Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Vlekjes update vanuit cb... en 'gevallen' uit weegschaal...

<<

Anoniem16

Bericht 23 Okt 2013 09:16

Re: Vlekjes update vanuit cb... en 'gevallen' uit weegschaa

Chiq, ik vind dat ook zelf echt niet zo, maar goed het is natuurlijk wel leuk als ze het zeggen. En het gemiddelde bij lopen aan de tafel ligt echt veel hoger, in dat opzicht loopt jouw J en mijn N dus wel ' voor'. Maar ik weet ook goed dat het helemaal niets zegt over de cognitieve ontwikkeling oid maar schijnbaar vinden ze het op het cb erg knap wat N allemaal kan.
<<

Anoniem17

Bericht 23 Okt 2013 09:20

Re: Vlekjes update vanuit cb... en 'gevallen' uit weegschaa

Printje, ik geloof eerlijk gezegd niet dat je het zelf 'ook niet zo' vind. Voor elke beweging die N. maakt open je een topic, en je zegt bij alles dat ze zo snel is. Prima natuurlijk, je bent trots op je dochter en dat mag ook. Maar ik vind het een beetje raar dat je nu gaat zeggen dat alleen 'anderen' vinden dat ze voorloopt, want je benoemt dit zelf echt heel vaak.
<<

ChiQ

Bericht 23 Okt 2013 09:28

Re: Vlekjes update vanuit cb... en 'gevallen' uit weegschaa

Elliot schreef:Printje, ik geloof eerlijk gezegd niet dat je het zelf 'ook niet zo' vind. Voor elke beweging die N. maakt open je een topic, en je zegt bij alles dat ze zo snel is. Prima natuurlijk, je bent trots op je dochter en dat mag ook. Maar ik vind het een beetje raar dat je nu gaat zeggen dat alleen 'anderen' vinden dat ze voorloopt, want je benoemt dit zelf echt heel vaak.


Ja, dit vind ik ook. En ik snap dat dat voorkomt uit het feit dat je N wellicht sneller vindt dan R en dat je een mega trotse moeder bent (daar is niets mis mee!) Maar het valt echt op dat je N 'ophemelt' terwijl het kind zich gelukkig echt normaal ontwikkelt.
<<

Jelin

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 916

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:05

Bericht 23 Okt 2013 09:33

Re: Vlekjes update vanuit cb... en 'gevallen' uit weegschaa

Bij het cb is het altijd warm pff. A heeft bij het cb de stoel en de grond onder geplast. Ik moest van de weegschaal terug naar de tafel lopen om haar luier aan te doen. Te laat dus. Vervolgens kreeg ze haar prikjes. Dat vond ze niet leuk en begon te krijsen. Zo ontzettend hard en liep gewoon rood aan. Moest haar ook nog aankleden en ze bleef krijsen. Eindelijk aan gekleed en in de maxicosi, dus snel naar buiten. Ik zet 1 stap buiten de deur en ze stopt met huilen. Man, wat had ik het warm.
J: 2 maart 2008
A: 5 maart 2013
<<

Anoniem186

Bericht 23 Okt 2013 09:50

Re: Vlekjes update vanuit cb... en 'gevallen' uit weegschaa

Ik denk ook dat er onderscheid gemaakt moet worden met "voorlopen" en gewoon vlot zijn. Mijn zoon is met sommige dingen ook vlot, zo kruipt hij al een tijdje. Dat is vlot, maar niet uitzonderlijk, er zijn genoeg babies die dat ook al met 6 maanden kunnen. Ik denk dat er stukken minder babies zijn die echt al heel erg voorlopen met dingen.
Vorige

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers