Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Essence gel nails at home

<<

Anoniem177

Bericht 28 Sep 2013 23:38

Re: Essence gel nails at home

en en en mida? ik ben benieuwd. Ik wil 'm ook heel graag hebben.
<<

mida4you

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2029

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:54

Bericht 29 Sep 2013 08:24

Re: Essence gel nails at home

Ik heb gisteren 2 nagels geprobeerd ( 2 blank ) en was erg tevreden over het resultaat. Ik kon er gisteren niet uitgebreid mee aan de gang want mijn man was jarig. Vanavond ga ik alle nagels doen want overdag heb ik de kinderen om me heen. De prijs is het nu al waard.
Z. 3 augustus 2010 & A. 23 augustus 2013
<<

Anoniem177

Bericht 29 Sep 2013 14:57

Re: Essence gel nails at home

Sounds good!
<<

Pannetoet

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1556

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:10

Bericht 29 Sep 2013 18:20

Re: Essence gel nails at home

Dit klinkt echt geweldig! En de meiden die het geprobeerd hebben; jullie nagels zijn echt heel mooi! Alleen is er wel iets wat ik mij afvraag.. Ik heb nu ruim een jaar acrylnagels en daarmee is het onmogelijk om nagels te bijten of wat zeg ik? Ik voel de behoefte niet eens! Ik weet dat als ze eraf zijn ik meteen weer ga kauwen en dat wil ik echt niet! Maar hoe is dat met deze nagels? Is het meer een soort van nagellak of is het wel echt een hard laagje? Want dan ben ik namelijk zoveel goedkoper uit dan wanneer ik mijn acrylnagels houd..
Wat als het lukt
<<

Kate

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 99

Geregistreerd: 03 Sep 2013 21:44

Bericht 29 Sep 2013 21:26

Re: Essence gel nails at home

Klinkt erg goed!
Het werkt dus net zo goed met gewone nagellak? Dat zou ik echt een voordeel vinden, zeker voor die prijs.
<<

mida4you

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2029

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:54

Bericht 30 Sep 2013 21:26

Re: Essence gel nails at home

Ik ben vanavond aan de slag geweest en ben erg tevreden over het product. Alleen heb ik het met een eigen nagellakje gedaan ( tevens vandaag binnen gekregen ) en de kleur van de nagellak is heel anders dan op internet,( zie foto onderin hoe die op internet staat ) en dat was even een tegenvaller. Daardoor vindt ik mijn nagels niet helemaal zo mooi. Ik kon de foto's niet beter krijgen omdat het al zo donker is. Ik ga ze van de week opnieuw zetten met een andere kleur waarvan ik wel weet hoe de kleur is :laughcry: en dan maak ik opnieuw foto's

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
De kleur op mijn nagels moest zo worden maar dat is het lange na niet geworden, terwijl ik al 3 lagen nagellak op had gedaan.
Z. 3 augustus 2010 & A. 23 augustus 2013
<<

Kitty

Noob

Berichten: 41

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:59

Bericht 01 Okt 2013 16:50

Re: Essence gel nails at home

Wauw mida dat is nogal een kleur verschil zeg!
Voel jij je even lekker opgelicht.
Het lijkt wel blanco met glitters.
<<

Anoniem260

Bericht 01 Okt 2013 17:31

Re: Essence gel nails at home

Volgens mij is dat een blauwe lak met glitterlak er overheen ;)
<<

Vintage

Kletskop

Berichten: 970

Geregistreerd: 02 Sep 2013 18:27

Bericht 01 Okt 2013 19:52

Re: Essence gel nails at home

Jerry schreef:Volgens mij is dat een blauwe lak met glitterlak er overheen ;)


Dat zou goed kunnen! Ik heb zo een in een rode kleur namelijk en als je die op doet zie je ook meer glitters dan de kleur.
Happiness comes
from within you.
You'll never find it by
chasing relationships,
jobs, beauty, money.
Happiness Always
starts within.
<<

Vintage

Kletskop

Berichten: 970

Geregistreerd: 02 Sep 2013 18:27

Bericht 01 Okt 2013 19:55

Re: Essence gel nails at home

Mochi schreef:Hierbij het resultaat na mijn 1e poging met de french manicure topcoat. De dikke substantie was even wennen maar al met al was ik zo klaar. Nu nog de clear gel topcoat zien te krijgen.

Afbeelding
Afbeelding


Mooi! :heart:
Happiness comes
from within you.
You'll never find it by
chasing relationships,
jobs, beauty, money.
Happiness Always
starts within.
<<

mida4you

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2029

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:54

Bericht 01 Okt 2013 19:57

Re: Essence gel nails at home

Jerry schreef:Volgens mij is dat een blauwe lak met glitterlak er overheen ;)


Ik heb meerdere websites bekeken en overal geven ze aan dat het deze kleur is. Maar goed, heb ik er weer wat glitters bij
Z. 3 augustus 2010 & A. 23 augustus 2013
<<

Anoniem219

Bericht 02 Okt 2013 06:22

Re: Essence gel nails at home

Ik wil de set ooooooook!!! Heb nu al wen tijd geen zin om mijn nagels te lakken omdat het dan zo snel weer eraf gaat.....

Maar het is ook weer 40 euro wat ik uit geef.....


Maar ik wil hem wel!
<<

Anoniem219

Bericht 02 Okt 2013 06:24

Re: Essence gel nails at home

Jerry schreef:Volgens mij is dat een blauwe lak met glitterlak er overheen ;)



Maar op het potje is toch duidelijk te zien dat het een blauwe nagellak is met glitters erin?
<<

mida4you

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2029

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:54

Bericht 07 Okt 2013 21:25

Re: Essence gel nails at home

Ik ben vanavond weer aan de gang geweest en heb zelf wat steentjes aangebracht. De kleur kun je nu niet goed zien want tja... heb weer foto's gemaakt in het donker. Als ik er aan denk zal ik morgen nieuwe foto's maken. Ben echt zeer tevreden over deze set!

Afbeelding

Afbeelding
Z. 3 augustus 2010 & A. 23 augustus 2013
<<

Anoniem177

Bericht 07 Okt 2013 21:49

Re: Essence gel nails at home

Hoe krijg je het gel laagje er af?
<<

mida4you

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2029

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:54

Bericht 07 Okt 2013 22:00

Re: Essence gel nails at home

Door er aan de achter of zijkant een hoekje omhoog te trekken
Z. 3 augustus 2010 & A. 23 augustus 2013
<<

Vintage

Kletskop

Berichten: 970

Geregistreerd: 02 Sep 2013 18:27

Bericht 08 Okt 2013 12:39

Re: Essence gel nails at home

Ziet er goed uit Mida4you.
Happiness comes
from within you.
You'll never find it by
chasing relationships,
jobs, beauty, money.
Happiness Always
starts within.
<<

mida4you

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2029

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:54

Bericht 16 Okt 2013 17:24

Re: Essence gel nails at home

Afbeelding

French manicure. Heel mooi en ben echt tevreden over de set
Z. 3 augustus 2010 & A. 23 augustus 2013
<<

Sugarfall

Kletskop

Berichten: 837

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:04

Bericht 16 Okt 2013 19:56

Re: Essence gel nails at home

Mooi! French manicure wil ik ook nog een keer proberen.
<<

Anoniem237

Bericht 16 Okt 2013 20:48

Re: Essence gel nails at home

Pannetoet schreef:Dit klinkt echt geweldig! En de meiden die het geprobeerd hebben; jullie nagels zijn echt heel mooi! Alleen is er wel iets wat ik mij afvraag.. Ik heb nu ruim een jaar acrylnagels en daarmee is het onmogelijk om nagels te bijten of wat zeg ik? Ik voel de behoefte niet eens! Ik weet dat als ze eraf zijn ik meteen weer ga kauwen en dat wil ik echt niet! Maar hoe is dat met deze nagels? Is het meer een soort van nagellak of is het wel echt een hard laagje? Want dan ben ik namelijk zoveel goedkoper uit dan wanneer ik mijn acrylnagels houd..

Ik ben nagelstyliste en ik vind acryl niet overeenkomen met dit soort producten. Acryl is veel harder.
<<

mida4you

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2029

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:54

Bericht 16 Okt 2013 22:51

Re: Essence gel nails at home

Forumster schreef:
Pannetoet schreef:Dit klinkt echt geweldig! En de meiden die het geprobeerd hebben; jullie nagels zijn echt heel mooi! Alleen is er wel iets wat ik mij afvraag.. Ik heb nu ruim een jaar acrylnagels en daarmee is het onmogelijk om nagels te bijten of wat zeg ik? Ik voel de behoefte niet eens! Ik weet dat als ze eraf zijn ik meteen weer ga kauwen en dat wil ik echt niet! Maar hoe is dat met deze nagels? Is het meer een soort van nagellak of is het wel echt een hard laagje? Want dan ben ik namelijk zoveel goedkoper uit dan wanneer ik mijn acrylnagels houd..

Ik ben nagelstyliste en ik vind acryl niet overeenkomen met dit soort producten. Acryl is veel harder.


Acrylnagels zijn inderdaad veel harder. Maar ik kan je echt vertellen dat ik niet meer nagelbijt nu ik de Essence gelnagels op heb. Ze zijn een stuk steviger maar en als ik goed mijn best doe zou ik de nagels er wel vanaf kunnen bijten. Een paar jaar geleden beet ik ook heel erg nagels en heb toen ruim 1,5 jaar kunstnagels gehad. Toen heb ik ze eraf laten halen en beet ik niet meer! Dit is toch langzaam weer teruggekomen en nu ik de gelnagels van Essence gebruik bijt ik niet meer en voel ik de behoefte ook niet.
Z. 3 augustus 2010 & A. 23 augustus 2013
<<

Tyrael

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 35

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:16

Bericht 17 Okt 2013 14:40

Re: Essence gel nails at home

Aagje! schreef:
Jerry schreef:Volgens mij is dat een blauwe lak met glitterlak er overheen ;)



Maar op het potje is toch duidelijk te zien dat het een blauwe nagellak is met glitters erin?


Ik heb diezelfde nagellak in verschillende "kleuren" en het is de bedoeling dat je 'm over een kleur heen doet, anders blijft 'ie sheer en zie je je nagelranden er door heen.
<<

Pannetoet

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1556

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:10

Bericht 17 Okt 2013 15:37

Re: Essence gel nails at home

mida4you schreef:
Forumster schreef:
Pannetoet schreef:Dit klinkt echt geweldig! En de meiden die het geprobeerd hebben; jullie nagels zijn echt heel mooi! Alleen is er wel iets wat ik mij afvraag.. Ik heb nu ruim een jaar acrylnagels en daarmee is het onmogelijk om nagels te bijten of wat zeg ik? Ik voel de behoefte niet eens! Ik weet dat als ze eraf zijn ik meteen weer ga kauwen en dat wil ik echt niet! Maar hoe is dat met deze nagels? Is het meer een soort van nagellak of is het wel echt een hard laagje? Want dan ben ik namelijk zoveel goedkoper uit dan wanneer ik mijn acrylnagels houd..

Ik ben nagelstyliste en ik vind acryl niet overeenkomen met dit soort producten. Acryl is veel harder.


Acrylnagels zijn inderdaad veel harder. Maar ik kan je echt vertellen dat ik niet meer nagelbijt nu ik de Essence gelnagels op heb. Ze zijn een stuk steviger maar en als ik goed mijn best doe zou ik de nagels er wel vanaf kunnen bijten. Een paar jaar geleden beet ik ook heel erg nagels en heb toen ruim 1,5 jaar kunstnagels gehad. Toen heb ik ze eraf laten halen en beet ik niet meer! Dit is toch langzaam weer teruggekomen en nu ik de gelnagels van Essence gebruik bijt ik niet meer en voel ik de behoefte ook niet.


Ik heb ondertussen de set ook, goed ik ga niet liegen..ik heb de set van s.ensatio.nails, en ik heb het nu 2x geprobeerd en ik vind het echt een goed en fijn systeem! Ik zit nu 3 weken (denk ik) zonder acrylnagels en tegen mijn verwachting in heb ik nog geen enkele nagel eraf gebeten :D Mijn nagels worden wel iets harder dmv de gelpolish en dan bijt ik niet..het zou idd wel kunnen maar dat vind ik geen lekker idee haha en ook zonde..
Wat als het lukt
<<

SDL

Kletskop

Berichten: 906

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:27

Bericht 23 Okt 2013 08:06

Re: Essence gel nails at home

Ik heb het gisteren ook gekocht. De lamp en 2 potjes want de starterskit (dus ik heb geen primer en cleanser maar ik denk dat ik dit nog wel heb staan uit de periode dat ik acrylnagels zette) was uitverkocht. Maar.... het wordt niet hard. Zou dat komen omdat ik die cleanser niet heb gebruikt?
<<

mida4you

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2029

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:54

Bericht 23 Okt 2013 09:13

Re: Essence gel nails at home

Dat zou kunnen. Misschien is wel verstandig om het nog te kopen. Ik weet dat als je geen cleanser gebruikt er een plaklaag achter blijf.
Z. 3 augustus 2010 & A. 23 augustus 2013
VorigeVolgende

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers