Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Liedje in je hoofd...

<<

Anoniem16

Bericht 21 Okt 2013 21:40

Liedje in je hoofd...

Door het kerst topic van CBL heb ik nu al de hele tijd 'Midden in de winternacht' in mijn hoofd. En het erge is steeds hetzelfde stukje omdat ik hem niet helemaal weet..

Welk liedje hebben jullie nu in je hoofd?
<<

Anoniem185

Bericht 21 Okt 2013 21:40

Re: Liedje in je hoofd...

Danza kuduro :(
<<

Surya

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 996

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:27

Bericht 21 Okt 2013 21:41

Re: Liedje in je hoofd...

Ik vind je lekkah.
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 21 Okt 2013 21:46

Re: Liedje in je hoofd...

Op dit moment: Tweedehands jas van Kinderen voor Kinderen. Ezra zingt dat de hele dag, vandaar.

Lalala Leiden van Jochem Myjer heb ik ook vaak in mijn hoofd, dat is echt zo'n liedje dat dagen blijft hangen.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Isabel_

Major Yipyapper

Berichten: 3624

Geregistreerd: 08 Sep 2013 10:40

Bericht 21 Okt 2013 21:58

Re: Liedje in je hoofd...

Ik had toevallig vorige week "Tweedehands jas" van kinderen voor kinderen in mijn hoofd haha. Zomaar opeens. En door de post van Susan heb ik het nu weer in mijn hoofd.
<<

anoniem213

Bericht 21 Okt 2013 22:40

Re: Liedje in je hoofd...

Ik heb een liedje van Within Temptation in mijn hoofd dat gisteren gedraaid werd tijdens spinning.
<<

Anoniem17

Bericht 22 Okt 2013 08:55

Re: Liedje in je hoofd...

Printje schreef:Door het kerst topic van CBL heb ik nu al de hele tijd 'Midden in de winternacht' in mijn hoofd. En het erge is steeds hetzelfde stukje omdat ik hem niet helemaal weet..

Welk liedje hebben jullie nu in je hoofd?


Bedankt.. Nu heb ik dit ook in m'n hoofd!

Midden in de winternacht, ging de hemel open.
Die ons 't heil ter wereld bracht, antwoord op ons hopen.
Elke vogel zingt zijn lied, herders waarom zingt gij niet?
Laat de citers slaan, blaast de fluiten aan
Laat de bel, laat de trom, laat de beltrom horen:
Christus is geboren!
<<

Rebecca

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2918

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:39

Bericht 22 Okt 2013 10:16

Re: Liedje in je hoofd...

Ik heb een hele week 'ik zag een muis' in mijn hoofd gehad, doordat we dat moeten oefenen voor een voorstelling waar we met groep 7 en 8 naartoe gaan. Nu heb ik vakantie, dus heb ik er even wat minder last van doordat ik het niet elke dag hoor.
19 juni 2015
2 februari 2017
<<

Anoniem321

Bericht 22 Okt 2013 11:27

Re: Liedje in je hoofd...

Ik heb het liedje Save and sound van Capital cities in mijn hoofd. Hoorde ik vanmorgen op de radio. Heerlijk nummer.
<<

Lady starstruck

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1725

Geregistreerd: 01 Sep 2013 12:18

Bericht 23 Okt 2013 17:57

Re: Liedje in je hoofd...

Een stokoud nummer uit de 70s. Soley soley heet het. Ik heb altijd van die rare nummers in mijn hoofd.
L. 02-03-2016
A. 15-01-2018
♥️♥️
<<

Anoniem10

Bericht 23 Okt 2013 18:20

Re: Liedje in je hoofd...

Ik heb vaak kinderliedjes in mijn hoofd. Van sommige ken ik maar enkele regels en dat speel ik dan eindeloos af, om gek van te worden! Gister had ik de hele tijd dat liedje "Heb je al gehoord van de zeven, de zeven? Heb je al gehoord van de Zevensprong?" En Old MacDonald had a farm komt ook regelmatig voorbij :laughcry:
<<

Tyrael

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 35

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:16

Bericht 23 Okt 2013 19:09

Re: Liedje in je hoofd...

Erg genoeg de begintune van Inspector Gadget. Geen idee hoe het in mijn hoofd terecht is gekomen, maar word er gek van :laughcry:
<<

Anoniem16

Bericht 23 Okt 2013 19:41

Re: Liedje in je hoofd...

Door al dat zwarte pieten gedoe zingen we al dagen sinterklaas liedjes. Haha wel beter als eerst.

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers