Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


ING kinderrekening

<<

Fearie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1428

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:38

Bericht 25 Dec 2016 16:00

ING kinderrekening

Ik zit er aan te denken om zo'n kinderrekening van de ING aan te vragen voor D. Je krijgt er nu zo'n pinautomaat bij.
Maar twijfel vanwege zijn leeftijd, hij is nu 5. Is dat te vroeg om met geld besef te beginnen ?
D. 16-8 en J. 27-11
<<

Annie24

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1405

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:22

Bericht 25 Dec 2016 17:21

Re: ING kinderrekening

Y. heeft m nu sinds een paar maanden. De dag van.binnenkomst was het reuze leuk, maar inmiddels staat de automaat voor oud vuil in de hoek :laughcry:

Hij wordt in januari 6 en krijgt dan zakgeld. Misschien dat hij dan weer uit de hoek komt :)
Afbeelding
<<

Anoniem197

Bericht 25 Dec 2016 18:12

Re: ING kinderrekening

Ik vind dat niet te vroeg. Je moet ze al op jonge leeftijd leren dat alles geld kost en dat ze ergens voor moeten sparen. Dus ik zou het gewoon doen!
<<

Liadan

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3281

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:10

Bericht 25 Dec 2016 22:31

Re: ING kinderrekening

Ik vind dat wel te vroeg. Zeker een eigen rekening op die leeftijd, dat is dan helemaal niet tastbaar. Mijn dochter is bijna 8 jaar en krijgt haar zakgeld nog steeds gewoon elke week in haar hand en doet het dan in haar spaarpot. Een bankrekening zou ze nu wel snappen maar toen ze 5 jaar was echt nog niet.

Mijn zoon krijgt zakgeld als hij 6 jaar is, een bankrekening krijgt hij dan ook nog niet. Ik denk zelf dat ze veel eerder besef krijgen van geld als ze gewoon geld krijgen en af en toe te tellen wat er in de spaarpot zit en met geld betalen in een winkel en geld terug krijgen.
<<

Anoniem197

Bericht 26 Dec 2016 05:46

Re: ING kinderrekening

Iw wacht, ik dacht dat de pinautomaat een soort spaarpot was. Hrt geld moet idd wel tastbaar zijn. De bankrekening voor jezelf maar bv iedere week een kwartje in zijn hand.
<<

Anoniem219

Bericht 26 Dec 2016 08:55

Re: ING kinderrekening

De pin automaat is een spaarpot, en ik denk dat je daar prima mee kan beginnen op deze leeftijd, hij zegt dan ook : je stort 1 euro.
Een kinderrekening zit er automatisch bij maar die hoef je toch nog niet gelijk in gebruik te nemen? D heeft er ook een maar gebruikt alleen de pinautomaat.. en haar spaar rekening maar de betaal rekening wachten we nog even mee
<<

Sneeuwwitje

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1342

Geregistreerd: 05 Sep 2013 19:33

Bericht 26 Dec 2016 21:09

Re: ING kinderrekening

Of topic, Kun je deze rekening ook openen als je als ouder zijnde bij een andere bank zit?
Lijkt mij namelijk een erg leuk ding voor onze zoon.

5 jaar lijkt mij prima te kunnen hoor!
Zoon 08.2010 Zoon 02.2013
Dochter 03.2016 Zoon 06.2018

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers