Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Een dekentje op de bank

<<

Sam

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 10385

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:55

Bericht 13 Dec 2016 12:15

Re: Een dekentje op de bank

Ik lig altijd onder de ledikantdekens van onze zoon... Heerlijk! Hij slaapt er toch niet onder.
It is my circus. They are my monkeys. I am the ringmaster of this show.

♡ P 2015
♡ X 2016
♡ S 2017
♡ B 2018
<<

Anoniem301

Bericht 14 Dec 2016 15:56

Re: Een dekentje op de bank

Moest aan je denken Caulfield.
https://speld.nl/2016/12/14/evolutie-vr ... -dekentje/

Is je dekentje nou al binnen?!
<<

Geel

Bericht 14 Dec 2016 16:05

Re: Een dekentje op de bank

Haha Carrie! Ik heb nooit een dekentje. Echte vrouwen kijken naar series op hun steigerhouten bank, buiten, in de sneeuw.
<<

Anoniem313

Bericht 14 Dec 2016 16:23

Re: Een dekentje op de bank

Haha, met een glas whisky.

Dekentje is binnen! En niet van fleece maar grofgebreide wol, in de kleur grijsblauw. Hij is prachtig.
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:26

Bericht 14 Dec 2016 17:11

Re: Een dekentje op de bank

En? Hoe ligt dat nu?
<<

Frankie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1423

Geregistreerd: 13 Jul 2016 17:13

Bericht 14 Dec 2016 18:04

Re: Een dekentje op de bank

Leuk Caulfield. Klinkt als een fijne en mooie deken.

Ik heb een mooie deken gezien bij Sissy Boy.. 90 euro.. slik! Die zou ik in de toekomst wel willen op een nieuwe bank haha.

Op het moment heb ik een dekbed op de bank liggen met een hoes die past bij het interieur haha. Heb echt bij de ikea een 1 persoonsdekbed gekocht voor op de bank. Te ernstig. Bij ons zit de slaapkamer vast aan de woonkamer dus als ik bezoek krijg gooi ik die deken altijd op bed (en 's nachts trouwens ook als tweede deken). Wel elke avond heel lekker warm zitten.
<<

Anoniem221

Bericht 14 Dec 2016 18:34

Re: Een dekentje op de bank

Ik heb een grofgebreide van Action. € 9,95 volgens mij. Leek me ook zo heerlijk om onder een dekentje televisie te kijken en thee te drinken. In werkelijkheid gebruik ik hem nooit en ligt hij voor de sier op de bank.

Edit: Je bent al voorzien. Veel plezier ermee! :)
<<

InweCulnamo

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 370

Geregistreerd: 08 Feb 2014 15:01

Bericht 17 Dec 2016 11:00

Re: Een dekentje op de bank

Ik heb van de week deze gekocht van het merk Zusss, niet goedkoop, maar hij ligt wel heel fijn!
Afbeelding

15-11-2019
14-05-2023
<<

Anoniem313

Bericht 17 Dec 2016 11:34

Re: Een dekentje op de bank

Die is ook mooi! Wie weet als ik ooit een verzameling begin. In m'n kerstpakket zat ook een dekentje, dus het begin is er.
<<

Anoniem253

Bericht 17 Dec 2016 12:28

Re: Een dekentje op de bank

Die is mooi!
<<

Anoniem184

Bericht 17 Dec 2016 12:58

Re: Een dekentje op de bank

Ik wil, als onze huiskamer opgeknapt is, eigenlijk deze hebben en daar dan twee mooie dekens/plaids in. Dan kunnen de katten er ook niet op liggen, ideaal:

Afbeelding

Nu hebben we een heleboel fleecedekentjes, rood met witte stippen, lichtgrijs met donkergrijze sterren, een grijze met een hert erop, twee M&M-fleecedekens (gekregen in de M&M Store in Amerika)... Ergens vind ik het jammer die allemaal niet meer te gebruiken, maar eigenlijk wil ik alles gewoon matchen, als ik die mand heb.
Vorige

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers