Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


N.a.v. Hoeveel foto's heb jij op je telefoon?

<<

Milady

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3109

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:10

Bericht 06 Dec 2016 18:20

Re: N.a.v. Hoeveel foto's heb jij op je telefoon?

Iets van 25. Ik zet de foto's bijna wekelijks op de computer. En hij piept al gauw dat mijn geheugen vol zit.
<<

Anoniem243

Bericht 06 Dec 2016 21:41

Re: N.a.v. Hoeveel foto's heb jij op je telefoon?

Lady schreef:Je kunt ook instellen dat foto's en video's die je via whatsapp krijgt niet automatisch opgeslagen worden. Scheelt een hoop werk.


Dat heb ik pas opgezocht, maar dat schijnt (bij Android) dus niet meer te kunnen nadat je dat eenmaal ingesteld hebt. Ik heb bij de start van het gebruik van whats app blijkbaar gekozen wel automatisch alles te laten opslaan en ik kan dat nergens meer wijzigen volgens mij.
<<

anoniem224

Bericht 06 Dec 2016 22:25

Re: N.a.v. Hoeveel foto's heb jij op je telefoon?

Ik heb er nu 1066, maar moet nodig weer eens verwijderen. Ik zet ze om de zoveel tijd op de laptop.
Vorige

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers