Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Vloeien na keizersnede

<<

Anoniem316

Bericht 04 Dec 2016 18:56

Vloeien na keizersnede

Het is bijna 4 weken geleden dat L. geboren is. Ik vloeide maar kon na 1,5 week af met gewoon maandverband, en dan was er niet eens altijd wat. Maar nu sinds 2 dagen lijkt het weer erger te worden.
Ik heb vrijdag wel een iets te grote wandeling gemaakt. Zou het daardoor nog kunnen komen?
Of moet ik me zorgen maken wat betreft de wond in mijn buik?

Ik hoop zo dat het snel overgaat, want ik wil in bad...
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11145

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:18

Bericht 04 Dec 2016 18:57

Re: Vloeien na keizersnede

Ik had precies hetzelfde. Opeens verloor ik dingen, ik word er nog naar van als ik er aan denk.. Dat duurde een paar dagen en toen was het helemaal over.
R. 2013
D. 2016
<<

Mickey

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1533

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:20

Bericht 04 Dec 2016 19:24

Re: Vloeien na keizersnede

Ik heb het ook gehad. Ineens zo'n plens bloed dat m'n broek doorweekt was, heb die ook niet meer schoon gekregen helaas. Ben toen door de vk naar het ziekenhuis gestuurd voor controle. Heb daar een echo gehad en inwendig onderzoek. De conclusie was dat er niks abnormaal uitzag en het er dus gewoon bij hoorde. Heb het nog 1x gehad, daarna was het helemaal over met bloedverlies.
07.12.2011
11.12.2014
<<

anoniem203

Bericht 04 Dec 2016 22:56

Re: Vloeien na keizersnede

Ik denk dat je ook even een beetje gas terug moet nemen de komende 2-3 weken. Ook al lijk je je goed te voelen een keizersnede is niet niks en heeft echt paar weken de tijd nodig om te herstellen en een lange wandeling kan too much zijn. Ik vloeide na 2 weken niet meer en toen bleef het ook weg tot mijn menstruatie.
<<

Anoniem315

Bericht 04 Dec 2016 23:06

Re: Vloeien na keizersnede

Na intensievere beweging kun je tijdelijk even meer verliezen. Dat is normaal. Wat voor bevalling je ook hebt gehad.
<<

Happydobby

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3343

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:09

Bericht 05 Dec 2016 00:28

Re: Vloeien na keizersnede

Ik herken dat ook, als ik wat meer deed vloeide ik weer wat meer.
M:21072011
J :08012014
<<

Anoniem260

Bericht 05 Dec 2016 11:43

Re: Vloeien na keizersnede

Exogenesis schreef:Na intensievere beweging kun je tijdelijk even meer verliezen. Dat is normaal. Wat voor bevalling je ook hebt gehad.



Dit!

Geen KS gehad, maar wel duidelijk meer vloeien toen ik wat actiever werd. Als je je zorgen maakt, kun je natuurlijk altijd je VK/het ZH bellen
<<

Anoniem316

Bericht 05 Dec 2016 11:47

Re: Vloeien na keizersnede

Nouja ik vind het zo bijzonder dat het zoveel meer was ineens terwijl ik sowieso elke dag wandel. Nu heb ik dus 1x een iets te lang rondje gelopen en is het vloeien dus veel erger geworden. Het lijkt ook nog niet echt te stoppen
<<

Anoniem260

Bericht 05 Dec 2016 11:49

Re: Vloeien na keizersnede

Als je je zorgen maakt, bellen! Liever een x teveel dan te weinig.
<<

Anoniem316

Bericht 19 Dec 2016 14:56

Re: Vloeien na keizersnede

Ben ik even weer. Het vloeien was weg maar sinds donderdag weer bloedverlies. Zou ik alweer ongesteld kunnen zijn? Zo ja, hoe weet je het verschil dan? Heb verder geen ernstige buikpijn (volgens huisarts zou ik daar last van moeten hebben als er nog wat achtergebleven was).
<<

Pure*

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1937

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:18

Bericht 19 Dec 2016 15:12

Re: Vloeien na keizersnede

Ik had dat wel, pas na zes weken klaar met vloeien en met zeven weken alweer ongesteld.
Edit: met zes weken was nog gecontroleerd dmv echo of alles weg was
Juli 2015
Maart 2017

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers