Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Get the freak out of my house

<<

Babydoll

Noob

Berichten: 107

Geregistreerd: 18 Feb 2016 18:28

Bericht 05 Dec 2016 12:51

Get the freak out of my house

Zo'n dom programma eigenlijk maar blijf het toch kijken, ben zo benieuwd wie er uiteindelijk die pot gaat winnen en of er dan uberhaupt nog wat in zit :smile:

Wie kijkt er nog meer?
Sometimes, it takes balls to be a woman.
<<

Elle123

Bericht 05 Dec 2016 12:53

Re: Get the freak out of my house

Soms zie ik er een stukje van, maar ik heb nog nooit een hele aflevering af kunnen kijken. ik vind het zo vreselijk saai! En wat voor mensen hebben ze toch allemaal bij elkaar verzameld... In het begin zat die Tessa erin, die volgens mij ooit meedeed aan HNTM. Ik vond haar eigenlijk helemaal niet zo knap, en al helemaal niet elegant.
Hoe lang duurt het programma nog? Of is het net als Utopia, dat bleef ook maar doorgaan (is dat trouwens nog op tv?)
<<

Babydoll

Noob

Berichten: 107

Geregistreerd: 18 Feb 2016 18:28

Bericht 05 Dec 2016 12:56

Re: Get the freak out of my house

Ligt echt aan de stemmen, aan het einde van de stemmen krijgt de huisbaar 3 doosjes, daarvan moet ie er één kiezen, kiest ie het doosje met een 0 dan gaan de geselecteerde mensen die op de rode want staat NIET naar huis, kiest hij een 2 en zijn er 2 mensen geselecteerd dan gaan ze beiden naar huis en bij 1 mag huisbaas kiezen wie het huis verlaat. Afgelopen keren heeft huisbaar al 2x een doosje met 0 uitgekozen. Je kan er wel vrijwillig uit, maar dat doen de meesten niet, tenzij ze echt weggepest worden, en dat is wel al een aantal keer voorgekomen.
Sometimes, it takes balls to be a woman.
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12154

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 05 Dec 2016 19:01

Re: Get the freak out of my house

Ik kijk het vaak een stukje. Wel vermakelijke tv
Afbeelding
<<

Anoniem253

Bericht 09 Dec 2016 17:22

Re: Get the freak out of my house

Kijkt iemand het nog? Het wordt nu leuke tv ;).
<<

Babydoll

Noob

Berichten: 107

Geregistreerd: 18 Feb 2016 18:28

Bericht 10 Dec 2016 22:03

Re: Get the freak out of my house

Jaaa. Nu wordt het inderdaad spannend. En het duurt ook nog maar 2 weken dus. Ben blij dat Oktay en zijn clan eruit zijn!
Sometimes, it takes balls to be a woman.
<<

Anoniem253

Bericht 10 Dec 2016 22:37

Re: Get the freak out of my house

Ik vind het wel jammer dat hun eruit zijn, wie gun jij de pot?
<<

Babydoll

Noob

Berichten: 107

Geregistreerd: 18 Feb 2016 18:28

Bericht 12 Dec 2016 13:39

Re: Get the freak out of my house

Zenaida, maar meer ook omdat ze een kennis van ons is. Daarnaast gun ik Baldr en Bas het ook. Zij zijn mijn 3 favo's uit het huis. En jij?
Sometimes, it takes balls to be a woman.

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers