Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Stiefkind(eren)

<<

Anoniem331

Bericht 28 Dec 2016 16:53

Re: Stiefkind(eren)

Ik heb er geen ervaring mee Bliss, maar dat laatste wat je zegt is natuurlijk wel 'normaal' gedrag voor een kind van die leeftijd.
En voor de rest denk ik dat het alleen maar goed is dat je er over nadenkt en er mee bezig bent, je hebt de wil wel en dat is altijd positief.
<<

Anoniem244

Bericht 28 Dec 2016 16:53

Re: Stiefkind(eren)

Bliss het laatste wat je typt is zo herkenbaar.
Ik wilde ook nooit een man met kinderen en hoewel het nog steeds niet mijn ideaalbeeld is, is het wel zo gelopen.
Hier ook twijfel of ik zelf wel kinderen wil. Voorlopig nog niet in ieder geval.
Maar ik heb voor mijn vriend gekozen en daarbij heb ik ook bewust gekozen voor zijn kindjes. Hoe moeilijk dat misschien voor alle partijen kan zijn, maken we er het beste van.
<<

Whatever

Major Yipyapper

Berichten: 5458

Geregistreerd: 22 Feb 2016 12:09

Bericht 28 Dec 2016 16:57

Re: Stiefkind(eren)