Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Welke luxe zou je niet willen missen?

<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11831

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 30 Dec 2016 22:23

Welke luxe zou je niet willen missen?

Welke luxe heb je in huis, wat je niet meer zou willen missen. Probeer dagelijks eclectische apparatuur te zien als nodig ( zoals stofzuiger, wasmachine etc).

Wij hebben in huis Truus, Truus is onze robotstofzuiger. Als we haar in het laadstation zetten, maakt ze iedere nacht een rondje door de woonkamer. We moeten nog wel wekelijks goed zuigen, maar het grove werk wordt zo iedere nacht gedaan. Ideaal.
Ik had nooit gedacht dat ik Truus zo in mijn hart zou sluiten :D.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Anoniem316

Bericht 30 Dec 2016 22:26

Re: Welke luxe zou je niet willen missen?

De droger (of valt dat onder gebruikelijk?).
Dat je favoriete spijkerbroek of shirtje gewoon zo snel droog is dat je 'm weer aan kan. Ultiem geluk.
<<

Anoniem315

Bericht 30 Dec 2016 22:27

Re: Welke luxe zou je niet willen missen?

Uhm.. Ons bad. Verder hebben we niet echt een luxe ding geloof ik. Njah, ik zie een magnetron en oven enzo ook als luxe. En onze tv. Met Netflix en YouTube. In écht arme landen kennen ze die dingen helemaal niet.
<<

Anoniem184

Bericht 30 Dec 2016 22:28

Re: Welke luxe zou je niet willen missen?

De vaatwasser.
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11831

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 30 Dec 2016 22:28

Re: Welke luxe zou je niet willen missen?

Dee schreef:De droger (of valt dat onder gebruikelijk?).
Dat je favoriete spijkerbroek of shirtje gewoon zo snel droog is dat je 'm weer aan kan. Ultiem geluk.

Droger niet, dat vind ik ook een extra luxe.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Anoniem185

Bericht 30 Dec 2016 22:28

Re: Welke luxe zou je niet willen missen?

Ik mis enorm een vaatwasser. Die hebben zou voor mij enorme luxe zijn.

Ohja en een bad mis ik ook. Zo luxe is het bij mij dus niet.


Ik heb een wasdroog combinatie. Die vind ik erg luxe! Neemt weinig ruimte in beslag en ik kan er een programma op draaien dat ik het er in gooi en alles is gewassen en droog als het er uit komt.
<<

Anoniem315

Bericht 30 Dec 2016 22:31

Re: Welke luxe zou je niet willen missen?

Oh ja, de vaatwasser. Die hebben we ook. En ook nog eens op hoogte, zodat je niet hoeft te bukken.
<<

Jezzie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8837

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:17

Bericht 30 Dec 2016 22:31

Re: Welke luxe zou je niet willen missen?

Ik mis ook een vaatwasser!

Luxe die ik niet zou willen missen is de droger.
2012
2016
2020

Instagram
<<

Anoniem316

Bericht 30 Dec 2016 22:32

Re: Welke luxe zou je niet willen missen?

Ohja mijn bad natuurlijk! Ik zat alleen maar aan elektrische apparaten te denken. Mijn bad is mijn 3e grote liefde.
<<

Pineco

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2382

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:09

Bericht 30 Dec 2016 22:33

Re: Welke luxe zou je niet willen missen?

Onze droger is sinds een paar weken stuk en ik dacht dat ik wel zonder kon, maar niet dus. Ik word gek van die harde handdoeken en hoop echt uiterlijk volgende week een nieuwe in huis te hebben.

Een luxe apparaat is onze professionele vaatwasser met een programma van 3 minuten. Ik moet er niet meer aan denken om 2 uur lang dat geluid van de vaatwasser te horen in de keuken. Nu is alle afwas er in een mum van tijd doorheen, echt heel fijn!
Drie meiden maken ons geluk compleet! 04-01-2009 / 16-05-2012 / 19-02-2014
<<

Jada

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1739

Geregistreerd: 19 Apr 2015 15:48

Bericht 30 Dec 2016 22:39

Re: Welke luxe zou je niet willen missen?

Bij mij ook zeker de droger!
<<

Scandic

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4358

Geregistreerd: 22 Feb 2015 14:56

Woonplaats: Noord-Holland

Bericht 30 Dec 2016 22:40

Re: Welke luxe zou je niet willen missen?

Mijn gashaard :heart:
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43577

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 30 Dec 2016 22:40

Re: Welke luxe zou je niet willen missen?

De schoonmaakster, mag dat ook? Naast dat ze schoonmaakt is ze ook nog eens hartstikke aardig. Ben echt blij daarmee!
Let's discover the world together.
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11831

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 30 Dec 2016 22:42

Re: Welke luxe zou je niet willen missen?

O Marin, soms zou ik ook een schoonmaakster willen. Vriend werk veel ( ook eigen bedrijf ) Ik werk 4 dagen, studeer, huishouden en o ja doe een deel van zijn administratie.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Anoniem221

Bericht 30 Dec 2016 22:44

Re: Welke luxe zou je niet willen missen?

Zoveel luxe hebben we hier niet in huis. Ik denk dat ik mijn douche, wc en ketel om de boel warm te houden niet zou willen missen.
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17342

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:24

Bericht 30 Dec 2016 23:00

Re: Welke luxe zou je niet willen missen?

Onze Quooker! Toen we onze keuken kochten wilde ik vet graag iets erin dat voor m'n gevoel nou eht bijzonder, luxe zou zijn. De keuken raak je snel aan gewend, er zitten verder geen bijzondere hoogstandjes in (behalve het blad) maar met die quooker ben ik echt nog elke dag blij. Gebruik 'm zo vaak en ben me er zo bewust van hoe luxe dat ding voelt. Zo tof!
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

anoniem203

Bericht 30 Dec 2016 23:08

Re: Welke luxe zou je niet willen missen?

De vaatwasser en de iPad. Ik zat voorheen aan de eettafel aan de laptop. En nu heerlijk op de bank onder een dekentje met mijn iPad :heart:
<<

Anoniem187

Bericht 30 Dec 2016 23:13

Re: Welke luxe zou je niet willen missen?

Mijn mobiele telefoon! En mijn ipad & mijn auto.
<<

Anoniem316

Bericht 30 Dec 2016 23:16

Re: Welke luxe zou je niet willen missen?

Als wij ooit onze keuken gaan vervangen wil ik ook een Quooker. Vind dat zo'n cool ding!
<<

Anoniem282

Bericht 30 Dec 2016 23:21

Re: Welke luxe zou je niet willen missen?

Wij hebben hier 2 vaste pc's, 2 laptops en een tablet thuis. Vooral de meerdere laptops vind ik fijn. Apple tv vind ik ook heel relaxt en dan dus de gsm op de tv kan aansluiten. Vaatwasser vind ik heerlijk! Een oven en een combimagnetron vind ik heel handig. Meerdere tv's ook. Twee luxe koffiezetapparaten op bovenste en onderste verdieping. Een handstofzuiger voor op de trap/kleine ruimtes en een gewone voor de rest van het huis. Goede reserve-smarthphones. Maar als dit allemaal of deels weg zou vallen, vind ik dat niet erg. Het is gewenning, maar meer ook niet.

Wat ik echt niet zou willen misschien is de uitbouw van de keuken, waarbij ik het dak met mooi weer bombardeer tot dakterrasje. Veel mensen spreken ons aan om een praatje te maken, omdat ze het leuk vinden dat we er een terrasje van maken als enige in de straat en het uitzicht is erg leuk (qua mensen)!
<<

Anoniem304

Bericht 31 Dec 2016 15:45

Re: Welke luxe zou je niet willen missen?

De droger en m`n laptop.
<<

Anoniem236

Bericht 31 Dec 2016 15:48

Re: Welke luxe zou je niet willen missen?

We wonen nu al meer dan een jaar in een tijdelijk huis zonder vaatwasser! Damn wat missen we er een zeg! Dus als we straks verhuisd ben gaan we nooit meer zonder.

Zo n stofzuiger klinkt ideaal, welke heb je?
<<

Anoniem304

Bericht 31 Dec 2016 15:49

Re: Welke luxe zou je niet willen missen?

Oh god ja de vaatwasser. Wij hebben laatst een maand met de hand afgewassen, ook nog in de wasbak in de douche. VRESELIJK!

Ik haat afwassen echt.
<<

Anoniem335

Bericht 31 Dec 2016 16:24

Re: Welke luxe zou je niet willen missen?

Wij willen ook een robotstofzuiger kopen in ons volgende huis, voor nu waardeer ik de vaatwasser en wasmachine wel heel erg. Net als m'n oven, maar geen idee hoe ik dat zou kunnen vervangen anders...
<<

Anoniem331

Bericht 31 Dec 2016 16:31

Re: Welke luxe zou je niet willen missen?

Wij hadden in ons vorige huis een douche van 1 bij 2 meter. Dat was voor toen prima. Maar nu we een mega luxe badkamer hebben waar we haast in kunnen wonen, zou ik nooit meer zonder willen. Vind ik echt een vorm van luxe, héérlijk!
Volgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers