Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


N.a.v. Wat lust jij heel graag?

<<

Anoniem210

Bericht 29 Dec 2016 14:32

N.a.v. Wat lust jij heel graag?

Welke gerechten vind jij echt heel lekker en eet je het liefst (bijna) elke dag?
<<

Anoniem281

Bericht 29 Dec 2016 14:36

Re: N.a.v. Wat lust jij heel graag?

Biefstuk! Met knoflooksaus (gewoon mayonaise en geperste knoflook) en gebakken aardappeltjes. Is echt mijn alltime favorite!
<<

Anoniem210

Bericht 29 Dec 2016 14:38

Re: N.a.v. Wat lust jij heel graag?

Ik ben verslaafd aan sushi. Dat is echt mijn favoriete eten ever. :love:
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43577

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 29 Dec 2016 14:40

Re: N.a.v. Wat lust jij heel graag?

Momenteel in de zwangerschap: Broccoli. Ik heb echt een soort broccoli craving. En veldsla. Misschien heb ik wel een ijzertekort (ga morgen toevallig bloedprikken). Oh en mandarijntjes, sowieso fruit.

Normaliter vind ik blauwaderkaas het lekkerste ter wereld, echt zo goddelijk lekker. En nu taal ik er niet echt naar. Lust het nog wel, maar heb liever wat zachtere, romige kaasjes. Pecorino vind ik ook heerlijk.

Wat ik sowieso ook lekker vind zijn smaken uit Zuid Oost Azie. Van die frisse, zure, pittige, zoete smaakexplosies in één hap.

En pasta, dat blijft toch wel grote favoriet. Vooral van die hele simpele pasta gerechten zoals aglio, olio, peperoncino (knoflook, olijfolie en pepertjes) of cacio e pepe (kaas en peper) of een simpele tortellini in brodo (in bouillon).

Ik lust ook heel graag biefstuk (bavette of longhaas en dan het liefst tagliata op z'n Italiaans heel dun gesneden) en salami (goede Italiaanse) maar dat mag nu even niet. Goed vlees word ik ook blij van. Daar kijk ik wel echt heel erg naar uit.
Let's discover the world together.
<<

Anoniem281

Bericht 29 Dec 2016 14:41

Re: N.a.v. Wat lust jij heel graag?

Salami invriezen! Dan mag je 't wel :)
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11831

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 29 Dec 2016 14:41

Re: N.a.v. Wat lust jij heel graag?

Vis die rauw gegeten mag worden. Tonijn vooral. Iedere keer sushi eten is toch wel meerdere keren tonijn bestellen.

Plus gegrild spek op brood en dan zelf gegrild hebben. Beetje dikkere plakken, echt een craving van mij. Maak ik een pond spek, dan is het binnen 2 dagen op :smile:
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43577

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 29 Dec 2016 14:42

Re: N.a.v. Wat lust jij heel graag?

Bazinga schreef:Salami invriezen! Dan mag je 't wel :)


Ja dat heb ik vaker gehoord inderdaad! Maar anderen zeggen dat dat toch weer niet zo goed is.
Let's discover the world together.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43577

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 29 Dec 2016 14:43

Re: N.a.v. Wat lust jij heel graag?

Haha oh en bacon en avocado's. Everything bacon and avocado's. Dat is ook ongeveer het lekkerste in de wereld.
Let's discover the world together.
<<

Anoniem210

Bericht 29 Dec 2016 14:45

Re: N.a.v. Wat lust jij heel graag?

Marin schreef:Haha oh en bacon en avocado's. Everything bacon and avocado 's Dat is ook ongeveer het lekkerste in de wereld.


:good: Zo mee eens. Vooral door de sushi. :dance:
<<

anoniem203

Bericht 29 Dec 2016 14:48

Re: N.a.v. Wat lust jij heel graag?

Teriyaki met biefstuk, champignons en rijst. Zo lekker vind ik dat.

En Babi Ketjap, vers gemaakte pizza met kip of tonijn, zalm uit de oven met een dille/roomsausje, gevulde aardappel met gehakt en rijst. De moeder van mijn ex collega maakte die wel eens speciaal voor mij (komen uit Iran) en die kruiden die er in zitten wauw echt een smaakexplosie in je mond. Echt zo lekker! Ze wil alleen niet haar recept aan mij geven haha.

Oh en een ordinaire uitsmijter met ham en bacon. Ik begin al te watertanden als ik er aan denk :love:
<<

Anoniem304

Bericht 29 Dec 2016 14:50

Re: N.a.v. Wat lust jij heel graag?

Indisch wat m`n schoonfamilie heeft gekookt
Carpaccio
<<

Whatever

Major Yipyapper

Berichten: 5458

Geregistreerd: 22 Feb 2016 12:09

Bericht 29 Dec 2016 14:52

Re: N.a.v. Wat lust jij heel graag?

Ik vind echt veel te veel veel te lekker, dat is echt problematisch. Ik houd van Frans, Italiaans, Japans, Aziatisch... Vlees, vis, gevogelte, schaaldieren... Fast food en haute cuisine... Hartig en zoet...

En door dat andere topic heb ik nu honger.
<<

Anoniem315

Bericht 29 Dec 2016 14:53

Re: N.a.v. Wat lust jij heel graag?

Kip teriyaki, stoofvlees, lasagne, patat, loempiaatjes, pizza, kaasstengels voor in de oven, maar ik kan nog wel even doorgaan, want ik vind heel veel lekker.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43577

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 29 Dec 2016 14:55

Re: N.a.v. Wat lust jij heel graag?

Whatever schreef:En door dat andere topic heb ik nu honger.


Ik door dit topic! Doe mij maar bacon wrapped anything momenteel.. Verder wel heel erg eens met jou, ik houd ook van zoveel verschillende dingen. Echt niet allemaal hoogstaand, soms wel, soms niet. Oh en ik heb een term voor van die viezige dingen die superlekker zijn: Ranzig lekker. Zoals net iets te hard gesmolten kaas.
Let's discover the world together.
<<

Anoniem210

Bericht 29 Dec 2016 15:07

Re: N.a.v. Wat lust jij heel graag?

Marin schreef:
Whatever schreef:En door dat andere topic heb ik nu honger.


Ik door dit topic! Doe mij maar bacon wrapped anything momenteel.. Verder wel heel erg eens met jou, ik houd ook van zoveel verschillende dingen. Echt niet allemaal hoogstaand, soms wel, soms niet. Oh en ik heb een term voor van die viezige dingen die superlekker zijn: Ranzig lekker. Zoals net iets te hard gesmolten kaas.


Ik van beide topics. :ja:
<<

Anoniem304

Bericht 29 Dec 2016 15:12

Re: N.a.v. Wat lust jij heel graag?

Ik vind ook bijna alles heel erg lekker.
<<

Anoniem304

Bericht 29 Dec 2016 15:12

Re: N.a.v. Wat lust jij heel graag?

Wss is dat ook de reden dat ik begin dit jaar nog zoveel zwaarder was haha.
<<

Whatever

Major Yipyapper

Berichten: 5458

Geregistreerd: 22 Feb 2016 12:09

Bericht 29 Dec 2016 15:16

Re: N.a.v. Wat lust jij heel graag?

Cotton schreef:Wss is dat ook de reden dat ik begin dit jaar nog zoveel zwaarder was haha.


It's a struggle.. :nopompom:
<<

Anoniem304

Bericht 29 Dec 2016 15:24

Re: N.a.v. Wat lust jij heel graag?

Ja echt. Ik zag van de week zo`n saying dat je niet dik wordt tussen kerst en oud&nieuw, maar tussen oud&nieuw en kerst.

Dus deze week eet ik ALLES :P
<<

Whatever

Major Yipyapper

Berichten: 5458

Geregistreerd: 22 Feb 2016 12:09

Bericht 29 Dec 2016 15:24

Re: N.a.v. Wat lust jij heel graag?

Hahahahhaha
<<

Anoniem221

Bericht 29 Dec 2016 15:54

Re: N.a.v. Wat lust jij heel graag?

Pizza. Als het elke dag kon, dan zou ik het elke dag eten. En tosti's. Lijken op pizza, maar net niet.
<<

Anoniem210

Bericht 29 Dec 2016 16:44

Re: N.a.v. Wat lust jij heel graag?

Cotton schreef:Ja echt. Ik zag van de week zo`n saying dat je niet dik wordt tussen kerst en oud&nieuw, maar tussen oud&nieuw en kerst.

Dus deze week eet ik ALLES :P


:cheering:
<<

Jeanette

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 955

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:31

Bericht 29 Dec 2016 16:51

Re: N.a.v. Wat lust jij heel graag?

Ik ben verslaafd aan chocola! :love: Vooral oreo's

En verder alles wat zoet is, heerlijk!!

Maar qua 'gewoon' eten, heel veel. Ben dol op bloemkool en zuurkool.
<<

Jeanette

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 955

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:31

Bericht 29 Dec 2016 16:51

Re: N.a.v. Wat lust jij heel graag?

Cotton schreef:Ja echt. Ik zag van de week zo`n saying dat je niet dik wordt tussen kerst en oud&nieuw, maar tussen oud&nieuw en kerst.

Dus deze week eet ik ALLES :P


Brahahaahaa geweldig! :smile:
<<

Tom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6220

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:32

Bericht 29 Dec 2016 16:54

Re: N.a.v. Wat lust jij heel graag?

Ik vind chocolade ontzettend lekker, maar ik krijg er reflux-achtige klachten van dus ik matig dit maar even de komende tijd.

Verder: pasta, met pesto of met boursin of met lekkere tomatensaus. Bruine bonensoep (jammer genoeg vind vriend dat niet lekker), spareribs, tomaten-groentesoep, risotto, mosselen, sushi (maar niet te vaak), chips, zalm, tonijn
Als liefde leven wordt, krijgt geluk een naam. 21-07-2019
Volgende

Terug naar Eten & drinken

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers