Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Welke kleding bij een kinder fotoshoot ?

<<

Anoniem219

Bericht 17 Dec 2016 21:58

Welke kleding bij een kinder fotoshoot ?

Zouden jullie eens met mij mee willen denken?

Begin januari gaan we een fotoshoot laten doen met de meiden. Maar nu twijfel ik wat ik ze aan moet trekken eigenlijk.

Wat zouden jullie doen, kleren uit een zelfde lijn zodat de kleuren matchen, of allebei gewoon in een spijkerbroek met wit shirt om het simpel te houden...
Ik ben hier zo slecht in maar wil dat ze qua kleding er in iedergeval mooi op zullen staan.

De achtergrond is wit maar ze zal ook een paar foto's maken met zwart, maar de meeste dus met wit.
Zelf leek het mij wel mooi om donkerblauw of donker grijs als basis te doen, dat staat mooi bij hun haren.

Hebben jullie tips of misschien zelfs voorbeeld kleding??

Mijn dank is groot!
<<

Annemie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1380

Geregistreerd: 03 Sep 2013 17:01

Woonplaats: Achterhoek

Bericht 17 Dec 2016 22:01

Re: Welke kleding bij een kinder fotoshoot ?

Wij hebben 2 weken terug een fotoshoot gehad en we hadden de kleding van de jongens wel op elkaar afgestemd qua kleur, dat het een beetje in elkaar terug komt.
Wit shirt met spijkerbroek vind ik nooit zo leuk. Ook omdat je dat al zo vaak ziet.
Zoon: 26-06-2010
Zoon: 25-08-2013
<<

SophieZMY

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2368

Geregistreerd: 23 Mrt 2014 09:52

Bericht 17 Dec 2016 22:04

Re: Welke kleding bij een kinder fotoshoot ?

Ik zou idd 'gewone' kleding doen (niet jeans met wit) en dan niet te druk/ niet met printjes maar gewoon rustig. En dan bij elkaar passend zonder dat t echt matchy-matchy is (dus geen vloekende kleuren en de 1 heel tuttig en de ander heel stoer, maar ook niet precies zelfde printje ofzo). Oke ik denk dat ik ook uuuuuren voor de kledingkast zou staan twijfelen hahaha
<<

Anansi

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 352

Geregistreerd: 02 Okt 2016 15:34

Bericht 17 Dec 2016 22:13

Re: Welke kleding bij een kinder fotoshoot ?

Wij nemen altijd twee setjes mee, juist wel spijkerbroek met witte shirt om hele cleane foto's te maken (maar wij hebben jongens en een meisje) en blote voeten.

En ook altijd donkerblauw stelletje.

Hieronder even kort wat foto's voor een impressie:
Laatst gewijzigd door Anansi op 17 Dec 2016 23:12, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anansi

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 352

Geregistreerd: 02 Okt 2016 15:34

Bericht 17 Dec 2016 22:16

Re: Welke kleding bij een kinder fotoshoot ?

*weg*
Laatst gewijzigd door Anansi op 17 Dec 2016 23:39, in totaal 2 keer gewijzigd.
<<

Fjell

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1579

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:27

Bericht 17 Dec 2016 22:30

Re: Welke kleding bij een kinder fotoshoot ?

Ik zou leuke kleren aan doen in de stijl die ze normaal ook aan hebben en dat het wel een beetje bij elkaar past. Niet de ene iets roods en de ander paars ofzo. Jeans en wit shirt vind ik vaak zo 'nep' en 'onnatuurlijk' worden. Vind het juist bij kinderen wel leuk dat het lekker speels en vrolijk is. Dat is wat ik persoonlijk het mooist vind, is toch voor iedereen anders denk ik.
-Jeg har det som plommen i egget-
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9471

Geregistreerd: 19 Jul 2014 17:27

Bericht 17 Dec 2016 23:09

Re: Welke kleding bij een kinder fotoshoot ?

Hey Anansi, jij bent het! Leuk dat je weer terug bent!
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Anansi

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 352

Geregistreerd: 02 Okt 2016 15:34

Bericht 17 Dec 2016 23:13

Re: Welke kleding bij een kinder fotoshoot ?

Burn schreef:Hey Anansi, jij bent het! Leuk dat je weer terug bent!


Dankjewel Burn :)
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43720

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 17 Dec 2016 23:22

Re: Welke kleding bij een kinder fotoshoot ?

Burn schreef:Hey Anansi, jij bent het! Leuk dat je weer terug bent!


Jaa leuk! Ik miste je al. (maar volg je gelukkig wel nog op insta)
Let's discover the world together.
<<

Anansi

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 352

Geregistreerd: 02 Okt 2016 15:34

Bericht 18 Dec 2016 00:02

Re: Welke kleding bij een kinder fotoshoot ?

Marin schreef:
Burn schreef:Hey Anansi, jij bent het! Leuk dat je weer terug bent!


Jaa leuk! Ik miste je al. (maar volg je gelukkig wel nog op insta)


:heart:
<<

Anoniem219

Bericht 18 Dec 2016 11:19

Re: Welke kleding bij een kinder fotoshoot ?

ik denk dat ik ook beide setjes kleding meeneem zoals anansi heeft gedaan (ik heb je foto's nog gezien gister) erg leuk!

moet sowieso wel een extra setje mee voor als B opeens besluit wat te spugen :smile:

ik ga maar op zoek naar een combi van donker blauw.
<<

Fiederilsje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6516

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:44

Bericht 18 Dec 2016 11:32

Re: Welke kleding bij een kinder fotoshoot ?

Bij de eerste shoot hadden mijn mannen een poloshirt (verschillende kleuren) aan op een spijkerbroek en ik een gewoon shirtje. Bij de tweede shoot hebben we wel wit op spijker gedaan, shoot was op het strand en zag er daardoor m.i. wel heel passend uit. Bij de derde hebben we allemaal een opvallende kleur shirt aangedaan, op weer een spijkerbroek. Volgende keer wil ik graag in een rok.
L2014 & H2017

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers