Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Verkiezingen 2017

<<

Libelle'

Kwebbel

Berichten: 404

Geregistreerd: 04 Nov 2016 13:06

Bericht 27 Dec 2016 09:07

Verkiezingen 2017

Nog 3 maanden en dan zijn er weer verkiezingen. Weten jullie al op wie jullie gaan stemmen of houd je je er nog niet zo mee bezig?
Voor het eerst heb ik eigenlijk echt geen idee nog op wie te gaan stemmen..
(Ik kon nog geen topic erover vinden, sorry als die er al wel is en ik eroverheen heb gekeken)
<<

Patsy

Bericht 27 Dec 2016 09:35

Re: Verkiezingen 2017

Ik weet nog niet waar ik op ga stemmen. Van huis uit stemde ik altijd links, mijn vader is lid van de SP. Inmiddels ben ik toch iets rechtser geworden, de laatste keren heb ik D66 gestemd.

Ik moet zeggen dat ik Jesse Klaver erg hoog heb zitten, hij zegt wel dingen waar ik volledig achtersta. De speerpunten van Groen Links wil ik wel eerst lezen.

Ik maak me best wel zorgen over de aankomende verkiezingen, stel nou dat Geert Wilders echt gaat winnen?
<<

Anoniem281

Bericht 27 Dec 2016 09:41

Re: Verkiezingen 2017

Pf ik heb echt geen idee nog. Heb me laatste maanden ook meer bezig gehouden met de Amerikaanse verkiezingen eigenlijk. Ik denk dat ik na de jaarwisseling me eens ga inlezen in de standpunten.
<<

Anoniem184

Bericht 27 Dec 2016 09:43

Re: Verkiezingen 2017

Ik heb nog geen idee, meestal laat ik het van verschillende kieswijzers afhangen.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43708

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 27 Dec 2016 12:56

Re: Verkiezingen 2017

Ik ben er nog niet erg mee bezig moet ik eerlijk zeggen, al heb ik er wel wat over gelezen en gehoord. Ik ga er vanuit dat ik hetzelfde stem als altijd, maar ik ga me er uiteraard t.z.t. wel meer in de verkiezingsprogramma's verdiepen voor deze specifieke verkiezing. Ik stem nooit blind op hetzelfde uit gewoonte, wil altijd wel een aantal belangrijke speerpunten lezen.
Let's discover the world together.
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:56

Bericht 27 Dec 2016 13:43

Re: Verkiezingen 2017

Nee ik weet het nog niet. Tot nu toe heb ik altijd op D66 of GroenLinks gestemd, dit jaar is de partij vd dieren ook nog iets waar ik even goed naar wil kijken.
#teammaple🍁
<<

Anoniem315

Bericht 27 Dec 2016 13:46

Re: Verkiezingen 2017

Ik weet het ook nog niet. De komende maanden komen de programma's vast wat duidelijker in beeld.
<<

Libelle'

Kwebbel

Berichten: 404

Geregistreerd: 04 Nov 2016 13:06

Bericht 27 Dec 2016 14:01

Re: Verkiezingen 2017

Katrien: Daar ben ik dus ook een beetje bang voor, ik denk wel dat Geert Wilders heel veel stemmen gaat krijgen :( Althans, volgens de peilingen komt hij steeds hoger te staan. 1 a 2 jaar geleden dacht ik nog dat hij 0 kans maakte, maar denk steeds meer, helaas. Brexit had ik nooit verwacht, Trump ook niet, en denk dat hij heel NL gaat verbazen dat hij gaat winnen :(

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers