Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wat gaan jullie doen met oud en nieuw?

<<

Jip

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11403

Geregistreerd: 03 Jan 2015 11:04

Bericht 28 Dec 2016 22:52

Re: Wat gaan jullie doen met oud en nieuw?

Ik denk dat wij samen op de bank gaan zitten met kaarsjes en wat lekkere hapjes.
Their smile makes me smileJanuari 2017 ♡ April 2019

https://www.instagram.com/stofspinsels/
<<

Anoniem210

Bericht 28 Dec 2016 22:58

Re: Wat gaan jullie doen met oud en nieuw?

Wij gaan naar vrienden. In totaal zijn we met 4 stellen en 3 kinderen. De kinderen blijven gewoon slapen. Wij gaan lekker eten, spelletjes spelen en naar het vuurwerk kijken. We blijven daar ook slapen.
<<

Kreeft

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4227

Geregistreerd: 04 Sep 2013 02:06

Bericht 28 Dec 2016 23:37

Re: Wat gaan jullie doen met oud en nieuw?

Wij blijven een keer thuis met z'n 2tjes! Normaal altijd feestjes, of met grote groepen. Maar door omstandigheden kwam dat nu niet uit. Ik heb er wel zin in, vriend weet nog niet zo goed wat hij ervan moet denken, haha!
<<

Meneer de Uil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6162

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:08

Bericht 29 Dec 2016 00:00

Re: Wat gaan jullie doen met oud en nieuw?

Geen idee nog eigenlijk. Ik ben dan in Vancouver en we gaan zien hoe en wat we gaan doen.
The familytree will always grow 2-12-2015 en 10-10-2018
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11842

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 29 Dec 2016 08:48

Re: Wat gaan jullie doen met oud en nieuw?

Wij gaan naar vrienden net over de grens in Duitsland. Hetzelfde stel waarmee we vorig jaar in Parijs waren.
Wat we precies gaan doen geen idee. Wel is er afgesproken dat hun verse oliebollen gaan bakken en wij wat klein vuurwerk meenemen.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25111

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 29 Dec 2016 09:00

Re: Wat gaan jullie doen met oud en nieuw?

Ik ga met m'n vriend en z'n dochter naar het nichtje van m'n vriend en haar man. Ze geven een feestje voor vrienden en familie, heb er wel zin in eigenlijk! Spelletjes doen, muziek luisteren, lekker eten en drinken. Wordt wel gezellig denk ik!
❤ 7 juni 2018
<<

GeKKiE

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4998

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:30

Bericht 29 Dec 2016 09:04

Re: Wat gaan jullie doen met oud en nieuw?

Wij blijven lekker thuis.
Onze 1e Oud & Nieuw met z'n 3en!
Wel zo fijn als dochter gewoon in haar eigen bed kan slapen.
Haal lekkere hapjes!
<<

Jezzie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8845

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:17

Bericht 29 Dec 2016 09:07

Re: Wat gaan jullie doen met oud en nieuw?

Wij blijven lekker thuis. Vorig jaar was hier ook niet zo veel vuurwerk dichtbij.
Voor de hond wel zo rustig en de kinderen kunnen lekker slapen.
Samen op de bank voor de tv met wat lekkere hapjes erbij.
2012
2016
2020
oktober 2024

Instagram
<<

Maddie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5466

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:18

Woonplaats: Noord Holland

Bericht 29 Dec 2016 09:20

Re: Wat gaan jullie doen met oud en nieuw?

Wij blijven ook thuis met de kids.
Augustus 2012
Augustus 2014
Mei 2016
<<

Anoniem197

Bericht 29 Dec 2016 12:22

Re: Wat gaan jullie doen met oud en nieuw?

Wij gaan slapen. Man moet vroeg op om te werken en ik denk dat ik dan ook moe ben. Hoop dat de kinderen door slapen maar ben er bang voor. Heb een hekel aan vuurwerk.
<<

Jeanette

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 955

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:31

Bericht 29 Dec 2016 12:43

Re: Wat gaan jullie doen met oud en nieuw?

Marin schreef:Veel plezier Jeanette!


Thnx Marin! Heb er helemaal zin in!
<<

anoniem224

Bericht 29 Dec 2016 13:51

Re: Wat gaan jullie doen met oud en nieuw?

Ik heb niet zoveel met oud & nieuw, ik ga dus ook 'gewoon' naar mijn ouders. Lekker eten, spelletjes doen, wijntje erbij. Na 00:00u naar buiten langs oma en oom en tante en dan weer lekker op tijd naar binnen. Weet nog niet of ik bij mijn ouders blijf slapen of naar huis ga. Moet 1 januari wel gewoon werken namelijk.
<<

Brooke

Bericht 29 Dec 2016 14:11

Re: Wat gaan jullie doen met oud en nieuw?

Wij blijven gewoon thuis met z'n drietjes. Voor ons heeft het sowieso weinig zin om weg te gaan met onze dochter, met een beperking is dat gewoon wat lastiger, maar ook denk ik dat we haar er niet blij mee maken. We laten haar gewoon lekker slapen, mocht ze wakker worden is dat ook prima en mag ze gerust ook even naar het vuurwerk kijken etc. Mijn man en ik gaan oliebollen en lekkere hapjes eten. Daarnaast gaan we weer lekker verder met onze Harry Potter marathon en zitten we dus gezellig op de bank. Verder heb ik ook niet zo veel met oud&nieuw en ben niet zo'n held met lang opblijven, ook al doe ik eerder een dutje.
<<

Thunder

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6365

Geregistreerd: 02 Sep 2013 00:24

Bericht 29 Dec 2016 14:15

Re: Wat gaan jullie doen met oud en nieuw?

Niet veel soeps. We blijven gewoon thuis met de kinderen.
Liefde is niet krampachtig vasthouden, maar vertrouwend loslaten.
<<

Elroya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4547

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:10

Bericht 29 Dec 2016 14:15

Re: Wat gaan jullie doen met oud en nieuw?

Ik roep altijd heel hard dat ik t voor 12 uur altijd veel gezelliger vind dan er na. Heerlijk met paar vrienden wat eten, spelletje doen, hapjes erbij.
Dit jaar zijn we waarschijnlijk met z'n 2tjes. Weet ook nog niet goed wat ik er van moet vinden haha. Ergens vind ik t wel heerlijk, lekker saampjes, hapjes erbij, genieten van t huis, dochter er om 12 uur bij. Maar ergens voelt t ook wat loeserig..
Wel moet ik de volgende dag om 8 uur werken, en ben ik door de zwangerschap ook sneller moe
E april 2013
R juni 2017
Y november 2018
<<

Anoniem261

Bericht 29 Dec 2016 15:37

Re: Wat gaan jullie doen met oud en nieuw?

Ik moet werken (OK), hoop dat het rond middernacht rustig is zodat we even met z'n allen op het dak naar het vuurwerk kunnen kijken :vuurwerk:
<<

Kris

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 767

Geregistreerd: 26 Aug 2015 15:19

Bericht 29 Dec 2016 17:44

Re: Wat gaan jullie doen met oud en nieuw?

Wij gaan naar een vrienden, en daar komt nog een bevriend stel meer. Zoon gaat ook mee en kan daar naar bed.
Andere jaren vierden we het met de hele vriendengroep. De rest blijft dit jaar thuis en wij zijn dus maar met 3 stellen over. Vind dit wel jammer al zal het net zo goed wel gezellig worden.

Oo en zaterdagmiddag ga ik eerst nog lunchen met mijn vriendinnen, is traditie geworden.
Maart 2014
Februari 2018
<<

Studiebol

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5096

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:19

Bericht 29 Dec 2016 20:26

Re: Wat gaan jullie doen met oud en nieuw?

Nou ik heb ook niet zo heel veel veel met oud en nieuwe, maar de kans was dat mijn vriend moest werken en alleen zitten leek me dan niet zo leuk. Nu is mijn vriend wel gewoon thuis zaterdag dus dat is leuk en er komt een bevriend stel en mijn zus. Dus gezellig bezoek. In de straat zijn ook allerlei buren thuis dus ik denk dat het wel gezellig word.
:heart: :heart: 2011
<<

Infragilis

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 259

Geregistreerd: 14 Dec 2016 17:34

Bericht 29 Dec 2016 20:32

Re: Wat gaan jullie doen met oud en nieuw?

Oo leuk Jeanette, Praag! Geniet ervan, kan je wel even gebruiken denk ik!

In de Efteling lijkt me ook wel erg bijzonder Stanley, ooit eerder gedaan?

Wij gaan naar vrienden, met een super versierd huis met ballonnen en glitters en heel veel lekker eten en drinken. 's Nachts even vuurwerk kijken en misschien nog de stad in; als het gezellig is blijven we lekker daar!
<<

Anoniem336

Bericht 29 Dec 2016 20:37

Re: Wat gaan jullie doen met oud en nieuw?

Met een groepje ergens thuis. Kids gaan mee, slapen daar. In de nacht gaan ze weer mee naar huis.
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 29 Dec 2016 21:42

Re: Wat gaan jullie doen met oud en nieuw?

Wij blijven gewoon thuis. Mijn man moet in de gemeente blijven vanwege de brandweer en ik wil niet midden in de nacht nog met David over straat moeten. Wel komt er een vriendin langs met haar zoontje.

♥♥
<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 7295

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:04

Bericht 29 Dec 2016 22:42

Re: Wat gaan jullie doen met oud en nieuw?

Er komen 4 stellen met hun kinderen bij ons o&n vieren. We zijn met 10 volwassenen en 10 kinderen. De kinderen zijn 7 maanden, 10 maanden, 2 jaar, 2,5 jaar, 3,5 jaar, 4 jaar, 4,5 jaar, 7 jaar, 8 jaar en 10 jaar.

Oftewel het wordt een dolle boel. We zijn onlangs een weekend weggeweest in dezelfde samenstelling en dat was ontzettend leuk en relaxed. Ik denk dus dat het nu net zo gaat. Alle kindjes tot en met 7 gaan slapen. Iedereen neemt eigen matrasjes en bedjes mee. We gaan zien hoe we dat doen, maar het wordt vast heel gezellig.
Iedereen komt vanaf een uur of vijf en neemt ook lekkere hapjes mee. Wij hebben nog bergen drank en champagne want we drinken niet vaak dus daar zorgen wij voor.
Heb er echt zin in!
<<

Anoniem331

Bericht 29 Dec 2016 22:49

Re: Wat gaan jullie doen met oud en nieuw?

Mijn ouders, kinderen en hun vader komen hier uitzitten, en als ik me ergens in deze komende dagen iets fitter ga voelen ga ik rond 1.00u nog naar mijn vriendin en gezin om champagne te drinken!
<<

Linda1971

Noob

Berichten: 9

Geregistreerd: 09 Dec 2016 11:10

Bericht 30 Dec 2016 12:40

Re: Wat gaan jullie doen met oud en nieuw?

Lekker spelletjes spelen met een groep vrienden. We hebben altijd de grootste lol met het woordenboekspel en allerlei raadspelletje. Grappig genoeg doen we het alleen met oud en nieuw
<<

Geel

Bericht 30 Dec 2016 12:45

Re: Wat gaan jullie doen met oud en nieuw?

Mamsie schreef:Geen idee. Baal er behoorlijk van maar helaas niks aan te doen. In een jaar tijd is onze vriendengroep uit elkaar gevallen (stellen uit elkaar gegaan) en is er dus geen gezellig samenkomen meer bij.
Pfoe, klinkt vrij klote ja.

Wij gaan naar mijn schoonouders in Middelburg. Heb op zich wel zin om ze te zien, maar ik houd erg van spelletjes en ongecontroleerd oliebollen eten, en zij niet.

Ik denk dat ik me maar eens moet voornemen om oud en nieuw volgend jaar helemaal Geel-style te doen. Spelletjes, conference, duizend oliebollen, drie zoenen en meteen naar bed.
VorigeVolgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers