Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Fulltimers: Waar bestaan jouw avonden/vrije tijd uit?

<<

Winegum

Major Yipyapper

Berichten: 4015

Geregistreerd: 26 Okt 2013 18:21

Bericht 08 Dec 2016 18:51

Re: Fulltimers: Waar bestaan jouw avonden/vrije tijd uit?

Sterkte Zero!

Ik werk 36 uur en ben om de week een dag vrij. Ik zwem een avond per week, ik heb meestal een avond per week vrijwilligerswerk. Verder ga ik op vrijdagavond regelmatig naar de film. Verder ga ik regelmatig naar het theater of spreek ik af met vriendinnen om ergens wat te eten bijvoorbeeld. Meestal heb ik 1 of twee avonden doordeweeks helemaal niks en mijn weekenden probeer ik meestal 1 dag dingen te plannen en de andere dag wat rustiger te hebben, maar dat lukt lang niet altijd. Op die momenten doe ik het huishouden, kijk ik Netflix, lees ik wat etc.
<<

Anoniem301

Bericht 09 Dec 2016 09:35

Re: Fulltimers: Waar bestaan jouw avonden/vrije tijd uit?

Ik werk niet echt fulltime maar 32 uur. Ik kom thuis, snel eten koken, 9 van de 10 keer een jengelend meisje eten geven omdat ze eind van de dag echt moe is, in bad en naar bed brengen. Mijn man ruimt ondertussen de kookrommel op. En verder doe ik weinig. Ik zou weer moeten gaan hardlopen maar kan mezelf er niet toe zetten. Dus ik hang op de bank en kijk Netflix. Of ik ga naar een vriendin/uit eten/concert. En elke dag om 22.00 naar boven en 23.00 ongeveer slapen nadat ik heb gelezen in bed.
<<

Anoniem301

Bericht 09 Dec 2016 09:40

Re: Fulltimers: Waar bestaan jouw avonden/vrije tijd uit?

Caulfield schreef:Ik heb hier gewoon illegaal gepost :redface:
Ik werk helemaal niet fulltime maar slechts 32 uur. Kan je nagaan, daar word ik al zo moe van dat ik dit soort fouten maak. Het voelt voor mij wel als fulltime omdat ik geen dag voor mezelf heb. Mijn thuisdag is de woensdag, dan breng ik m'n oudste naar school, doe boodschappen, frut wat met de jongste, dan gaat die slapen en heb ik 2 hele uren stilte. Meestal ga ik dan werk-email bijwerken want daar loop ik halverwege de week al grandioos mee achter. Dan ukkie weer uit bed, oudste uit school halen, en de rest van de middag entertain ik kinderen en prepareer ik het avondeten.

Ja heel cliché maar het voelt inderdaad -voor mij dan- alsof ik nooit vrij heb sinds ik een kind heb. Ik zeg ook weleens op vrijdag "Ah weekend! Oh nee, ik heb een kind' :smile:" Vroeger zagen de weekenden er heel anders uit: keihard uitslapen, rustig boodschappen doen, iets in huis, uitgebreid koken, enz. Nu zit een van ons 2 tussen 7.00 en 8.00 beneden op zaterdagochtend. Nog steeds een rare gewaarwording.
<<

Jeanette

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 955

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:31

Bericht 28 Dec 2016 18:18

Re: Fulltimers: Waar bestaan jouw avonden/vrije tijd uit?

Ik werk fulltime in de zorg en onregelmatig, dus dat is altijd heel verschillend. In mijn vrije tijd doe ik het huis, ga naar vriendinnen, maar ook regelmatig even moment voor mezelf. Merk dat ik soms teveel dingen wilt doen en het moet afremmen.
Vorige

Terug naar Werk & studie

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers