Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Zilver tasje, zwart tasje, klein tasje, iets grotere..argh!

<<

caribbeanlover

Bericht 06 Dec 2016 18:15

Zilver tasje, zwart tasje, klein tasje, iets grotere..argh!

Van mijn werk heb ik een kerstdiner en wil niet teveel meenemen eigenlijk alleen mijn mobiel. Heb alleen te grote handtassen die niet echt matchen en handig zijn.
Dus ik heb een leuk klein mini handtasje met lange ketting (wat moest) in het zwart en in bepaald licht lijken het glitters ook al zijn het zwarte steentjes.............heel gek! Ze hadden deze ook in het zilver en anderen die wat groter waren in zilver, donkergrijs/zwart en die leken me ook leuk. Heb zeker 30 min. in die winkel gestaan en heb de kleine zilveren gekocht. Daarna nog naar de AH en toen naar huis gefietst, maar stopte omdat ik 2 outfits in gedachten heb en bij 1 past die zilveren echt niet. Dus omgeruild voor de zwarte versie, want dat past bij zowat alles. Nu twijfel ik weer of ik niet die grotere had moeten nemen.

Wie heeft dat ook vaak?
<<

Anoniem192

Bericht 06 Dec 2016 18:20

Re: Zilver tasje, zwart tasje, klein tasje, iets grotere..ar

Haha, als ik twijfel, ga ik altijd even naar een andere winkel, en dan meestal weet ik wel wat mijn voorkeur heeft, en die koop ik dan, anders blijf ik twijfelen, net als jij haha!
<<

caribbeanlover

Bericht 06 Dec 2016 18:34

Re: Zilver tasje, zwart tasje, klein tasje, iets grotere..ar

Katie schreef:Haha, als ik twijfel, ga ik altijd even naar een andere winkel, en dan meestal weet ik wel wat mijn voorkeur heeft, en die koop ik dan, anders blijf ik twijfelen, net als jij haha!


We hebben hier tig keer niks en deze was van de Trekpleister. Had al het idee dat ze op waren of niet die ik leuk vond dus het viel mee. Mijn mans reactie ''10 euro !!!''.
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15967

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:23

Bericht 06 Dec 2016 21:54

Re: Zilver tasje, zwart tasje, klein tasje, iets grotere..ar

Ja, heel herkenbaar CBL! Ik ben niet zo goed in accecoires shoppen en heb dus meestal ook geen geschokt tasje voor de gelegenheid. Ik heb een grote portemonne van ByBar en die gebruik ik dan meestal. Mijn telefoon en lipgloss passen daar in en ik neem dan een losse sleutel mee die er ook in past.
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Vanya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3729

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:43

Bericht 06 Dec 2016 22:16

Re: Zilver tasje, zwart tasje, klein tasje, iets grotere..ar

Haha herkenbaar! Als in dit tasje alles past wat je wilt meenemen zou ik deze houden. En zwart past inderdaad bij alles!
If you cannot do great things, do small things in a great way.
<<

caribbeanlover

Bericht 07 Dec 2016 12:14

Re: Zilver tasje, zwart tasje, klein tasje, iets grotere..ar

Ik wilde iets waar ik alleen mijn telefoon ik kan doen. Omdat als ik het in mijn voorzak van mijn broek doe het geen nut heeft omdat die er dan zo uit valt. Ik meerdere kleine tasjes, maar die zijn net te groot en passen niet bij de outfits die ik in gedachten heb. Tja het is voor kerst en waarschijnlijk gebruik ik het daarna nog amper ach ja.

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers