Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wanneer begon jouw bevalling? (Overdag,avond of nacht)

<<

Anoniem243

Bericht 27 Dec 2016 14:42

Re: Wanneer begon jouw bevalling? (Overdag,avond of nacht)

Champagne schreef:Hadden jullie die dag het idee dat de bevalling zou beginnen?


Ik was gestript dus hoopte er wel op, maar toen de weeën daadwerkelijk begonnen geloofde ik nooit dat het echte weeën waren. Bleek gelukkig wel het geval.
<<

Anoniem253

Bericht 27 Dec 2016 14:48

Re: Wanneer begon jouw bevalling? (Overdag,avond of nacht)

Sookie schreef:
Champagne schreef:Hadden jullie die dag het idee dat de bevalling zou beginnen?


Ik was gestript dus hoopte er wel op, maar toen de weeën daadwerkelijk begonnen geloofde ik nooit dat het echte weeën waren. Bleek gelukkig wel het geval.


Met hoeveel weken ben je gestript?
<<

Snirp

Major Yipyapper

Berichten: 4823

Geregistreerd: 22 Nov 2013 08:57

Bericht 27 Dec 2016 14:58

Re: Wanneer begon jouw bevalling? (Overdag,avond of nacht)

Champagne schreef:Hadden jullie die dag het idee dat de bevalling zou beginnen?


Nee, totaal niet :)
<<

Anoniem243

Bericht 27 Dec 2016 15:08

Re: Wanneer begon jouw bevalling? (Overdag,avond of nacht)

Champagne schreef:
Sookie schreef:
Champagne schreef:Hadden jullie die dag het idee dat de bevalling zou beginnen?


Ik was gestript dus hoopte er wel op, maar toen de weeën daadwerkelijk begonnen geloofde ik nooit dat het echte weeën waren. Bleek gelukkig wel het geval.


Met hoeveel weken ben je gestript?


40+4. Eigenlijk 'te vroeg' maar ik trok de zwangerschap niet meer. En gelukkig werkte het toch. Met 40+5 bevallen.
<<

Anoniem280

Bericht 27 Dec 2016 15:34

Re: Wanneer begon jouw bevalling? (Overdag,avond of nacht)

Het rommelde bij mij al ontzettend lang.

Vliezen braken op avond definitief, had al paar dagen ervoor hoogopgaande vliesscheur, 5 uren later beviel ik van de eerste. 15 minuten erna kwam de volgende.
<<

Anoniem239

Bericht 27 Dec 2016 17:01

Re: Wanneer begon jouw bevalling? (Overdag,avond of nacht)

Bij de oudste begon het in de ochtend rond 11 uur met lichte krampjes en verloor ik rond 13 uur mijn slijmprop. De vk was er rond 16:30 uur. Toen had ik 5 cm. Zij heeft nog iets gestript en gaf aan dat om 19 uur de andere vk kwam na de overdracht. Ik kreeg enorme rugweeen en om 18 uur heeft mijn vriend de vk gebeld dat ik het niet meer hield. Ze was er om 18:30 uur en toen had ik volledige ontsluiting. Om 20.18 is hij geboren. Ik had dit niet verwacht ik had in de ochtend mn werk nog geappt dat het nog wel even zou duren. Dit was met 39+3
<<

Anoniem253

Bericht 27 Dec 2016 17:04

Re: Wanneer begon jouw bevalling? (Overdag,avond of nacht)

Wauw wat een snelle bevalling! Ben je thuis bevallen?
<<

Anoniem239

Bericht 27 Dec 2016 20:04

Re: Wanneer begon jouw bevalling? (Overdag,avond of nacht)

Ja thuis! We wilde naar het ziekenhuis maar de vk durfde het niet meer aan gezien de volledige ontsluiting.

Bij de tweede begon het rond 5 uur in de ochtend. Op 7 uur in het ziekenhuis en om half 10 is hij geboren. Wat dat betreft heb ik het getroffen!

Hoe voel jij je nu? Ben je er al klaar voor?
<<

Appel

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1210

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:42

Bericht 27 Dec 2016 21:59

Re: Wanneer begon jouw bevalling? (Overdag,avond of nacht)

Ik kreeg in de middag wat last van mijn onderrug, ik besteedde er eerst niet zoveel aandacht aan omdat ik dat vaker had in de zwangerschap. Om 16.00 uur werd de pijn iets feller maar had hoefde nog niets weg te zuchten. Tegen 17.30 kwam de pijn meer in golven en had ik toch wel het idee dat het begonnen was. Om 18.00 uur belandde ik in een weeenstorm en kwam de vk langs, die constateerde dat ik al 5 cm ontsluiting had. Om 20.03 is onze zoon geboren.
1 april 2014
31 juli 2017
<<

Vintage

Kletskop

Berichten: 970

Geregistreerd: 02 Sep 2013 18:27

Bericht 30 Dec 2016 00:28

Re: Wanneer begon jouw bevalling? (Overdag,avond of nacht)

In de ochtend. De verloskundige heeft toen mijn vliezen gebroken.
Happiness comes
from within you.
You'll never find it by
chasing relationships,
jobs, beauty, money.
Happiness Always
starts within.
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 30 Dec 2016 09:31

Re: Wanneer begon jouw bevalling? (Overdag,avond of nacht)

's nachts rond een uur of 3. Vervolgens met man en macht geremd, rond half 8 remmers er af en opwekkers er weer op en om 15.25 bevallen.
<<

Fauve

Major Yipyapper

Berichten: 2685

Geregistreerd: 02 Sep 2013 22:40

Bericht 30 Dec 2016 09:36

Re: Wanneer begon jouw bevalling? (Overdag,avond of nacht)

Bij de eerste rond 22 uur 's avonds nadat ik 's ochtends gestript was met 40+1.
Bij de tweede begon het in de middag te rommelen met 40+6 toen ik aan het lunchen was ergens.
Die avond kreeg ik echt weeën en de volgende dag is ze om 15 uur s middags geboren.
04-2014
10-2015
<<

Anoniem219

Bericht 30 Dec 2016 09:45

Re: Wanneer begon jouw bevalling? (Overdag,avond of nacht)

Bij de jongste zijn van zondag op maandag nacht de vliezen gescheurd . Maandag middag om 17.00 begonnen de weeen en maandag avond om 21.41 is ze geboren
Vorige

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers