Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Weekend!!! Plannen?

<<

Anoniem192

Bericht 16 Dec 2016 21:22

Weekend!!! Plannen?

Vrijdagavond; tijd voor weekend! Wat zijn jullie plannen?
<<

Anoniem192

Bericht 16 Dec 2016 21:24

Re: Weekend!!! Plannen?

Ik heb ook weekend, woehoe!

We hebben geen planning of specifieke afspraken. Kopje koffie bij tante die jarig was & bij iemand in hospice langs, kerststukjes bij overleden oma's brengen, tijd samen, boodschappen, nou noem maar op :)
<<

Geel

Bericht 16 Dec 2016 21:35

Re: Weekend!!! Plannen?

Ik moest even nadenken hoe je dat nou ging doen, kerststukjes bij overleden oma's brengen. Maar nu snap ik 'm. Mooi gebaar Katie!

Wij krijgen morgenmiddag visite van vrienden, die meteen ook blijven eten.
Zondagochtend naar de kerk en 's avonds de babyshower voor mijn zus. Verder moet ik heel veel eten regelen en boodschappen en cadeaus en raaaaa.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43732

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 16 Dec 2016 21:47

Re: Weekend!!! Plannen?

Dat is inderdaad een mooi gebaar Katie.
Veel plezier bij de babyshower van je zus, Geel.

Ik heb een druk weekend. Zonet koekjes gebakken als zijnde kerstcadeautjes voor vrienden en familie. Nu lekker the Voice. M'n man is uit met vrienden in Breda.

Morgen haal ik hem op in Breda, gaan we naar m'n vader en stiefmoeder voor de lunch (wonen daar). Dan 's avonds weer terugrijden en 's avonds thuis.

Dan zondagochtend weer naar Breda rijden (ja handig hè) en lunchen met vrienden. En dan naar Den Haag voor een pre-kerstdiner met familie. Eindelijk m'n familie weer zien! Eh en dan weer naar huis 's avonds. Dit was de meest efficiënte manier om iedereen te zien dit weekend. En dan is het nog niet eens kerst.
Let's discover the world together.
<<

Anoniem192

Bericht 16 Dec 2016 21:49

Re: Weekend!!! Plannen?

O staat er misschien beetje gek, wij gaan maandelijks, maar sowieso rondom feestdagen altijd :)

Geel, druk dus, succes en veel plezier met de baby shower!
Marin, druk weekend zeg, jeetje, maar have fun!
<<

Anoniem221

Bericht 16 Dec 2016 22:01

Re: Weekend!!! Plannen?

Wij gaan vrij weinig doen. Morgen komt mijn stiefvader langs om de badkamer aan te smeren. En voor de rest gewoon relaxt.
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15977

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:23

Bericht 16 Dec 2016 22:06

Re: Weekend!!! Plannen?

Wij hebben vandaag genoten van een dagje sauna. Morgen en overmorgen heb ik dagdiensten dus geen weekend voor mij.
Oh ja, zondagavond ga ik naar een kerstzangdienst.
Laatst gewijzigd door Lady op 17 Dec 2016 09:07, in totaal 2 keer gewijzigd.
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9475

Geregistreerd: 19 Jul 2014 17:27

Bericht 16 Dec 2016 22:08

Re: Weekend!!! Plannen?

Wij zitten lekker op Ameland, gaan morgen lekker wandelen en verder nog geen idee.
Zondag gaan we weer richting huis, maar eerst nog even shoppen in Heerenveen.
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Rebecca

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2918

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:39

Bericht 16 Dec 2016 22:11

Re: Weekend!!! Plannen?

Mooi dat je dat doet Katie!

Veel plezier met de babyshower Geel!

Dat is inderdaad een druk weekend Marin, maar wel met leuke dingen, gezellig!

Lekker rustig aan Fedora, ook fijn!

Mijn verlof is vandaag begonnen! Voor vanavond (en misschien morgen, afhankelijk van hoe ik op schiet) staat 't afmaken van de lichtjes in de kerstboom op de planning, morgen boodschappen doen, opruimen, laatste kerstversieringen en man gaat nog wat klusdingetjes doen in de babykamer. Zelf wil ik ook nog even ordenen wat ik allemaal nog gedaan wil hebben, even rust in mijn hoofd zien te krijgen.

Zondag willen we naar de Ikea, nog wat dingetjes kopen voor de baby en ook naar de Intratuin daar in de buurt. Lekker kijken bij alle kerstversieringen en de dieren. Man is er woensdag ook al geweest met D. en die vond het prachtig, heeft haar ogen uitgekeken.
19 juni 2015
2 februari 2017
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12154

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 16 Dec 2016 22:32

Re: Weekend!!! Plannen?

Wij zijn net naar de film geweest

Als het goed is morgen een dagje Utrecht maar man is al dagen niet lekker misselijk en buikpijn dus ben bang dat het thuisblijven word.

Zondag moeten we even naar mijn schoonouders om een bon op te halen voor de slager kan mijn man een rollade bestellen
Afbeelding
<<

Anoniem331

Bericht 16 Dec 2016 22:35

Re: Weekend!!! Plannen?

Ik heb 3 logees, samen 5 kinderen onder de 7 jaar. Geen idee wat het weekend ons gaat brengen :)
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43732

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 16 Dec 2016 22:43

Re: Weekend!!! Plannen?

Geniet van je eerste verlof weekendje Rebecca
Let's discover the world together.
<<

Snirp

Major Yipyapper

Berichten: 4823

Geregistreerd: 22 Nov 2013 08:57

Bericht 16 Dec 2016 22:50

Re: Weekend!!! Plannen?

Ik heb vanavond bij een vriendinnetje gegeten.
Mijn man en T. slapen bij zijn ouders in het oosten, dus ik lig nu lekker in bed The Voice te kijken en ga zo lekker slapen.

Morgen geen plannen. Alleen even boodschappen doen.

Zondagochtend gaan we de gymles van T. inhalen en 's middags gaan we borrelen met vrienden.
<<

Anoniem210

Bericht 16 Dec 2016 23:19

Re: Weekend!!! Plannen?

Mooi Katie. Wij doen dat ook altijd.

Morgen moet ik werken. Ik heb een slaapdienst. Daarvoor ga ik wat rommelen in huis.
Zondag kom ik thuis van werk. S' middags gaan man, dochter en ik naar de stad om de laatste kerstcadeaus te kopen.
In de avond plat voor netflix. :)
<<

Jezzie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8845

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:17

Bericht 16 Dec 2016 23:20

Re: Weekend!!! Plannen?

Zometeen komt een vriendin van mij aan op het station, dus die ga ik zo halen. Ze blijft slapen.

Morgenochtend eerst met dochter in de kerk oefenen voor het kerstspel.
Verder moeten we nog bedenken wat we gaan doen met mijn vriendin. Waarschijnlijk een kerstmarkt.

Zondag overdag geen plannen.
Eind van de middag kinderkerstfeest in de kerk waarbij mijn dochter meedoet met het kerstspel.
2012
2016
2020
oktober 2024

Instagram
<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 7550

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:04

Bericht 17 Dec 2016 00:19

Re: Weekend!!! Plannen?

Vandaag heb ik lekker weinig gedaan. Ik heb de hele week slecht geslapen en ben niet helemaal lekker, dus even een dagje uitrusten. Ik heb wel boodschappen gedaan met mijn man, maar verder vooral op de bank gehangen, tv gekeken, kerstkaarten geschreven en puzzels gemaakt.
Verder staat er dit weekend weinig op het programma. We hebben een paar drukke weekenden achter de rug, dus even weinig afspraken is ook wel lekker. Morgen gaan we naar een instore optreden van Blaudzun hier in de cd winkel. 's Avonds misschien ergens een hapje eten als we zin hebben. Zondag ga ik een dansworkshop moderne dans volgen. Zin in, want het is een superleuke choreografe/danseres, ik heb al eerder workshops bij haar gevolgd.
<<

Parisienne

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3787

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:55

Bericht 17 Dec 2016 00:54

Re: Weekend!!! Plannen?

Marin, wat een heen en weer ge-rij dit weekend. Ik ken het maar al te goed van de kerstdagen. Gescheiden ouders, schoonfamilie, allemaal over NL verspreid. Fijn. Maar klinkt wel erg gezellig. Veel plezier met je familie! Geniet!

Popcorn, succes met de logees.

Rebecca, fijn dat je verlof begonnen is. Zo te horen nog genoeg te doen.

Lady, werkse!

Burn, fijn weekend op Ameland!
<<

Parisienne

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3787

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:55

Bericht 17 Dec 2016 00:58

Re: Weekend!!! Plannen?

Oh, zelf werk ik het hele weekend. Morgenavond eigenlijk een kerstdiner met een vriendengroep waar mijn vriend met N. heen gaat. Maar ik werk tot 20u, zou er pas rond 20.45u dan zijn. Heb ik eigenlijk na mijn werk geen zin meer in. En daarbij, gegeten hebben ze toch al. Ga niet in mijn eentje daar nog wat left overs zitten eten, hahah! Denk dat ik lekker naar huis ga, op de bank neerplof en Netflix ga kijken, tot vriend en N. terugkomen.
<<

Anoniem185

Bericht 17 Dec 2016 01:20

Re: Weekend!!! Plannen?

Vrijdagavond heb ik gesport.
Zaterdag overdag vrij om te studeren en in de namiddag (16.00) een vergadering voor vrijwilligerswerk.
Zondag met mijn ouders en zusje naar de kerstmarkt in Düsseldorf.
<<

Libelle'

Kwebbel

Berichten: 404

Geregistreerd: 04 Nov 2016 13:06

Bericht 17 Dec 2016 05:22

Re: Weekend!!! Plannen?

Het is al zaterdag eind van de middag hier, ik heb straks afgesproken met 2 reisgenootjes wat te gaan eten.
Wil het niet al te laat maken, morgenochtend om 8 uur vliegen, eerst 1.5 uur naar Auckland en dan 10 uur wachten daar op volgende vlucht, daarna 14 uur naar Taiwan, weer uren wachten voordat ik kan inchecken bij hotel. Volgende dag weer vliegen naar Vietnam.
Ik vraag me nu al af of ik dit ga overleven :palm:
<<

Pandora

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3183

Geregistreerd: 02 Sep 2013 15:45

Bericht 17 Dec 2016 09:01

Re: Weekend!!! Plannen?

Ik vertrek zo naar Ameland, ik doe vanmiddag mee aan de adventure run, 10km door de bossen, duinen en strand.
Remind yourself that it's okay not to be perfect....
<<

Suus

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11210

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:38

Bericht 17 Dec 2016 09:12

Re: Weekend!!! Plannen?

Succes Pandora!

Wij gaan zo naar de fietsenwinkel voor een loopfietsje voor L. :) vanmiddag naar schoonouders, de kinderen blijven daar en wij gaan naar een feestje in Amsterdam.

Morgen halen we de kinderen weer op en blijven we eten bij schoonouders.
26 september 2013
30 december 2015
11 juni 2019
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25121

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 17 Dec 2016 10:48

Re: Weekend!!! Plannen?

Ik heb gisteravond lekker burgerlijk een kerstkrans geknutseld met m'n schoonmoeder en nog een paar mensen. Was wel leuk en een goede manier om m'n hoofd leeg te maken, ik werd helemaal zen op een gegeven moment.

Vandaag ga ik misschien sporten en vanmiddag even winkelen met m'n vriend en z'n dochter. Daarna even wat eten in de stad. Vanavond zit ik klaar voor het Groot Dictee.

Morgen ga ik sporten en verder lekker chillen de hele dag.
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem189

Bericht 17 Dec 2016 10:51

Re: Weekend!!! Plannen?

Wij zijn dit weekend lekker thuis. Ik heb last van m'n keel en doe lekker rustig aan. Vanmiddag even boodschappen doen en wat in het huishouden en verder zien we wel.
<<

Anoniem245

Bericht 17 Dec 2016 11:56

Re: Weekend!!! Plannen?

Ik heb gisterenavond repetitie gehad.
Vandaag heb ik vrij, maar moet met zoon naar de kapper, boodschapjes halen, we gaan naar de bios en dan bij mijn ouders eten.
Morgen, eest repetitie voor nieuwjaarsconcert bij een orkest, daarna concert met mijn jeugdorkestje en dan racen naar mijn eigen vereniging voor een concert en dan is het tijd om te eten. Denk met vriend en kids naar eetcafeetje hier in de buurt en dan naar huis, lekker op de bank!
Volgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers