Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


"De volgende dag het lekkerst"

<<

Soleil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4074

Geregistreerd: 02 Sep 2013 07:06

Bericht 19 Dec 2016 14:03

"De volgende dag het lekkerst"

Als jullie dit zien staan in een recept, wachten jullie dan braaf een dag met opeten van het gerecht?

Ik lees het vaak bij gerechten die iets langer duren en waarbij ik altijd porties invries. Ik kook die gerechten meestal op een rustig moment, in de avond of op een ochtend dat mijn zoontje weg is. Dan wacht ik dus vaak ook netjes een dag met opeten.
<<

Anoniem316

Bericht 19 Dec 2016 14:05

Re: "De volgende dag het lekkerst"

Nee. Helemaal niet als ik het onwijs lekker vind ;).
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43577

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 19 Dec 2016 14:07

Re: "De volgende dag het lekkerst"

Ik zie dat nooit staan in een recept maar weet wel dat bij gerechten zoals chili of stoofpotjes dat vaak zo is! Daarom kook ik dan extra grote porties, zodat het inderdaad de tweede dag nog heel lekker is.
Let's discover the world together.
<<

Whatever

Major Yipyapper

Berichten: 5458

Geregistreerd: 22 Feb 2016 12:09

Bericht 19 Dec 2016 14:27

Re: "De volgende dag het lekkerst"

Haha nee! Maar ik ben dan wel dubbel blij met restjes!
<<

Femm

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1554

Geregistreerd: 17 Jan 2016 10:10

Bericht 19 Dec 2016 14:34

Re: "De volgende dag het lekkerst"

Whatever schreef:Haha nee! Maar ik ben dan wel dubbel blij met restjes!


Dit. Als ik iets lekker vind kan ik het echt niet laten staan.
Januari 2012
Augustus 2014
Juli 2016
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:29

Bericht 19 Dec 2016 15:17

Re: "De volgende dag het lekkerst"

Ik vind het op dag 1 meestal al lekker genoeg, dus nee.

Alleen met de zuurkoolstamppot van mijn moeder doen we het wel, maar dan hebben we het op dag 1 dus ook al gegeten, dan heeft ze gewoon te veel gemaakt. Maar ik vind dat zo lekker dat ik het wel twee dagen achter elkaar lust.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Ooh La La!

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6715

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:34

Bericht 19 Dec 2016 17:06

Re: "De volgende dag het lekkerst"

Alleen met macaroni doe ik dat. Maar dat eet ik sowieso het liefst koud.
Wanneer we het dezelfde dag eten zet ik mijn portie al in de koelkast. Man en dochter eten het gewoon warm maar vinden het opgebakken ook lekkerder.
21.02.2014
20.06.2016

Volg me op Instagram: huisjeopdehei
<<

Soleil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4074

Geregistreerd: 02 Sep 2013 07:06

Bericht 19 Dec 2016 19:57

Re: "De volgende dag het lekkerst"

Ik ben de enige dus!
Vandaag toevallig een pan chili con carne gemaakt waarvan twee porties in de vriezer en een portie voor morgen.
Dan hoef ik morgen maar heel weinig kook werk te doen, dat vind ik altijd wel een voordeel.
<<

Indigo

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1935

Geregistreerd: 23 Apr 2015 09:55

Bericht 19 Dec 2016 20:48

Re: "De volgende dag het lekkerst"

Met snert doe ik dat wel. Dat is veel lekkerder (dikker) wanneer je het een nacht laat staan. Met andere dingen doe ik dat niet. Dan zorg ik dat ik een extra grote portie maak, zodat we het de volgende dag weer kunnen eten.
2011 2012 2017

Terug naar Eten & drinken

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers