Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Weekend!!! Plannen?

<<

Fantine

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3718

Geregistreerd: 01 Jan 2015 12:05

Bericht 17 Dec 2016 10:56

Re: Weekend!!! Plannen?

Bijkletsen met de buurvrouw, het nieuwe huis van een vriendin bekijken, naar een wedstrijd met mijn vriend en daarna relaxen. Morgen even shoppen en verder geen spectaculaire plannen.
<<

Anousch

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2283

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:04

Woonplaats: Vuren

Bericht 17 Dec 2016 11:03

Re: Weekend!!! Plannen?

Vandaag beetje foto's bewerken, bij mijn ouders eten en vanavond naar Jeans (Theater/zang/dans)
Morgenochtend een shoot en daarna met een vriendin gezellig weg!
Daan 27-06-2018
Yinthe 20-05-2022

Zo dol gelukkig en compleet ♡
<<

Winegum

Major Yipyapper

Berichten: 4015

Geregistreerd: 26 Okt 2013 18:21

Bericht 17 Dec 2016 11:09

Re: Weekend!!! Plannen?

Gisteren heb ik gewerkt en 's avonds the voice gekeken.
Vandaag ga ik naar de film Giant Wales (waar ik een tijdje terug gratis kaartjes van heb gekregen van xxLindaxx). Ben benieuwd! Verder geen plannen.
Morgen ga ik naar de nieuwe Disneyfilm Vaiana. Dat is pas eind van de dag. Daarna misschien nog even een hapje eten met een vriendin. Overdag wat huishouden doen en ik wil nog een kerstcadeautje kopen in de stad.

Fijn weekend allemaal!
<<

Anoniem192

Bericht 17 Dec 2016 11:27

Re: Weekend!!! Plannen?

O leuk Anousch, veel plezier! Ik ga in Januari :)
<<

Anoniem184

Bericht 17 Dec 2016 11:53

Re: Weekend!!! Plannen?

Ik ga zo eventjes naar een kerstborrel van mijn werkgever en daarna even door naar dorp. Verder geen plannen, morgen ook niet. Ben nagenoeg het hele weekend alleen thuis, vriend is vandaag en morgen weg. Ergens ook wel even lekker :)
<<

Duchess

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 812

Geregistreerd: 01 Jul 2015 12:41

Woonplaats: Duiven

Bericht 17 Dec 2016 13:58

Re: Weekend!!! Plannen?

Gister naar de bouwmarkt geweest. Laminaat gekocht, plinten etc. meteen vriendlief ervan overtuigd om een stukje muur te behangen. We zijn het er alleen niet over uit welk behang. Vanmorgen even naar de winkel geweest voor wat boodschapjes, rest van de dag doen we het rustig aan. Morgen beginnen met laminaat leggen boven.
Vorige

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers