hebt immers al een lange tijd contact met hem.

EDIT: Lees ik nu dat je nog nooit, maar dan ook nooit, op date bent geweest?


Haha ja klopt :redface: Mijn vorige relatie had nogal een apart begin hah :laughcry:
Geen idee ook, hoe stel je je zo voor.. hand, 3 zoenen? :) Waah ik ben zenuwachtig haha kreeg amper een hap door mijn keel :redface:
Mijn blog: http://www.enjoycelife.nl

Want de allermooiste bloemen, groeien vlak langs het ravijn
En om die te kunnen plukken moet je durven bang te zijn ♥
VorigeVolgende

Terug naar Liefde, seks & relaties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron