Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wat ga jij doen deze week?

<<

Briggy

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1526

Geregistreerd: 19 Nov 2015 15:49

Bericht 19 Dec 2016 13:42

Re: Wat ga jij doen deze week?

Vooral veel studeren voor mijn tentamen op donderdag. Vrijdag naar de nieuwe bioscoop in Utrecht. (Rogue One) Zaterdag naar Disney on ice.
AfbeeldingAfbeelding
<<

Kajaka

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2848

Geregistreerd: 02 Sep 2013 08:15

Bericht 19 Dec 2016 13:42

Re: Wat ga jij doen deze week?

Het plan was:

Maandag: werken
Dinsdag: halve dag werken, middag kerstbakje maken met de oudste op de psz
Woensdag: werken
Donderdag: heeft de oudste kerstlunch van 12 tot 13:30, smiddags met hem naar logopedie
Vrijdag: werken

Maar ik ben gisteren echt enorm ziek geweest. Dus ik lig nu uit te zieken. Morgen kon er ook nog makkelijk vervanging geregeld worden dus ik blijf morgen ook nog maar thuis om uit te zieken en dan hoop ik dat de rest van de week wel normaal verloopt.
<<

Frankie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1423

Geregistreerd: 13 Jul 2016 16:13

Bericht 19 Dec 2016 14:07

Re: Wat ga jij doen deze week?

Maandag: Stage, tussendoor kerstpakket ophalen en daarna naar school waar we later op de avond nog een borrel hebben
Dinsdag: In de ochtend ben ik vrij. Ik moet naar de fysio en nog een aantal lessen voorbereiden. 's Middags werken van 13.00 tot 20.00
Woensdag: Heb ik in de ochtend een gesprek met mijn loopbaancoach en 's middags denk ik dat ik moet werken, maar ik heb nu nog geen dienst staan.
Donderdag: Stage en in de avond kerstviering op stage.
Vrijdag: Ik moet naar de fysio en in de middag is er op stage een lunch voor leerkrachten waar ik ook bij ben. 's avonds lekker relaxen (oh en boodschappen doen, vast niet zo relax in de avond voor het kerstweekend).
Zaterdag: Echt relaxen! 's Avonds lekker uit eten. Heel veel zin in.
Zondag: Kerstontbijtje met mijn man op eten en daarna de cadeautjes onder de boom uitpakken samen. Zin in! 's Avonds gaan we eten bij mijn schoonmoeder.
Maandag: Relaxen en koken. 's Avonds komen mijn ouders eten.
Dinsdag: Ben ik nog een extra dagje vrij en ga ik met mijn moeder naar Amsterdam. We gaan naar de 100 jaar Schiphol expositie (o.i.d.) in Amsterdam. We zijn beide gek van vliegtuigen/vliegvelden haha! Nerds.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43575

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 19 Dec 2016 14:10

Re: Wat ga jij doen deze week?

Die expo schijnt leuk te zijn Frankie! Er was een uitje naar toe vanuit m'n werk maar ik kon niet. Maar heb er leuke dingen over gehoord, heel interactief schijnt het te zijn!
Let's discover the world together.
<<

Anoniem282

Bericht 19 Dec 2016 14:17

Re: Wat ga jij doen deze week?

Maandag: genieten van vakantie en heb nog afgesproken met een vriendin.
Dinsdag: weer genieten van vakantie en ik heb een zakelijke afspraak in de middag.
Woensdag: huis opruimen/schoonmaken, in de middag nog een zakelijke afspraak.
Donderdag: kado's kopen en verder geen plannen.
Vrijdag: jarig zijn, overdag komt een goedev vriendin al en 's avonds vieren met vrienden.
Zaterdag: hopelijk niet al te brak, nog wat kado's kopen, foute Kerstfilm kijken.
Zondag: met familie Kerst vieren.
<<

Anoniem192

Bericht 19 Dec 2016 17:26

Re: Wat ga jij doen deze week?

Guattari, ben je weer redelijk hersteld inmiddels?
<<

Anoniem192

Bericht 19 Dec 2016 17:27

Re: Wat ga jij doen deze week?

Maandag / gewerkt, vanavond tv meubel in elkaar zetten en de kerstkaarten schrijven
Dinsdag / werken, in de avond (alvast) boodschappen doen
Woensdag / naar de fysiotherapeut (EINDELIJK weer), in huis rommelen en in de avond komt een vriendin eten
Donderdag / overdag aanrommelen, wat cadeautjes halen nog, kerstoutfit scoren & in de avond kerstdiner @ werk
Vrijdag / dagje met mijn vriend samen wat leuks doen
Zaterdag / werken, daarna uit eten met mijn schoonfamilie
Zondag / werken, daarna eten samen met mijn vriend, en het thuis gezellig maken

Helaas dus met de 'leukste' dagen werken, maar daarna heb ik vakantie :)
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9453

Geregistreerd: 19 Jul 2014 16:27

Bericht 19 Dec 2016 17:54

Re: Wat ga jij doen deze week?

Hallo!

Vandaag; gewerkt van 07.30 - 16.00u. Vanavond relaxen
Morgen: werken van 07.00 - 15.30u, daarna 2 uur training geven.
Woensdag: werken van 07.00 - 15.30u. 's Avonds nog geen plannen.
Donderdag: dagje vrij. Aan de poets in huis. 's Avonds komen collega's op visite.
Vrijdag: werken van 15.45 -22.00.
Zaterdag: begrafenis aan de andere kant van het land, 's avonds even borreltje halen bij mn schoonmoeder.
Zondag: kerst vieren bij mijn ouders.
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 7536

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:04

Bericht 19 Dec 2016 19:55

Re: Wat ga jij doen deze week?

Maandag - werken, en nu ben ik lekker op de bank gecrasht met de radio aan
Dinsdag - Italiaans huiswerk maken, misschien nog een uurtje of zo thuis werken, als ik zin heb strijken en verder lekker lezen, puzzelboekje, tv kijken, etc.
Woensdag - werken, dansen en kerstborrel van dansen
Donderdag - werken en kerstdiner werk, misschien als ik op tijd thuis ben nog naar Italiaanse les, maar ik denk niet dat ik dat ga halen
Vrijdag - kerstboodschappen doen, huishouden doen, misschien nog wat cadeautjes halen
Zaterdag - misschien de stad in voor cadeautjes als we vrijdag geen zin hebben, en 's avonds lekker met zijn tweetjes kerstdiner, nog geen idee alleen wat
Zondag - de ouders en broers van mijn man komen hier eten, dus 's middags al de keuken in
<<

Anoniem189

Bericht 19 Dec 2016 19:57

Re: Wat ga jij doen deze week?

Maandag: werken en 's avonds niks gepland.
Dinsdag: werken en sporten.
Woensdag: werken en naar de kapper.
Donderdag: werken en kerstviering op het werk.
Vrijdag: vrij en uiteten met collega's.
Zaterdag: huishouden, sporten en boodschappen doen.
Zondag: brunchen met familie.
Maandag: eten met familie.
<<

Anoniem282

Bericht 19 Dec 2016 19:58

Re: Wat ga jij doen deze week?

Katie schreef:Guattari, ben je weer redelijk hersteld inmiddels?


Lief dat je het vraagt, dank je wel! Ik heb nog last van napijn en de narcose. Gisteravond kreeg ik zo'n misselijkmakende pijn in m'n zij, out of the blue, dat ik even bang was dat ik ook nog een niersteentje had. Maar het zakte af na een Diclofenac. Het gaat steeds wat beter, maar nog niet zo snel als ik graag had gezien. :) Gelukkig ben ik wel fit genoeg om mijn plannen door te zetten en dit weekend naar m'n ouders af te reizen. :)
<<

Studiebol

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5084

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:19

Bericht 19 Dec 2016 20:00

Re: Wat ga jij doen deze week?

Vandaag gewerkt,en nu de meiden in bed liggen nog de laatste cadeau's bestellen en de fim pak van mijn hart op rtl 4 kijken.
Dinsdag, eerst op kantoor en dan een stuk thuis werken en daarna moet ik mijn dochters uit school halen omdat mijn ouders er niet zijn. En de hond van mijn ouders is er.
Woensdag, nog geen concrete plannen.
Donderdag werken, mijn kinderen eerder op halen (zijn de hele middag al vrij, maar ze gaan eerst nog een stuk van de middag naar de bso) dan hun omkleden voor het kerstdiner en onze bijdrage voor het kerstdiner maken.
Vrijdag, de laatste boodschappen voor kerst doen, verder nog geen plannen.
Zaterdag, nog geen plannen voor overdag maar savonds lekker met zijn alle voor de tv allerlei lekkere dingen eten en cadeau's uitpakken.
Zondag naar mijn ouders, brunchen, cadeaus uitpakken en nog weer lekker avond eten.
:heart: :heart: 2011
<<

Anoniem257

Bericht 23 Dec 2016 02:48

Re: Wat ga jij doen deze week?

Vrijdag: Cadeautje kopen dus ff shoppen
Zaterdag: mijn ex collega's een dagje vrijwillig helpen.
Zondag: cadeautjss uitpakken met ons gezin
<<

Pandora

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3183

Geregistreerd: 02 Sep 2013 14:45

Bericht 23 Dec 2016 18:17

Re: Wat ga jij doen deze week?

Ik had gisteren mijn laatste werkdag en hoef pas 5 januari weer te beginnen!

Vandaag heb ik boodschappen gedaan en vanmiddag naar de kapper geweest.
Morgen wordt mijn nichtje 14 dus feestje, de dagen erna lekker kerst vieren met familie en lekker luieren en uitrusten. Ik heb het heel erg druk gehad de laatste paar weken dus ik moet echt even bijtanken.
Ik wil nog wel iets leuks met de meisjes gaan doen, naar de bios of zo'n indoor speelparadijs. Verder hopenlijk nog een beetje quality time met mijn man want het is wel eens gezelliger geweest... :(
Remind yourself that it's okay not to be perfect....
Vorige

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers