Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Show je kerstpakket!

<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9454

Geregistreerd: 19 Jul 2014 16:27

Bericht 22 Dec 2016 13:09

Re: Show je kerstpakket!

Wij hadden een bon waarmee je online iets uit kunt kiezen, ik heb gekozen voor een oorthermometer.
Verder zat er nog een bon in voor een high tea bij ons op het werk, samen met de bewoners.
Maar ik zit dan in de nachtdienst, dus denk niet dat ik dan heen ga.
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 7536

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:04

Bericht 22 Dec 2016 21:22

Re: Show je kerstpakket!

Nou, ik heb vrij onverwacht toch nog iets heel leuks gekregen! Wij hadden vanavond ons kerstdiner, en iedereen kreeg een cadeaubon. Mijn werkgever probeert veel te doen aan betrokkenheid bij de omgeving en ondersteuning van de lokale bedrijven en ondernemers. Dus er waren allemaal cadeaubonnen geregeld van winkels en restaurants uit de stad, voor 25 euro, en je mocht zelf kiezen waarvan je een bon wilde. Echt een leuk idee vond ik! Ik heb gekozen voor een bon van de wereldwinkel. Dus ik ga binnenkort maar een keer wat leuks voor mezelf uitkiezen! :smile:
<<

Anoniem316

Bericht 22 Dec 2016 21:45

Re: Show je kerstpakket!

Mijn man en ik hadden beiden een ouderwetse doos. Heel leuk! Van de PV had ik nog een donderglas.
En natuurlijk m'n 1e echte 13e maand... :D
<<

Happydobby

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3343

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:09

Bericht 22 Dec 2016 22:05

Re: Show je kerstpakket!

Ik had van mijn bijbaan dit :love:
Afbeelding

En van mijn andere werk een vvv bon.
M:21072011
J :08012014
<<

Rayna

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 995

Geregistreerd: 23 Feb 2016 21:09

Bericht 23 Dec 2016 00:05

Re: Show je kerstpakket!

Ik heb mijn kerstpakket ook eindelijk gekregen vandaag. Ik werk bij een supermarkt en wij hebben ieder jaar gewoon een ouderwetse doos. Dit jaar zaten er vooral lekkere dingen in :)
Afbeelding
<<

GeKKiE

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4984

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:30

Bericht 23 Dec 2016 05:34

Re: Show je kerstpakket!

Ik heb een bon gekregen om iets uit te kiezen online.
Hij is dit jaar wel €75 waard.
Daar heb je nog eens wat aan.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43577

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 23 Dec 2016 09:37

Re: Show je kerstpakket!

Wat een mooi bedrag Gekkie.
Leuk pakket Rayna.
Let's discover the world together.
<<

High Heels

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5672

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:27

Woonplaats: In het Brabantse land

Bericht 23 Dec 2016 10:14

Re: Show je kerstpakket!

Er zit bij mij een Fatboy lamzac (the original red) in. En een luidsprekertje
Ik heb alleen werkelijk geen idee waar ik dat ding moet laten. Plus, dat wordt geheid ruzie omdat beide meiden erop willen.
Heel lullig misschien, maar ik wil hem proberen te verkopen (nieuw in doos!) voor een cadeaubon twv €50,- van bol.com. Dan kan ik zelf iets uitzoeken.
Nieuw zijn die zakken vanaf 75 euro, dus dat lijkt me dan wel een mooie/nette deal
Trotse mama van;
Grote zus: 18-04-2010
&
Kleine zus: 04-07-2011
<<

Kreeft

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4227

Geregistreerd: 04 Sep 2013 01:06

Bericht 23 Dec 2016 16:36

Re: Show je kerstpakket!

Kreeft schreef:Ik heb 2 mooie flessen wijn gekregen, en een diner voor 2 personen. En een mooie bonus! Mijn vriend krijgt ergens deze week zijn pakket.


Mijn vriend had ook een mooie bonus, ook 2 flessen wijn, en bonnen van bol.com, en daar mocht ik iets uitzoeken van hem :love: . Ik heb een armband en ring besteld.

We krijgen ook nog een 'echt' kerstpakket van mijn vader (hij krijgt er nog altijd 2 van voormalige werkgevers, mijn broer krijgt er 1 en ik 1). Hij komt 'm morgen brengen!
<<

Pandora

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3183

Geregistreerd: 02 Sep 2013 14:45

Bericht 23 Dec 2016 18:11

Re: Show je kerstpakket!

Pandora schreef:Ik krijg mijn kerstpakket aanstaande dinsdag, ik heb 'm zelf uitgezocht dus het is geen verrassing. We krijgen een pakket van de Zuivelhoeve winkel met allemaal lekkernijen zoals kaasjes, nootjes, worst, toastjes, chocola, wijn en berenburg. Daarnaast krijgen we aanstaande dinsdag ook nog een rollade van de PV en hoop ik net als voorgaande jaren weer op een envelop met inhoud van de baas :angel:
Tevens sparen we alle relatiegeschenken op en worden die verloot onder het personeel.
Donderdag hebben we ons kerstfeest in een restaurantje/kroegje in de stad.


Ik heb gisteren nog een dopper in de verloterij gewonnen en we kregen allemaal een bonus van EUR 500,- bruto :banaan:
Mijn man kwam vanmdiddag thuis met een dinerbon voor 4 personen van een hele goede chinees/sushi hier in de buurt, we kunnen nu dus met de hele familie uiteten gaan want die van vorig jaar hebben we ook nog liggen... :palm:
Remind yourself that it's okay not to be perfect....
<<

MissEnergy

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3221

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:46

Woonplaats: Friesland

Bericht 23 Dec 2016 18:25

Re: Show je kerstpakket!

Ik heb twee spelletjes gekozen mbv mijn Tinteling:
- Set
- Doodle City

Dit leek mijn het meeste waar voor mijn bon, veel uit de winkel was helemaal niets...
Nu afwachten tot het opgestuurd wordt, zal wel na de kerst worden.
08/2018
05/2021
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:56

Bericht 23 Dec 2016 18:43

Re: Show je kerstpakket!

Ik heb de kerstpakketten zelf samengesteld dit jaar dus ik ben er blij mee :)
- mandje mokum (doos met Amsterdamse producten zoals worst van Brandt&levie,gerookt vlees van Franks smokehouse, nog wat lekkere dingen)
- goeie fles wijn
- podiumcadeaukaart

En dat zat in een bedrukt canvas tasje.
#teammaple🍁
<<

Anoniem222

Bericht 27 Dec 2016 13:55

Re: Show je kerstpakket!

Wat een leuk pakket UN! Origineel.
Vorige

Terug naar Werk & studie

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers