Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Weekplannen (mag nog wel op woensdag toch? ;-))

<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 7536

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:04

Bericht 28 Dec 2016 20:39

Weekplannen (mag nog wel op woensdag toch? ;-))

Ok, het is al woensdag, maar ik zag dit topic nog niet, dus moet kunnen.m :razz:
Hebben jullie nog leuke plannen?

Ik heb vakantie. Vandaag ben ik eerst met de auto naar de garage geweest, toen de was gedaan en gestreken, en ik ben bezig met alle kasten in huis opruimen en ik heb er dus weer een paar gedaan vandaag. Net heb ik een dansworkshop van 2 uur gevolgd dus ik ben heel moe nu, dus de rest van de avond ga ik lekker op de bank hangen.
Morgen en vrijdag heeft mijn man ook vrij. Morgen gaan we naar het noorden, eerst ergens lunchen, maar nog geen idee waar. En daarna naar het schaatsen in Thialf. We hebben ook ergens in de buurt een b&b geboekt. De volgende dag gaan we nog wat leuks doen, maar we moeten nog wat bedenken. Ik denk dat we naar Zwolle gaan. We gaan ook ergens een hapje eten, en 's avonds op de terugweg misschien nog een muziekquiz doen met vrienden.
Zaterdag geen plannen, naja boodschappen doen. 's Avonds denk ik lekker op de bank met zijn tweetjes. En zondag ongetwijfeld weer langs familie (geen zin in, maar het hoort erbij).
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43575

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 28 Dec 2016 20:50

Re: Weekplannen (mag nog wel op woensdag toch? ;-))

Klinkt als een leuke vakantieweek!

Ik moet werken deze week maar 't voelt toch anders dan anders. Ook omdat m'n man wel vakantie heeft.

Maandag hebben we Tweede Kerstdag doorgebracht bij m'n schoonouders.
Gisteren moest ik werken en 's avonds had m'n man lekker gekookt voor me.
Vandaag heb ik ook gewerkt en kwam ik thuis, lag er een cadeautje onder de kerstboom en had m'n man een mocktail en borrelplankje klaar staan.
Morgen moet ik ook werken en 's avonds controle bij de verloskundige.
Vrijdagochtend moet ik naar 't ziekenhuis voor rhesus prik en suikertest. 's middags thuis werken.
Zaterdag gaan we naar m'n vader voor Oud en Nieuw. We slapen in hotel.
En zondag weer op gemakje naar huis.
Let's discover the world together.
<<

Snoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6939

Geregistreerd: 11 Dec 2013 11:19

Bericht 28 Dec 2016 21:08

Re: Weekplannen (mag nog wel op woensdag toch? ;-))

Klinkt als een gezellige week Mizz_S!

Mijn 2 laatste weken zwangerschapsverlof/ouderschapsverlof zijn aangebroken, 10 januari moet ik na ruim 6 maanden thuis weer aan het werk.
Vandaag: Voornamelijk in huis wat opgeruimd, in de late namiddag ben ik met mijn zoon naar mijn zus gegaan want hij wou daar gaan logeren. Daarna bij mijn schoonouders gegeten en nu zit ik thuis op de bank, mijn man is bij zijn broer een film aan het kijken.
Donderdag: Rond de middag mijn zoon weer ophalen, daarna boodschappen halen en 's avonds naar de verjaardag van mijn schoonbroer.
Vrijdag: Gaan mijn man en ik samen shoppen in Eindhoven, de kinderen zijn bij mijn ouders dan. 'S avonds gaan we ze daar weer ophalen.
Zaterdag: In de ochtend hebben we met 5 vriendinnen afgesproken en onze baby's (allemaal dit jaar geboren). 'S avonds vieren we oudjaar met onze vriendengroep en kinderen/baby's in een zaaltje wat we gehuurd hebben.
Zondag: Rondje familie, eindigend bij mijn ouders waar we dan traditioneel Chinees gaan afhalen.
2012 & 2016
<<

Fauve

Major Yipyapper

Berichten: 2685

Geregistreerd: 02 Sep 2013 21:40

Bericht 28 Dec 2016 21:11

Re: Weekplannen (mag nog wel op woensdag toch? ;-))

Ik heb lekker 2 rustige dagen achter de rug, veel gedaan in huis... lekker aan het rommelen en met de kinderen veel bezig.
Morgen met de kinderen naar een monkeytownachtig iets, waar ze kunnen ravotten en spelen.
Vrijdag geen plannen.
Zaterdag ON.
Zondag op visite bij mijn vader en bij mijn opa en oma.
Rustig weekje dus. Heb lekker vakantie.
04-2014
10-2015
<<

Anoniem245

Bericht 29 Dec 2016 20:44

Re: Weekplannen (mag nog wel op woensdag toch? ;-))

Maandag, kerst gevierd bij mij thuis met vriend en ouders.
Dinsdag, gewerkt tot 16.30, zoon was bij vriendje logeren, dus heb daarna heerlijk niks gedaan thuis.
Woensdag, gewerkt tot 14u daarna afscheidsdienst van trombonist van Rieu bijgewoond, daarna gegeten bij vriend.
Vandaag, tot 17u gewerkt, thuis gepoetst, zoon was bij vriend en zijn nu samen naar de bios, geërgerd aan de tv die niet aan wilde en nu zit ik op de bank te niksen.
Morgen, werken tot 15u, 's avonds repetitie
Zaterdag, bij schoonmoeder in ziekenhuis op visite, boodschappen, poetsen, huis klaarmaken, dutje met zoon, Gourmetten met vrienden.
Zondag, uitslapen, niks, rommelen in huis, wandelen etc.

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers