Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Ik kan er niet meer tegen!

<<

Anoniem315

Bericht 23 Dec 2016 14:17

Re: Ik kan er niet meer tegen!

Dat liedje van Sanne heeft ook mij gegrepen :( Zo lief en zacht en intens verdrietig :(
<<

Anoniem301

Bericht 23 Dec 2016 14:20

Re: Ik kan er niet meer tegen!

Bazinga schreef:Een gewetensvraagje; jullie kunnen niet tegen de reclames, het raakt je. Logisch. Maar doneren jullie dan ook? Of zappen jullie weg? Denken jullie aan je eigen kinderen en klaar?

Ik kan er ook niet tegen, moet dan echt huilen. Ik doneer niet aan alle goede doelen voor kinderen, maar wel bijvoorbeeld aan Stichting Kinderfonds Mama. Maar dat deed ik al voor ik moeder was geloof ik. Edit: oh nee, toch niet. Toen was mijn dochter net geboren zie ik net snel.
<<

Isabel_

Major Yipyapper

Berichten: 3624

Geregistreerd: 08 Sep 2013 09:40

Bericht 23 Dec 2016 15:01

Re: Ik kan er niet meer tegen!

Ik huil ook sneller bij reclames en films. Ik doneer maandelijks al vast aan verschillende goede doelen en in december altijd nog een kleine €100 in totaal aan andere goede doelen. Ik doneer dus niet specifiek aan een goed doel waarvan ik toevallig om die reclame moet huilen.

Tijdens mijn eerste zwangerschap had je die reclame van: "Het houdt niet op, niet vanzelf" ofzo wat over stop huiselijk geweld ging. De reclame met die oudere man waarbij zijn dochter zijn modelscheepje stuk had gemaakt kon ik zo hard om huilen. Als ik er alleen maar aan dacht begon ik alweer te huilen :palm:
<<

Anoniem328

Bericht 23 Dec 2016 15:10

Re: Ik kan er niet meer tegen!

Ik ben ook een stuk emotioneler.
Vanmorgen hoorde ik het lied van Sanne voor Tijn en toen zag ik naast mij het blije gezichtje van onze zoon en toen moest ik zo huilen.
Films en series kan ik sowieso al snel bij huilen.
Hachi heb ik 1 x gekeken. Nooit weer. Ik kon niet stoppen met huilen. Was echt niet tof :palm:
<<

Anoniem243

Bericht 23 Dec 2016 16:04

Re: Ik kan er niet meer tegen!

Oh herkenbaar ja. Die Nivea-reclame, ik dacht dat ik de enige was, gelukkig niet, haha. Ik zap ook veel weg, kan veel niet meer aanzien of aanhoren. Dierenleed raakt me minder.
<<

Soleil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4074

Geregistreerd: 02 Sep 2013 07:06

Bericht 23 Dec 2016 16:47

Re: Ik kan er niet meer tegen!

Ik zap altijd weg bij die reclame over ouderen mishandeling. Als die man daar met zijn bootje zit, zit ik al te snikken.
Terwijl die reclame over kindermishandeling, die doet mij niets. (Maar die is ook niet zielig)
<<

Anoniem245

Bericht 23 Dec 2016 17:55

Re: Ik kan er niet meer tegen!

Die man met zijn bootje zap ik ook altijd weg, ik kan er echt niet naar kijken.
Verder kan ik ook echt om heel veel dingen tranen in mijn ogen krijgen. Mijn zoon lacht me heel vaak uit in ieder geval :)
<<

anoniem203

Bericht 23 Dec 2016 17:58

Re: Ik kan er niet meer tegen!

Die reclame vind ik ook echt verschrikkelijk. Dat gezicht van die man dan ook.

Die Nivea reclame kan ik mij niet voor de geest halen.
<<

Anoniem245

Bericht 23 Dec 2016 18:00

Re: Ik kan er niet meer tegen!

Ava schreef:Die reclame vind ik ook echt verschrikkelijk. Dat gezicht van die man dan ook.

Die Nivea reclame kan ik mij niet voor de geest halen.


Zelfs nu ik het voor me zie krijg ik tranen in mijn ogen.
Ik ga maar snel afwassen :smile:
<<

Anoniem260

Bericht 23 Dec 2016 19:36

Re: Ik kan er niet meer tegen!

Ik schoot vorige week vol toen ik m'n dochter Nijntje voorlas. Wie topt dat?
<<

Thunder

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6359

Geregistreerd: 01 Sep 2013 23:24

Bericht 23 Dec 2016 19:50

Re: Ik kan er niet meer tegen!

Nou, hier kan ik me helemaal niet in vinden. Ik ben best wel wat emotioneler geworden sinds ik moeder ben, maar huilen om reclames, dierenfilmpjes of wat dan ook, dat heb ik dan weer niet.
Liefde is niet krampachtig vasthouden, maar vertrouwend loslaten.
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11135

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Bericht 27 Dec 2016 01:35

Re: Ik kan er niet meer tegen!

Die oudere man met z'n bootje vind ik ook zo ontzettend verdrietig. Doet me echt pijn om te zien.

Ik wil het liedje van Sanne niet horen omdat ik me dan te naar voel maar heb wel gedoneerd. Sowieso doneren we aan kwf, kika, cliniclowns en de hartstichting. Oh en het Ronald McDonald's kinderfonds natuurlijk.
R. 2013
D. 2016
<<

Odil

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 120

Geregistreerd: 17 Nov 2015 21:31

Bericht 27 Dec 2016 01:39

Re: Ik kan er niet meer tegen!

Oooo ja die man met zijn bootje. Dat doet echt zeer :(
Wisper words of wishdom, let it be.
Vorige

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers