Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wat zouden jullie kiezen? (romantisch)(gekozen)

<<

Briggy

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1526

Geregistreerd: 19 Nov 2015 15:49

Bericht 30 Dec 2016 19:58

Wat zouden jullie kiezen? (romantisch)(gekozen)

In januari zijn ik en mijn vriend twee jaar samen. We willen graag een nachtje ergens overnachten. Nu had ik Amsterdam in mijn hoofd omdat je daar veel vegetarische/veganistische hotspots hebt zitten, maar ik kwam op internet deals tegen voor andere steden. Steden waar ik nog nooit geweest ben. Lijkt mij misschien nog leuker.

Nu heb ik zoveel deals bekeken dat ik door de bomen het bos niet meer zie!
Wat zouden jullie kiezen als jullie mij waren? :)

Leiden
Leiden
Delft
Delft
Den Haag
Rotterdam
Laatst gewijzigd door Briggy op 31 Dec 2016 12:41, in totaal 1 keer gewijzigd.
AfbeeldingAfbeelding
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11831

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 30 Dec 2016 20:12

Re: Wat zouden jullie kiezen? (romantisch)

Leiden en Delft zijn vrij grote studentensteden. Ik ben in beide tijdens mijn studententijd geweest, maar ze hebben geen grote indruk op mij gemakt als het gaat om het stadscentrum. Wel leuk om te lopen door de stad met het water en de kleine grachtjes en zo, maar je bent er ook zo doorheen.

Ik zou kiezen voor Den Haag. Nooit geweest, maar met de trein zit je zo op het strand, heerlijk uitwaaien.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Anoniem286

Bericht 30 Dec 2016 20:28

Re: Wat zouden jullie kiezen? (romantisch)

Zowel leiden als den haag ben ik geweest voor een weekend weg en beiden vond ik erg leuk. Mooi om een stadswandeling te maken.
<<

Anoniem282

Bericht 30 Dec 2016 20:55

Re: Wat zouden jullie kiezen? (romantisch)

Leiden en Den Haag vind ik beide mooie steden, maar aangezien ik een tijdje in Leiden woonde zou ik voor Den Haag gaan. Vind ik een heel fijne, sfeervolle stad. Leiden zou ik leuk vinden voor een dag.

Delft ben ik trouwens nooit geweest, dus daarover kan ik niet oordelen.
Laatst gewijzigd door Anoniem282 op 30 Dec 2016 22:34, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43577

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 30 Dec 2016 21:06

Re: Wat zouden jullie kiezen? (romantisch)

Dat hotel in den haag heeft m'n moeder wel eens geslapen en was zij volgens mij wel enthousiast over. Ligt ook op leuk plekje in den haag. Sowieso leuke stad en inderdaad, dichtbij 't strand als je nog even wilt uitwaaien.
Let's discover the world together.
<<

Birdie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2099

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:20

Bericht 30 Dec 2016 22:20

Re: Wat zouden jullie kiezen? (romantisch)

Ik zou ook Den Haag doen, daar kun je je zeker 2 dagen vermaken, ook als het wat minder weer is.
<<

Briggy

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1526

Geregistreerd: 19 Nov 2015 15:49

Bericht 30 Dec 2016 23:01

Re: Wat zouden jullie kiezen? (romantisch)

Hmm nu opperde mijn vriend dat we misschien ook naar België kunnen gaan, en dan twee nachten. Nu zat ik zelf aan Brugge of Gent te denken. Ik hoorde dat Gent echt een paradijs is voor vegetariërs/vegans.
AfbeeldingAfbeelding
<<

Anoniem313

Bericht 31 Dec 2016 07:55

Re: Wat zouden jullie kiezen? (romantisch)

Dat laatste weet ik niet maar Gent is wel echt een superleuke stad! Leuker dan Brugge, vind ik - minder toeristisch.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43577

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 31 Dec 2016 09:07

Re: Wat zouden jullie kiezen? (romantisch)

Ik vond zelf Brugge juist weer leuker, iets knusser dan Gent. Maar beide zijn leuk en je kunt er heerlijk eten. Of dat vegan of vegetarisch is weet ik niet.
Let's discover the world together.
<<

Scandic

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4358

Geregistreerd: 22 Feb 2015 14:56

Woonplaats: Noord-Holland

Bericht 31 Dec 2016 09:38

Re: Wat zouden jullie kiezen? (romantisch)

Ik zou voor Rotterdam gaan. Genoeg te beleven, leuk om te shoppen en uitzicht over de Erasmusbrug is écht heel mooi. Vega/Vegan eten kan je daar ook zeker, Merel van de Groene Meisjes is er gaan wonen, zij heeft vast tips op de site staan.
<<

Birdie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2099

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:20

Bericht 31 Dec 2016 11:07

Re: Wat zouden jullie kiezen? (romantisch)

Brugge en Gent zijn inderdaad ook leuk, en makkelijk te combineren als je 2 nachten wilt blijven!
<<

Briggy

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1526

Geregistreerd: 19 Nov 2015 15:49

Bericht 31 Dec 2016 11:19

Re: Wat zouden jullie kiezen? (romantisch)

Bailando schreef:Brugge en Gent zijn inderdaad ook leuk, en makkelijk te combineren als je 2 nachten wilt blijven!


Ja daar zaten we nu ook aan te denken inderdaad! We hebben nog geen knoop doorgehakt :)

Edit: Bedankt voor het meekijken allemaal! We hebben voor twee nachten Gent gekozen. :cheering: En gaan het misschien combineren met Brugge (misschien vinden we Gent zo leuk dat we niet weg willen haha)
AfbeeldingAfbeelding

Terug naar Reizen & vakanties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers