Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Spullen bewaren voor broertje/zusje

<<

Elroya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4547

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:10

Bericht 18 Dec 2016 20:59

Re: Spullen bewaren voor broertje/zusje

Ik heb van dochter alles bewaard. Mocht t zo zijn wilde ik nig graag een 2e.
Nu kan ik over een paar weken ook uitzoekrn wat ik wil bewaren en wat niet
E april 2013
R juni 2017
Y november 2018
<<

Anoniem316

Bericht 18 Dec 2016 21:36

Re: Spullen bewaren voor broertje/zusje

Wij bewaren hier alleen de echt leuke items en de bijzondere items gaan in L. haar geboortekist.
<<

bosjesvrouw

Major Yipyapper

Berichten: 5016

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:03

Woonplaats: Friesland

Bericht 18 Dec 2016 22:15

Re: Spullen bewaren voor broertje/zusje

Ik heb alles bewaard. Tenzij het verwassen of beschadigd was. Dat heb ik direct weg gedaan.

Maar onze jongste heeft niet veel kleren aan van de oudste omdat ze veel gekregen heeft.
2014 2016
<<

Anoniem280

Bericht 19 Dec 2016 07:26

Re: Spullen bewaren voor broertje/zusje

Of het gaat weg, of ik probeer het te verkopen.
Hier komen er geen kinderen meer bij.
<<

Novalee

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 940

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:28

Bericht 19 Dec 2016 11:07

Re: Spullen bewaren voor broertje/zusje

Dankjewel voor jullie reacties. Toch een beetje 50/50 tussen bewaren of wegdoen. Eerder was mijn idee ook om gewoon alles te bewaren maar het duurt nu toch wat langer dan we dachten/hoopten en de zooi hoopt zich maar op. Vriend en ik hebben het er gisteren nog eens over gehad en ik ga nu toch maar overal een keer doorheen. Bij twijfel bewaren we het wel maar er zit waarschijnlijk nog best een hoop bij dat al weg kan. De grote dingen zoals kinderwagen en zo bewaren we sowieso wel, dat vind ik zonde om nu weg te doen.

Ik weet trouwens even niet meer wie het zei maar ondanks dat ik voor de jongste alle kleding van de oudste had bewaard is ze zeker geen kloon van haar zus hoor. Het heeft me er namelijk totaal niet van weerhouden veel nieuwe kleding voor de jongste te kopen :P
<<

Uffe

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9406

Geregistreerd: 25 Nov 2015 15:30

Bericht 19 Dec 2016 13:52

Re: Spullen bewaren voor broertje/zusje

Ik heb de dingen die ik het leukste vond bewaard, andere dingen heb ik verkocht of weggegeven. Net als verwassen kleding of met vlekken. Staan nu denk ik 2 bakken met maatje 50 t/m 74.

Alle "grote" dingen hebben we eigenlijk nog in gebruik maar bewaren we ook zeker, zonde om alles nieuw te kopen als het nog goed is.
⁠♡♡♡
<<

Elroya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4547

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:10

Bericht 10 Feb 2017 17:59

Re: Spullen bewaren voor broertje/zusje

Oh ik zit nu in de fase van het uitzoeken, maar wat blijft het moeilijk! Vooral de maatjes50/56/62! Daarop zitten wel de meeste vlekjes, dus daardoor werd het iets makkelijk.
Het zit nu uitgezocht in dozen, maar zomaar wegdoen vind ik nog wel erg moeilijk
Heb overigens het eerste pakje bewaard en de verjaardagskleren, en 1 setje wat ik ook erg leuk vond. Vind dat nog best knap haha.
Vriend is nu overigens in staat om de dozen meteen weg te doen, maar dat kan ik nog niet.. Alles staat op internet, en anders geef ik het over een maand mee aan een verkooppunt
E april 2013
R juni 2017
Y november 2018
<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9634

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:06

Bericht 10 Feb 2017 20:16

Re: Spullen bewaren voor broertje/zusje

Wij hebben eigenlijk alles nog. Heb een paar dingetjes verkocht, maar mocht ik nu zwanger blijken en het is weer een meisje, dan zijn we eigenlijk wel klaar, haha.
Heb alles gewoon op zolder gezet, dus vind het voor nu wel prima.
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022
Vorige

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers