Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Pantoffels! (fototopic)

<<

Anoniem243

Bericht 22 Okt 2016 15:21

Re: Pantoffels! (fototopic)

Whatever schreef:
Sookie schreef:Wat een leukerds Whatever! Zit er een (beetje goede) zool in?


Oh ik zie nu deze vraag pas. Wat is een beetje goed? Er zit een zool in maar zo'n zachte slofzool, geen harde zool ofzo.


Iets waar ik niet na drie keer op lopen vanaf 'zwik'. Ik heb vaak met van die zachte zolen dat ze scheef gaan zitten op een gegeven moment ofzo. Daarom liever een goede, vaste zool (hoeft niet heel hard te zijn) of helemaal geen zool.

Dat telt zeker mee Jip, lekker warm!
<<

Dolphinne

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2388

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:39

Bericht 22 Okt 2016 16:59

Re: Pantoffels! (fototopic)

Ik koop elk jaar een paar goedkope sloffen.
Meestal gaan die in de zak voor december.
Vorig jaar een paar van de Action, maar heb ze ook wel van de HEMA of kruidvat. Ligt eraan waar ik tegenaan loop.

Die van vorig jaar zijn eigenlijk heel erg op. 1 zool (het karton/schuim) is er al uit en gaten in de stof bij de zool.
Afbeelding
Afbeelding
<<

Dolphinne

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2388

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:39

Bericht 28 Okt 2016 12:34

Re: Pantoffels! (fototopic)

Mijn sloffen vielen toch echt teveel uit elkaar, dus vandaag deze bij de HEMA gekocht.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
<<

Brooke

Bericht 28 Okt 2016 14:45

Re: Pantoffels! (fototopic)

Afbeelding

Geen mooie foto maarja. Deze wollen sloffen afgelopen zomer op Texel gekocht. Nog nooit op gelopen, ze lagen in mijn kledingkast verstopt. Vanavond maar eens uitproberen dankzij dit topic.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25121

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 29 Okt 2016 18:46

Re: Pantoffels! (fototopic)

Dolphinne schreef:Mijn sloffen vielen toch echt teveel uit elkaar, dus vandaag deze bij de HEMA gekocht.

Afbeelding


Deze heb ik ook, nog van vorig jaar! Fijne dingen, ik doe ze zo weer aan.

In mijn eigen huis (waar ik nu niet meer woon, maar ik kom er nog wel af en toe) heb ik ook nog een hysterisch paar van Kruidvat staan, zwart met zilverkleurige luipaardprint :P
❤ 7 juni 2018
<<

Jip

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11416

Geregistreerd: 03 Jan 2015 11:04

Bericht 29 Okt 2016 20:34

Re: Pantoffels! (fototopic)

Sookie de Hunkemöller konijnen hebben een slappe zool. Je hebt er ook andere warme en die hebben een stevigere zool.

Ik heb sinds vandaag de konijnen van Hunkemöller :love:
Their smile makes me smileJanuari 2017 ♡ April 2019

https://www.instagram.com/stofspinsels/
<<

Anoniem243

Bericht 29 Okt 2016 20:36

Re: Pantoffels! (fototopic)

Die zien er warm uit Daenerys!

Ah, dankje Jip, zal van de week eens bij een Honkemoller kijken.
<<

Anoniem315

Bericht 29 Okt 2016 20:38

Re: Pantoffels! (fototopic)

Limoen, waar komen die vandaan? Ik vind ze leuk!
<<

Brooke

Bericht 31 Okt 2016 15:42

Re: Pantoffels! (fototopic)

Even een sloffen-update. Mijn sloffen inmiddels twee dagen gedragen en ze zitten echt zo goddelijk en lekker warm. Ook zijn ze niet glad aan de onderkant, wat perfect is voor het lopen op onze vloer. Zou het liefst nu teruggaan om alvast een reservepaar aan te schaffen haha, maar helaas is het te ver uit de richting.
<<

Anoniem243

Bericht 15 Dec 2016 17:03

Re: Pantoffels! (fototopic)

Ik vergeet dit topic steeds, maar ik heb inmiddels sloffen hoor! Van die sokslofdingen van de Hunkemoller. Helaas vallen ze net iets te klein zodat het met dikke sokken erin niet heel top zit, maar zonder sokken of met dunnetjes wel.

Afbeelding
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43732

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 15 Dec 2016 17:05

Re: Pantoffels! (fototopic)

Oh heerlijk Sookie! Kan je ze niet zonder sokken dragen? Immers zijn het een soort sokken! Dan passen ze misschien beter.

Ik heb ook foute comfy sloffen gekocht in Amerika paar weken geleden.

Afbeelding
Let's discover the world together.
<<

Anoniem243

Bericht 15 Dec 2016 17:11

Re: Pantoffels! (fototopic)

Ja, dat kan zeker! Doe ik 's avonds ook vaak. Maar overdag draag ik ze liever over m'n sokken omdat ik te lui ben om weer sokken aan te trekken als ik dan naar buiten ga, haha.
Vorige

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers