Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Reisplannen 2017

<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25047

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 28 Dec 2016 07:52

Re: Reisplannen 2017

Ik heb nog 0 concrete plannen en ik vind het saai! Maar m'n vriend en ik willen waarschijnlijk in februari of maart een weekend naar Londen en ergens in juni naar Sicilië. Binnenkort maar eens voor gaan zitten.
❤ 7 juni 2018
<<

anoniem213

Bericht 28 Dec 2016 07:57

Re: Reisplannen 2017

Allerlei plannen, maar nog geen concreet idee van wat we wanneer gaan doen.
- voor de zomer een week of drie met mijn vriend naar Ecuador en hopelijk een stukje Peru.
- weekendje Boedapest met mijn vriend, beste vriendin en haar vriend.
- weekendje Haarlem met mijn vriend, broer en schoonzusje.
- weekend weg met schoonfamilie (ik denk in april. Bestemming onbekend).
- weekend weg met mijn familie in oktober, omdat mijn vader zestig wordt.
- vriendin in Cambridge opzoeken.
- weekend Dublin met twee vriendinnen.
<<

anoniem213

Bericht 28 Dec 2016 07:58

Re: Reisplannen 2017

Marin schreef:
Twellie schreef:Wat voor diploma ga je ophalen in Camebridge, Marin? Rest van het jaar klinkt ook goed!



Twellie is er weer! Wat leuk! Hoe gaat het met je? Mooie reis plannen heb je. Myanmar is prachtig.
Ik ga m'n Master of Philosophy (MPhil) ophalen, van de studie die ik zeven jaar geleden heb gedaan. Ik moest eerst m'n studieschuld daar afbetalen voordat ik m'n diploma in ontvangst kan nemen (dat is de regeling daar). Dat is nu gebeurd dus nu kan ik 'm eindelijk ophalen.

Wat een bijzondere regeling! Wel fijn dat je hem kunt ophalen!
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43577

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 28 Dec 2016 08:51

Re: Reisplannen 2017

June schreef:Wat een bijzondere regeling! Wel fijn dat je hem kunt ophalen!


Ja wel een goede stok achter de deur (nou ja, het heeft jaren geduurd bij mij) maar ook met als gevolg dat vele, met name buitenlandse, studenten hun diploma nooit halen. Best zonde. Maar nu heb ik 'm afbetaald en mag ik lekker m'n malle pakkie weer aan. En direct een leuk tripje!
Let's discover the world together.
<<

Jip

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11346

Geregistreerd: 03 Jan 2015 10:04

Bericht 28 Dec 2016 09:00

Re: Reisplannen 2017

Ik zie het nu wel zitten om daar heen te gaan Marin, maar zal ws wel wat laten weten als we daadwerkelijk ook gaan. Ik kan nu nog geen reeële inschatting maken. Alleen maar refereren aan alle gezinnen die we tegenkwamen en gesproken hebben er over.
Their smile makes me smileJanuari 2017 ♡ April 2019

https://www.instagram.com/stofspinsels/
<<

Amandine

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4567

Geregistreerd: 02 Sep 2013 09:35

Bericht 28 Dec 2016 09:01

Re: Reisplannen 2017

Wij hebben nog geen concrete plannen. We hebben eigenlijk net onze huwelijksreis achter de rug (een héérlijke cruise in de Cariben) en we gaan in 2017 eerst verhuizen naar een huurwoning. Daarna kunnen we hopelijk z.s.m. onze bouwplannen tot uitvoer brengen. Wellicht gaan we tussendoor wel op vakantie, maar waar naar toe..?
Spanje - Valencia lijkt me wel wat, of weer met de auto naar Frankrijk (richting Bordeaux) of naar Kaapverdië.
A 06-11-2017
M 23-03-2020
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43577

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 28 Dec 2016 09:03

Re: Reisplannen 2017

Jip schreef:Ik zie het nu wel zitten om daar heen te gaan Marin, maar zal ws wel wat laten weten als we daadwerkelijk ook gaan. Ik kan nu nog geen reeële inschatting maken. Alleen maar refereren aan alle gezinnen die we tegenkwamen en gesproken hebben er over.


Leuk, ik ben heel benieuwd! Ik zie het met echt zo'n kleintje zelf nog niet zitten, maar over een jaartje of wat misschien wel. Als jullie gaan, ga ik je met interesse volgen.
Let's discover the world together.
<<

Jip

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11346

Geregistreerd: 03 Jan 2015 10:04

Bericht 28 Dec 2016 09:25

Re: Reisplannen 2017

Het lijkt mij juist makkelijker als ze nog kleiner zijn, helemaal met een rugzak reizen. We zitten niet aan een schema vast. Kunnen ergens langer blijven als het daar bevalt. Enige is dat we geen nachtbus of nachttrein meer zullen nemen, maar binnenlandse vluchten. Sowieso minder verplaatsen.
Their smile makes me smileJanuari 2017 ♡ April 2019

https://www.instagram.com/stofspinsels/
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43577

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 28 Dec 2016 09:27

Re: Reisplannen 2017

Ja daar zit ook wat in, dat het makkelijk is. Nou ben ik sowieso geen backpacker. Ik denk dat ik over een jaar daar wel weer kriebels voor krijg, maar misschien dat we dan eerst eens Amerika proberen en daarna Azie weer. We'll see.
Let's discover the world together.
<<

Stanley

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1313

Geregistreerd: 25 Jan 2014 17:24

Bericht 28 Dec 2016 10:31

Re: Reisplannen 2017

Marin schreef:Leuke plannen, Stanley. Zijn jullie veel samen dit jaar?


Geen idee nog. Hij is er over 2 weken in ieder geval weer voor 3 maanden. Daarna is nog wat onzeker.

Leuke plannen alkemaal!
<<

Twellie

Noob

Berichten: 101

Geregistreerd: 23 Dec 2016 23:37

Bericht 28 Dec 2016 19:44

Re: Reisplannen 2017

Wat een leuk reisdoel Marin!
<<

Janne

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1328

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:08

Bericht 28 Dec 2016 21:22

Re: Reisplannen 2017

Wat een goede reisplannen komen er voorbij zeg. Leuk!

Ik ga in half februari 5 dagen naar Istanbul. Mijn zusje gaat daar stage lopen en ik breng haar weg.
Eind februari wintersport in Oostenrijk met mijn gezin, mijn ouders, broertje en oom en tante met kinderen.
In juli 3,5 week naar Thailand met mijn gezin.
Tussendoor nog wat nachtjes weg denk ik, maar dat hebben we nog niet gepland. En wellicht dat ik in de meivakantie nog mijn vader opzoek in Spanje met onze oudste. Maar dat ligt eraaan of ik nog een beetje een leuk prijsje voor tickets kan vinden.
<<

Anoniem239

Bericht 29 Dec 2016 13:45

Re: Reisplannen 2017

Wij gaan in februari lekker 3 weken naar thailand. 2 weken hua hin en 1 week koh lipe.

In de zomervakantie wil ik ook nog weg maar moeten even kijken wat we dan gaan doen. Een weekje all in lijkt me dan wel relaxed.
<<

Raaf

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 368

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:31

Bericht 29 Dec 2016 16:11

Re: Reisplannen 2017

Ik februari gaan we een lang weekend naar Texel. Is een beetje een traditie aan het worden om elk jaar een keer terug te gaan. Verder qua reizen heb ik nog geen idee. We neigen vanwege J heel erg naar een camping maar dan in Frankrijk of Italië. Maar ook Mexico is al gevallen. 2 jaar geleden geweest en aangezien we alles gezien hebben wat we wilden zien, willen we nu op het resort blijven. We hebben gezien dat er genoeg faciliteiten zijn voor jonge kindjes, maar dat zit je natuurlijk wel met een lange vliegreis. En je weet nooit of het wel of niet goed gaat. Denk dat een verre reis met een heel jong kindje best spannend is. Maar ik ben heel open minded over een reis/vakantie met een kind. :)
Afbeelding
<<

Jip

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11346

Geregistreerd: 03 Jan 2015 10:04

Bericht 30 Dec 2016 13:07

Re: Reisplannen 2017

Marin schreef:Ja daar zit ook wat in, dat het makkelijk is. Nou ben ik sowieso geen backpacker. Ik denk dat ik over een jaar daar wel weer kriebels voor krijg, maar misschien dat we dan eerst eens Amerika proberen en daarna Azie weer. We'll see.



Ja ik zie jullie inderdaad niet met een rugzak rondreizen. Maar mij lijkt het ook gaaf om met een camper door Canada te gaan. Amerika voelt ws veiliger qua eten en warmte en dergelijke. Kan ik me voorstellen!
Their smile makes me smileJanuari 2017 ♡ April 2019

https://www.instagram.com/stofspinsels/
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43577

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 30 Dec 2016 13:11

Re: Reisplannen 2017

Jip schreef:
Marin schreef:Ja daar zit ook wat in, dat het makkelijk is. Nou ben ik sowieso geen backpacker. Ik denk dat ik over een jaar daar wel weer kriebels voor krijg, maar misschien dat we dan eerst eens Amerika proberen en daarna Azie weer. We'll see.



Ja ik zie jullie inderdaad niet met een rugzak rondreizen. Maar mij lijkt het ook gaaf om met een camper door Canada te gaan. Amerika voelt ws veiliger qua eten en warmte en dergelijke. Kan ik me voorstellen!


Ja dat zou ik zo vertrouwen, ik ken Amerika zo goed. Canada zou ik ook wel aandurven met een echt kleintje.
Mogen babies eigenlijk iets van vaccinaties tegen die enge ziekten in Azie en hoe doe je dat met malaria? Of ga je dan specifiek naar een malariavrij gebied? Misschien dat wij over twee jaar ofzo wel weer zoiets doen. Maar ben erg benieuwd hoe het jullie zal bevallen.
Let's discover the world together.
<<

Jip

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11346

Geregistreerd: 03 Jan 2015 10:04

Bericht 30 Dec 2016 13:32

Re: Reisplannen 2017

Dat moeten we allemaal nog uitzoeken. Malaria gebieden ben ik alleen tijdens mijn eigen reis geweest. Dat zou ik met een baby niet opzoeken. Dan kom je ook al snel richting binnenland en 'jungle' gebieden. Dat lijkt me dan weer niet handig met een kleine. Lekker relaxed eiland hoppen in het zuiden lijkt me heel fijn. Of eerst een stukje noord Thailand. We hebben nog even ;)
Their smile makes me smileJanuari 2017 ♡ April 2019

https://www.instagram.com/stofspinsels/
<<

GeKKiE

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4984

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:30

Bericht 30 Dec 2016 14:41

Re: Reisplannen 2017

We gaan begin februari een weekend naar Landal in Friesland.
Een heerlijke luxe huis met sauna en bubbelbad.

In juni gaan we een weekend naar het park van de Efteling met de familie.
Dan zijn mijn ouders 40 jaar getrouwd.

Voor de zomervakantie willen we naar Frankrijk.
<<

Vanya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3729

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:43

Bericht 30 Dec 2016 17:53

Re: Reisplannen 2017

Praag is geweldig! :love: Hoe lang gaan jullie, Stanley? We zijn er in december een aantal dagen geweest.

Mijn vriend en ik willen volgend jaar in de zomer met de auto naar Slovenië en Oostenrijk, misschien dat we ook nog een stukje Italië doen maar we zien nog wel. Verder heb ik een weekendje Efteling gepland met een vriendin en een weekendje Amsterdam (met musical) met een andere vriendin. En waarschijnlijk ook een paar dagen naar Duitsland, naar de Nürburgring. En wie weet dat er in het najaar of de winter nog een citytrip gaat komen.
If you cannot do great things, do small things in a great way.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43577

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 30 Dec 2016 18:09

Re: Reisplannen 2017

Hee wat leuk dat jullie naar de Nürburgring gaan. Gaan jullie echt het circuit op met de auto?
Let's discover the world together.
<<

Vanya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3729

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:43

Bericht 30 Dec 2016 18:35

Re: Reisplannen 2017

Marin schreef:Hee wat leuk dat jullie naar de Nürburgring gaan. Gaan jullie echt het circuit op met de auto?


We gaan ook het circuit op met de auto. Mijn vriend is nu een paar keer geweest en ik ben ook een keer mee geweest. Ik wist niet goed wat ik kon verwachten maar het is super leuk! Al is voor mij 1 x per jaar wel genoeg, mijn vriend zou elke dag of elke week wel het circuit op willen haha :wink: Hij gaat waarschijnlijk ook dit jaar weer met een groep (en dan maken ze eerst een mooie rondrit ernaartoe), misschien dat ik dan ook meega maar dat weet ik nog niet.
If you cannot do great things, do small things in a great way.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43577

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 30 Dec 2016 18:59

Re: Reisplannen 2017

Ah wat leuk! Ik ben ook een paar keer meegeweest het circuit op met m'n man. Vind het echt tof! Het carrousel is m'n favoriet. Veel plezier alvast.
Let's discover the world together.
<<

Vanya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3729

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:43

Bericht 30 Dec 2016 19:17

Re: Reisplannen 2017

Marin schreef:Ah wat leuk! Ik ben ook een paar keer meegeweest het circuit op met m'n man. Vind het echt tof! Het carrousel is m'n favoriet. Veel plezier alvast.


Dank je wel! Wat leuk dat je ook een paar keer mee geweest bent! Het carrousel is ook mijn favoriet en ik vind het ook tof dat er altijd foto's worden gemaakt. Zijn jullie ook nog op andere circuits geweest?
If you cannot do great things, do small things in a great way.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43577

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 30 Dec 2016 19:57

Re: Reisplannen 2017

Ja hè, m'n man heeft ook paar foto's van ons samen in de auto met hem achter 't stuur. Hij gaat al jaren. As zijn ook wel eens zelf foto's gaan maken bij de Ring. Lurk voor anderen ook. Binnenkort heeft ie een nieuwe auto en dan gaat hij ongetwijfeld weer ergens komend jaar maar denk niet dat ik dan mee ga ivm de baby. Zou jij zelf durven rijden? Ik voorlopig nog niet maar zou 't wel heel tof ooit vinden. Nee, alleen de Nordschleife. M'n vader racet wel op andere circuits zoals Spa en Zandvoort. Maar die zijn niet zomaar openlijk toegankelijk om op te rijden geloof ik. M'n man heeft op Zandvoort wel paar keer gereden. Oh en ik ben ooit met m'n vader meegeweest naar assen maar dat is lang geleden. Jij?
Let's discover the world together.
<<

Vanya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3729

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:43

Bericht 01 Jan 2017 18:16

Re: Reisplannen 2017

Leuk zijn die foto's he! Lijkt me ook wel leuk om zelf foto's te maken, ook meteen een leuk uitstapje :) Weet hij al welke auto hij wilt kopen? Ik heb geen rijbewijs (ben ermee bezig) maar zou sowieso niet durven. Wie weet oooooit maar dan wil ik toch wel veel ervaring hebben eerst! Wie weet dat je in de toekomst ook zelf gaat rijden, zou wel heel tof zijn inderdaad! Mijn vriend heeft wel al op Circuit Zolder gereden dit jaar maar dat is zo ook niet zomaar openlijk toegankelijk dacht ik (is bij best veel circuits zo inderdaad). Tof dat je met je vader bent mee geweest! Zandvoort zijn we dit jaar geweest maar er was toen een race, je mocht niet zelf rijden.
If you cannot do great things, do small things in a great way.
VorigeVolgende

Terug naar Reizen & vakanties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers