Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Hoe make up spons reinigen?

<<

caribbeanlover

Bericht 21 Nov 2016 13:19

Hoe make up spons reinigen?

Ik gebruik altijd een kwast om foundation aan te brengen, maar heb maar weer eens een sponsje gebruikt. Een kwast is makkelijker te reinigen vind ik dan een spons. Hoe doen jullie dat? Of gooien jullie die na een x aantal keren gewoon weg? Wat je nu veel ziet is zo'n eiachtige sponsding, maar snap niet wat daar zo speciaal aan is t.o.v. een gewone?
<<

Siem

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2321

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:25

Bericht 21 Nov 2016 13:57

Re: Hoe make up spons reinigen?

Die gewone sponsjes gebruik ik niet meer (gebruik sowieso bijna altijd alleen nog maar kwasten) en die gooide ik inderdaad gewoon weg want die zijn ook relatief goedkoop. Mijn beautyblender maak ik net als mijn kwasten schoon met babyshampoo. Eerst nat maken vervolgens babyshampoo eroverheen en vervolgens heel goed uitspoelen totdat alle shampoo verdwenen is.
<<

Duchess

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 812

Geregistreerd: 01 Jul 2015 13:41

Woonplaats: Duiven

Bericht 21 Nov 2016 20:55

Re: Hoe make up spons reinigen?

Ik gebruik van die kleine sponsjes. Zitten per 4 of 5 in een verpakking. Die gooi ik gewoon nae zoveel keer weg.
<<

caribbeanlover

Bericht 04 Dec 2016 21:45

Re: Hoe make up spons reinigen?

Naarmate ik zo'n spons zonder die schoon te hebben gemaakt gebruik brokkelt die af wat resulteert in korreltjes op mijn gezicht.
<<

Elle123

Bericht 06 Dec 2016 11:43

Re: Hoe make up spons reinigen?

Ik gebruik geen sponsje, maar mijn kwasten was ik met babyshampoo. Denk dat ik dat met zo'n sponsje ook zou doen. Je kan hem misshcien ook in een waszakje of in een washandje in de wasmachine doen.
<<

Tiara

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 367

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:05

Bericht 07 Dec 2016 12:49

Re: Hoe make up spons reinigen?

Ik heb van de douglas een zeepje en ze hebben ook een anti bacteriële spray. Ik zou hem in een sopje doen eerst, weet niet of de wasmachine kan, maar misschien dan in een zakje op handwas.

Ik vind zon ei wel fijn werken, je krijgt minder een foundation gezicht zeg maar, ik doe het soms na de tijd op bepaalde plekjes dippen op m'n gezicht. De goedkopere sponsjes vind ik persoonlijk minder fijn, ook vanwege de vorm.
<<

caribbeanlover

Bericht 07 Dec 2016 15:58

Re: Hoe make up spons reinigen?

Ik heb ze ooit met de hand gewassen en dat werkt niet. Gooi het een keer in de wasmachine eens zien of dat werkt. Kwasten spoel ik uit met gewone handzeep.

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers