Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


"Vriendinnen"

<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 19 Dec 2016 12:18

Re: "Vriendinnen"

Ik vind het eerlijk gezegd ook wat kinderachtig om dit verhaal nu zo op het forum te zetten eigenlijk.

♥♥
<<

Anoniem315

Bericht 19 Dec 2016 12:20

Re: "Vriendinnen"

Bedoel je van de TO of van K?
<<

Anoniem244

Bericht 19 Dec 2016 12:33

Re: "Vriendinnen"

*
Laatst gewijzigd door Anoniem244 op 31 Dec 2018 14:18, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:26

Bericht 19 Dec 2016 12:36

Re: "Vriendinnen"

Radler schreef:Caro, diegene is niet die "vriendin" die die nare dingen gezegd heeft he!

Elliot, Dat mag, diegene waar het over gaat is nooit een actieve forummer geweest en al tijden niet meer hier geweest.
Had het liever op een ander forum gezet, anoniem maar daar is ze wel actief en daar zou ze het sowieso lezen. En ik wilde het toch even kwijt omdat ik aan m'n voorgaande 2 topics hier ook veel gehad heb.


Bericht daarom aangepast :-). Al met al een kinderachtige bedoeling met appjes, groepen, en alles wat daarbij hoort.
<<

Anoniem244

Bericht 19 Dec 2016 12:39

Re: "Vriendinnen"

Yup, feit :-)
<<

Anoniem282

Bericht 19 Dec 2016 12:47

Re: "Vriendinnen"

Elliot schreef:Ik vind het eerlijk gezegd ook wat kinderachtig om dit verhaal nu zo op het forum te zetten eigenlijk.


Vind je dat echt? Had je dat ook gevonden als het niet ging om vriendinnen die hier ook op het forum kwamen? Ik kan me namelijk wel voorstellen dat Radler hier mee zit en zij kan er niets aan doen dat het hier gaat over een 'vriendin' die hier ook wel kwam/komt. Volgens mij weet niemand om wie het gaat, of is iedereen iig zo discreet om geen naam te noemen als ze het wel weten.
<<

Anoniem250

Bericht 19 Dec 2016 14:06

Re: "Vriendinnen"

Ik had echt geen idee dat vrouwen van 30 plus dit soort dingen doen. Maar lijkt me dat je dit soort mensen beter kwijt dan rijk bent.
<<

Whatever

Major Yipyapper

Berichten: 5458

Geregistreerd: 22 Feb 2016 13:09

Bericht 19 Dec 2016 14:11

Re: "Vriendinnen"

HollyGolightly schreef:Ik had echt geen idee dat vrouwen van 30 plus dit soort dingen doen. Maar lijkt me dat je dit soort mensen beter kwijt dan rijk bent.


Echt he? Rationeel weet je het wel, er wordt ook gepest op de werkvloer en er worden mensen hun huis uit getreiterd door buren.. Maar om het zo te lezen. Ik vond het al bizar als kinderen en pubers het doen, dat heb ik al nooit kunnen begrijpen, volwassenen snap ik helemaal niets van!
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 19 Dec 2016 18:34

Re: "Vriendinnen"

Guattari schreef:
Elliot schreef:Ik vind het eerlijk gezegd ook wat kinderachtig om dit verhaal nu zo op het forum te zetten eigenlijk.


Vind je dat echt? Had je dat ook gevonden als het niet ging om vriendinnen die hier ook op het forum kwamen? Ik kan me namelijk wel voorstellen dat Radler hier mee zit en zij kan er niets aan doen dat het hier gaat over een 'vriendin' die hier ook wel kwam/komt. Volgens mij weet niemand om wie het gaat, of is iedereen iig zo discreet om geen naam te noemen als ze het wel weten.


Ik heb het een beetje kort door de bocht neergeplempt maar ik bedoel vooral het feit dat er nu een paar keer benadrukt wordt dat het iemand van het forum is. Ik snap niet goed waarom dat meerdere keren benoemd moet worden. Dat ze de situatie schetst vind ik niet gek hoor.

♥♥
<<

Anoniem244

Bericht 19 Dec 2016 18:40

Re: "Vriendinnen"

&
Laatst gewijzigd door Anoniem244 op 31 Dec 2018 14:18, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Lot

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5490

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:34

Bericht 19 Dec 2016 20:47

Re: "Vriendinnen"

Ik had ook een beetje een dubbel gevoel hierbij. Fijn dat je je hart kan luchten en goede tips kan krijgen, maar het gaat wel over iemand binnen dit forum. Nu je zegt dat ze er niet meer komt (weet je dat zeker, ook niet meelezen?) snap ik het wel. En je noemt ook geen namen maar omdat andere mensen van jullie groepje haar wel kennen word er hier wel gereageerd met 'oja, dit of dat' (door K.). Alsof ik ruzie met een collega heb en dit dan met andere collega's ga bespreken.

Goed van je dat je afstand hebt genomen, eigenlijk had je dit al veel eerder moeten doen. Hopelijk heb je hier van geleerd, afkappen, zo moet je niet met je om laten gaan. Makkelijk gezegd, want je hebt ook emoties en denkt een goede vriendschap te hebben of bent misschien erg vergevingsgezind. Maar echt, met zulk soort gedrag/praktijken moet je je echt niet mee in laten. Ook erg vreemd en kinderachtig dat iemand zo'n manier van gedragen heeft, die zal vast niet lekker in haar vel zitten.
<<

Anoniem244

Bericht 19 Dec 2016 20:54

Re: "Vriendinnen"

*
Laatst gewijzigd door Anoniem244 op 31 Dec 2018 14:18, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

K86

Noob

Berichten: 2

Geregistreerd: 18 Dec 2016 12:43

Bericht 19 Dec 2016 21:16

Re: "Vriendinnen"

Minx schreef:
K86 dit is niet de eerste keer dat ze dit doet. Zolang jij leuk bent is het goed maar als ze je afschrijft....
???

En edit: dat de persoon in kwestie misschien wel of niet hier op het forum zit daar weet ik niks van af.
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11576

Geregistreerd: 15 Jan 2014 01:42

Bericht 19 Dec 2016 21:20

Re: "Vriendinnen"

K86 schreef:
Minx schreef:
K86 dit is niet de eerste keer dat ze dit doet. Zolang jij leuk bent is het goed maar als ze je afschrijft....
???

En edit: dat de persoon in kwestie misschien wel of niet hier op het forum zit daar weet ik niks van af.


Ze heeft onder andere mij hetzelfde geflikt. Achter je rug om roddelen, anderen tegen je opstoken. Zogenaamd "leuke" opmerkingen maken. Vergeten uitnodigingen te sturen. Willen gaan quizzen en dan mag iedereen mee maar als jij mee wil is het ineens niet meer nodig of gaan ze niet.
2015 💙
<<

Anoniem257

Bericht 20 Dec 2016 02:51

Re: "Vriendinnen"

Wat een zielig en treurig niveau. Jammer dat dit bij jou gebeurd, je bent een lief mens! Mensen maken daar snel misbruik van helaas
Vorige

Terug naar Persoonlijk

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers