Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Show je droomhuis

<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43709

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 28 Dec 2016 17:42

Re: Show je droomhuis

Ik zocht even op Funda of het andere huis wat we heel leuk vonden nog te vinden was, maar die is allang en breed van Funda af denk ik.
Het had zoiets leuks, op de één of andere manier. Wel verouderd, keuken had verbouwd moeten worden, maar wel mooie grote tuin. Dit huis had echter geen eigen oprit (was toch wel grote wens van m'n man) en achteraf gezien zijn we zo blij met waar we nu wonen qua huis en locatie. Maar laatst reed ik toevallig langs dit huis en zag ik het uitzicht met de schaapjes en dat had ik toch ook wel heel tof gevonden hoor. Dit huis blijft ondanks dat we het niet gekocht hebben toch een beetje een speciaal plekje in m'n hart houden.
Laatst gewijzigd door Marin op 30 Dec 2016 14:59, in totaal 1 keer gewijzigd.
Let's discover the world together.
<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 7295

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:04

Bericht 29 Dec 2016 23:27

Re: Show je droomhuis

Ik zit steeds in dit topic te lezen en kom gewoon tot de conclusie dat mijn droomhuis onvindbaar is op Funda. Ik denk dat het komt omdat ik net verhuisd ben naar echt een heel mooi huis waar ik echt heel tevreden mee ben en hoogstens nog wat extra dingen aan zou laten doen mocht ik ineens veel geld winnen (tuin en serre aanbouwen met lichtstraat voor het souterrain). Er is 1 huis wat ik nog steeds stiekem in mijn hoofd heb zitten, het is inmiddels al lang verkocht en het was ook gewoon te duur voor wat we er voor zouden krijgen en wat er nog aan moest gebeuren. Maar ik zag ons daar zo helemaal wonen. Het was van buiten alleen vond ik helemaal niet zo mooi haha, en vanbinnen moest het flink verbouwd worden.

Oftewel, volgens mij hebben wij een goede koop gedaan met ons nieuwe huis.
<<

Briggy

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1526

Geregistreerd: 19 Nov 2015 16:49

Bericht 30 Dec 2016 00:01

Re: Show je droomhuis

Brr Frankie, ik krijg het nu al koud inderdaad als ik die foto's zie haha.

Mijn droomhuis staat in de regio waar we nu wonen, niet te dicht bij het water (vanwege insecten). Ik ga eens rondneuzen op funda :)

Enkele die ik heel mooi vind.
http://www.funda.nl/koop/utrecht/huis-8 ... singel-39/
Dat zwembad <3

http://www.funda.nl/koop/de-meern/huis- ... atweg-140/
In het bijgebouw is evt. plaats voor je ouders later of oma.

http://www.funda.nl/koop/vleuten/huis-4 ... se-veld-9/
Keukeneiland!

Eigenlijk is mijn grootste wens in een Amerikaanse stijl huis te wonen, maar daarvan zijn er niet zoveel in Nederland :(
AfbeeldingAfbeelding
<<

Frankie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1423

Geregistreerd: 13 Jul 2016 17:13

Bericht 30 Dec 2016 16:27

Re: Show je droomhuis

Het liefste zou ik in een vooroorlogse woning willen wonen en dan ruimte hebben om een hele strakke aanbouw met veel glas te maken. Zoiets als dit.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43709

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 30 Dec 2016 16:34

Re: Show je droomhuis

Heerlijk licht. Ik vind dat echt heel gaaf inderdaad.
Let's discover the world together.
<<

Duchess

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 812

Geregistreerd: 01 Jul 2015 13:41

Woonplaats: Duiven

Bericht 30 Dec 2016 16:38

Re: Show je droomhuis

Zitten hele mooie huizen tussen!

Als ik ooit eens een miljoentje over heb ;)

http://www.funda.nl/koop/holten/huis-48 ... ersteeg-8/
<<

Patsy

Bericht 31 Dec 2016 13:06

Re: Show je droomhuis

Frankie, gaaf zeg! Zowel die kerk als die andere, prachtig!

Mijn droomhuisje staat te koop! Er is alleen zoveel achterstallig onderhoud dat het totaal onrealistisch wordt. Zeker met 2 jonge kinderen.

http://www.funda.nl/koop/assen/huis-490 ... traat-175/
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43709

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 31 Dec 2016 13:14

Re: Show je droomhuis

Wat super schattig Katrien!

En iedereen succes vanavond met die 30 miljoen he.
Let's discover the world together.
<<

Patsy

Bericht 31 Dec 2016 13:23

Re: Show je droomhuis

Schattig huisje hè? Vlakbij het centrum, dus ideaal. Al vanaf mijn 15e zeg ik dat ik daar wil wonen. Maar er moet heel veel aan gebeuren helaas, en ik wil niet over 2 jaar op tv in 'Bouwval gezocht' oid :wink:.
<<

Brooke

Bericht 31 Dec 2016 15:27

Re: Show je droomhuis

Mooie huizen komen er voorbij.

Deze vind ik ook wel wat hebben. Deze vlakbij het centrum van Den Bosch

Afbeelding

Gave kelder, hij is nog groter dan op deze foto
Afbeelding

En deze in het centrum en zo'n hal vind ik echt supertof met die trap
Afbeelding

Afbeelding
<<

Patsy

Bericht 31 Dec 2016 16:10

Re: Show je droomhuis

Die laatste vind ik prachtig, Daenerys. Ik vind trapgevels zo mooi.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43709

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 01 Jan 2017 02:05

Re: Show je droomhuis

Oh die eerste vind ik echt zo mooi Daenerys, die luiken en hele look van 't huis. Echt mijn smaak. En doe die wijnkelder maar!
Let's discover the world together.
<<

Brooke

Bericht 01 Jan 2017 03:02

Re: Show je droomhuis

Marin schreef:Oh die eerste vind ik echt zo mooi Daenerys, die luiken en hele look van 't huis. Echt mijn smaak. En doe die wijnkelder maar!


Van zoiets droom ik dus ook! Lekker knus met die luiken en zo'n grote wijnkelder. Daar droom ik zolang van ik me kan herinneren. Echt supertof! :heart: Ik droom weer even verder..
Vorige

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers