Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Telefoon al op 1 januari?

<<

Anoniem316

Bericht 31 Dec 2016 07:10

Telefoon al op 1 januari?

Ik heb een Samsung galaxy s6 en bij het invoeren van de flesjes van L. zag ik dat hij aangaf dat het 1 januari was. Dacht dat het aan het appje lag totdat ik zag dat mijn telefoon dit zelf aangaf. Ik laat m'n telefoon altijd automatisch tijd en datum instellen maar hij is dus van 30 december naar 1 januari gesprongen! Hebben meer mensen dat?
<<

Anoniem197

Bericht 31 Dec 2016 07:34

Re: Telefoon al op 1 januari?

Nee ik heb het gewoon de 31ste.
<<

Anoniem304

Bericht 31 Dec 2016 07:55

Re: Telefoon al op 1 januari?

Nee het is 31 december hier. Maar Gemeente Leeuwarden had het ook op Facebook en sommige op Google Maps ook. Schrikkeljaar problemen?
<<

Anoniem304

Bericht 31 Dec 2016 08:18

Re: Telefoon al op 1 januari?

Haha Messenger stuurt me net wel Gelukkig Nieuwjaar!
<<

Anoniem316

Bericht 31 Dec 2016 09:37

Re: Telefoon al op 1 januari?

Ik lees net dat zoiets ligt aan het netwerk. Ik zit bij Tele2 en zag op Twitter dat meer mensen er last van hebben.
Nou, weet ik in ieder geval waar het probleem ligt.
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 31 Dec 2016 10:15

Re: Telefoon al op 1 januari?

Ideaal! Dan kun jij ons alvast vertellen wat er morgen gebeurt :P
<<

Whatever

Major Yipyapper

Berichten: 5458

Geregistreerd: 22 Feb 2016 13:09

Bericht 31 Dec 2016 10:35

Re: Telefoon al op 1 januari?

Cotton schreef:Haha Messenger stuurt me net wel Gelukkig Nieuwjaar!


Dat doet ie hier al een paar dagen.. Maar dan met een berichtje erbij van laat zien hoe jij het nieuw jaar viert oid (niet echt gelezen).

Mijn Galaxy s6 edge zegt gewoon 31e.
<<

Anoniem315

Bericht 31 Dec 2016 10:54

Re: Telefoon al op 1 januari?

Facebook Messenger stuurt me net een nieuwjaars bericht. Ik zie dat dat hierboven ook genoemd wordt.
<<

Anoniem316

Bericht 31 Dec 2016 11:03

Re: Telefoon al op 1 januari?

Ik twijfelde serieus even aan mezelf vannacht met m'n slaperige hoofd. Hadden we dan gewoon doorgeslapen? Haha. Schijnt dat heel Tele2 die storing heeft (dus ook tv en internet) en de klantenservice is dicht. Lekker handig. Nu heb ik er zelf niet zo'n last van maar er zijn al een boel boze mensen.
<<

Anoniem249

Bericht 31 Dec 2016 12:02

Re: Telefoon al op 1 januari?

Dee schreef:Ik twijfelde serieus even aan mezelf vannacht met m'n slaperige hoofd. Hadden we dan gewoon doorgeslapen? Haha. Schijnt dat heel Tele2 die storing heeft (dus ook tv en internet) en de klantenservice is dicht. Lekker handig. Nu heb ik er zelf niet zo'n last van maar er zijn al een boel boze mensen.

Ik vraag me dan altijd af waar ze dan zo boos over zijn. Het is gewoon een technische fout, hoeveel invloed heeft zoiets op iemand?
<<

Anoniem304

Bericht 31 Dec 2016 12:15

Re: Telefoon al op 1 januari?

Claire**** schreef:
Dee schreef:Ik twijfelde serieus even aan mezelf vannacht met m'n slaperige hoofd. Hadden we dan gewoon doorgeslapen? Haha. Schijnt dat heel Tele2 die storing heeft (dus ook tv en internet) en de klantenservice is dicht. Lekker handig. Nu heb ik er zelf niet zo'n last van maar er zijn al een boel boze mensen.

Ik vraag me dan altijd af waar ze dan zo boos over zijn. Het is gewoon een technische fout, hoeveel invloed heeft zoiets op iemand?

Mensen vliegen altijd tegen het plafond bij een storing van het een of ander.
Zo`n 5 jaar terug hadden wij nog een oude schotel die niet zo goed was en met een beetje wind geen TV, so be it haha. :banaan:

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers