Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Show hier jouw laatste buik foto

<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15970

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:23

Bericht 04 Dec 2016 22:55

Re: Show hier jouw laatste buik foto

HollyGolightly schreef:Wauw Diese. Jouw buikfotos kan ik ook nog herinneren. Zo mooi. Slank en dan zo'n prachtige buik.

Lady ik vind jou de mooiste zwangere die ik ooit heb gezien. Echt waar.



:redface: :love:
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Anoniem315

Bericht 04 Dec 2016 23:18

Re: Show hier jouw laatste buik foto

Niet mooi HG??!! Meid, hartstikke mooi en bijzonder juist! Wauw! En wát een sterk lijf heb jij! Trots wezen hoor!

(Zo, dat zijn veel uitroeptekens!)!
<<

Meneer de Uil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6162

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:08

Bericht 04 Dec 2016 23:46

Re: Show hier jouw laatste buik foto

Wauw wat mooi om te zien van iedereen.
Ik heb geen foto's meer op mijn telefoon staan helaas.
The familytree will always grow 2-12-2015 en 10-10-2018
<<

Pineco

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2383

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:09

Bericht 05 Dec 2016 01:25

Re: Show hier jouw laatste buik foto

Wat een mooie foto's allemaal!

Hier een niet zo duidelijke laatste foto van mijn eerste zwangerschap (39+3), net aangekomen in het ziekenhuis en minder dan 4 uur later bevallen:
Afbeelding

En hier 40+1 zwanger van de tweede, uiteindelijk met 41+5 bevallen:
Afbeelding

En bij de derde, foto gemaakt met 39 weken, bevallen met precies 40 weken:
Afbeelding
Drie meiden maken ons geluk compleet! 04-01-2009 / 16-05-2012 / 19-02-2014
<<

Anoniem250

Bericht 05 Dec 2016 10:10

Re: Show hier jouw laatste buik foto

Exogenesis schreef:Niet mooi HG??!! Meid, hartstikke mooi en bijzonder juist! Wauw! En wát een sterk lijf heb jij! Trots wezen hoor!

(Zo, dat zijn veel uitroeptekens!)!


Wat lief van je Exo! En als je het zo stelt dan ben ik inderdaad trots op mijn lichaam. Maar dat heb ik bij het zien van al die buiken. Wow, dat je lichaam een heel kind maakt, laat groeien en draagt. Bij sommige buiken zie je ook de vorm van de baby. Heel bijzonder vind ik dat.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43723

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 05 Dec 2016 10:12

Re: Show hier jouw laatste buik foto

Wat een ontzettend mooi topic.

HG, ik ben het helemaal eens met Exogenesis. Dat je lichaam dát kan is toch echt verwonderlijk. En daarna ook weer terug in z'n eigen vorm. Ik vind het heel mooi.
Let's discover the world together.
<<

Anoniem260

Bericht 05 Dec 2016 11:37

Re: Show hier jouw laatste buik foto

Wat een leuk topic! Ik ga eens kijken of ik 'n foto op de pc heb staan.

Wat een verschillende buiken en idd, wat bijzonder dat een lichaam dat kan heh?
<<

Anoniem205

Bericht 05 Dec 2016 20:05

Re: Show hier jouw laatste buik foto

Mooi, al die verschillende buiken die voorbij komen. .9 gaaf om te zien! Sommige buiken huge, sommige buiken bescheiden, de ene net een ingeslikte voetbal, de ander meer rondom. Echt gaaf!

Mijn buikfoto is met 40 weken genomen. Ik vind '' qu grootte reuze meevallen. En toch kwam er bijna 4kg kind, een plens vruchtwater en een placenta van bijna 800 gram uit.
Afbeelding
<<

Geel

Bericht 05 Dec 2016 21:07

Re: Show hier jouw laatste buik foto

Ik heb weinig buikfoto's gemaakt, omdat ik er niet zoveel mee heb en omdat ik geen lange spiegel had. Maar ik heb er wel een van tijdens de bevalling. Dit was ongeveer een uur voordat we naar het ziekenhuis mochten en zo'n vijf uur voor Maria geboren werd. Ik haal 'm straks weer weg of crop 'm o.i.d.

*weg*
Laatst gewijzigd door Geel op 05 Dec 2016 22:16, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem250

Bericht 05 Dec 2016 21:19

Re: Show hier jouw laatste buik foto

Wat een mooie foto. Wat goed dat je op dat moment foto's hebt gemaakt. Dat is veel meer zeggend dan die selfies waar een telefoon op staat voor de spiegel. Ik had achteraf gezien, nu ik jouw foto zie, van die momenten ook wel foto's willen hebben.

Oh en je buik is ook mooi :smile:
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25116

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 05 Dec 2016 21:20

Re: Show hier jouw laatste buik foto

Wow Geel, heel ontroerende foto vind ik dat!
❤ 7 juni 2018
<<

Geel

Bericht 05 Dec 2016 21:29

Re: Show hier jouw laatste buik foto

Haha HG, ik vond m'n buik zelf niet zo mooi. Maar ik vind zwangere buiken ook niet per se mooi. Inmiddels vind ik ze wel bijzonder, omdat ik nu weet wat erin zit en dat je lijf zoiets kan dragen. Mijn zus heeft deze foto overigens gemaakt, die was erbij. Ik was al vijf dagen bezig hier en toen belde ze 's middags of ze wat boodschappen moest komen brengen, want we wisten ook niet hoe lang het allemaal nog ging duren. Maar goed, een uurtje later waren m'n weeën dan eindelijk snel genoeg om de bevalling echt door te zetten, en toen stond zij met die boodschappen op de stoep. Ik vond haar aanwezigheid zo fijn, dat ze is gebleven. Echt heel bijzonder, ook omdat mijn dochtertje naar haar vernoemd is.

Bliss, ja? Wat vind je er ontroerend aan? Hashtag benieuwd.
<<

Anoniem281

Bericht 05 Dec 2016 21:38

Re: Show hier jouw laatste buik foto

Ik vind m ook heel mooi, Geel! :) hoe je steunt op je man (denk ik?..) en hoe hij je draagt. Het straalt gewoon iets moois uit.
<<

Anoniem253

Bericht 05 Dec 2016 21:50

Re: Show hier jouw laatste buik foto

Bazinga schreef:Ik vind m ook heel mooi, Geel! :) hoe je steunt op je man (denk ik?..) en hoe hij je draagt. Het straalt gewoon iets moois uit.

Mee eens, hele mooie foto!
<<

Anoniem315

Bericht 05 Dec 2016 22:02

Re: Show hier jouw laatste buik foto

Prachtig Geel! Ik vind het ook ontroerend, zo mooi.. Er straalt iets sereens, maar ook iets intens van af. Ofzo. Lastig te verwoorden.
<<

Geel

Bericht 05 Dec 2016 22:17

Re: Show hier jouw laatste buik foto

Mooi wat jullie zeggen, bedankt :-) 't Is ook wel een dierbare foto geworden.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25116

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 05 Dec 2016 22:18

Re: Show hier jouw laatste buik foto

Exogenesis schreef:Prachtig Geel! Ik vind het ook ontroerend, zo mooi.. Er straalt iets sereens, maar ook iets intens van af. Ofzo. Lastig te verwoorden.


Dit ja!
❤ 7 juni 2018
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 05 Dec 2016 22:19

Re: Show hier jouw laatste buik foto

He shit Geel ik heb je foto gemist! :(

♥♥
<<

Anoniem250

Bericht 05 Dec 2016 22:29

Re: Show hier jouw laatste buik foto

Dat is bijzonder dat je zomaar in het moment kon beslissen dat je haar erbij wilde hebben. Heeft de zussenband vast nog meer versterkt als je zoiets samen gedeeld hebt.
Vorige

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers