Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Op latere leeftijd starten met rijlessen

<<

Josephine

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 575

Geregistreerd: 01 Sep 2013 23:28

Bericht 06 Okt 2016 15:52

Re: Op latere leeftijd starten met rijlessen

Dat is zeker iets om trots op te zijn!
Gefeliciteerd en veel rijplezier.
Trotse moeder van 2 prachtige meiden, 17-12-2015 & 10-05-2017
<<

High Heels

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5691

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:27

Woonplaats: In het Brabantse land

Bericht 06 Okt 2016 16:13

Re: Op latere leeftijd starten met rijlessen

Gefeliciteerd, wat fijn!
En wat leuk dat je van het weekend auto's gaat kijken, heb je al iets oo het oog of een idee van wat je wilt?
Trotse mama van;
Grote zus: 18-04-2010
&
Kleine zus: 04-07-2011
<<

JustMe

Noob

Berichten: 19

Geregistreerd: 30 Apr 2015 12:34

Bericht 06 Okt 2016 22:50

Re: Op latere leeftijd starten met rijlessen

Ja al een bepaald merk en model op het oog, een auto waar half vrouwelijk Nederland in rijdt (3x raden...) :smile:
<<

Viva

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2520

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:42

Bericht 28 Nov 2016 23:30

Re: Op latere leeftijd starten met rijlessen

Fiat 500 ;-)

Ik heb morgen mijn 1e proef rijles. Ik ben nu 25. Zag er erg op om mij op te geven maar tot nu toe valt het wel mee met de zenuwen. Vroeg mij nu alleen ineens af of ze mij ook direct aan het rijden zal zetten. Of dat ik eerst nog naast haar zit, we naar een afgelegen stuk gaan en ik daar ga rijden. We gaan het zien morgen.
<<

Anoniem221

Bericht 29 Nov 2016 01:16

Re: Op latere leeftijd starten met rijlessen

Mijn vriend wordt aankomende maandag 31 jaar en hij heeft geen rijbewijs. Voor het noorden van het land is een rijbewijs hebben vrijheid. Hier rijden geen treinen en het ov is dusdanig beroerd dat je met een rijbewijs vrijheid genereert. Maar hij woonde jarenlang in de randstad en daar was het hebben van een rijbewijs niet noodzakelijk en het was zelfs makkelijker om overal te komen via het OV/fiets. Nu wil hij een rijbewijs halen, maar nu mag hij niet vanwege het ziek zijn. Als hij een ja krijgt, dan gaat hij zijn rijbewijs ook halen. Dus dan is hij een heule oude wat betreft behalen van rijbewijs. Maar als je het kunt en wilt doen, dan moet je het doen.
<<

Jip

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11419

Geregistreerd: 03 Jan 2015 11:04

Bericht 29 Nov 2016 09:22

Re: Op latere leeftijd starten met rijlessen

@Fedora hij heeft wel zijn motorrijbewijs toch?
Their smile makes me smileJanuari 2017 ♡ April 2019

https://www.instagram.com/stofspinsels/
<<

JustMeDaan

Major Yipyapper

Berichten: 3186

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:39

Bericht 29 Nov 2016 18:36

Re: Op latere leeftijd starten met rijlessen

Ach mijn vriend komt uit Amsterdam en een rijbewijs was dus ook nooit echt nodig. Maar nu in dit boerengat is het wel handiger en nu heeft hij het sinds een ruim jaar. Vriend was "al" 34.

Viva meestal ga je gewoon gelijk rijden na wat uitleg. Maar dat zul je al wel ondervonden hebben.
D. 💙14-01-2019💙
<<

Anoniem184

Bericht 04 Dec 2016 18:16

Re: Op latere leeftijd starten met rijlessen

Heeft iemand z'n rijlessen ook wel eens in maandelijkse termijnen (af)betaald? En welk bedrag betaalde je dan per maand? Even als indicatie hoor, want het zal vast ook wel per rijschool verschillen.
Ik vind dat ik in 2017 gewoon nu maar eens echt met rijlessen moet gaan beginnen. We hebben nog een halve verbouwing ook op de planning staan waar we al geld voor opzij hebben staan, en eerst sparen voor m'n rijbewijs zie ik niet zo zitten. Tegen de tijd dat ik het geld bij elkaar heb, heb ik het allang weer uitgegeven aan andere dingen. Dus dan maar liever in termijnen en gelijk lekker in januari starten. No excuses. Als dat betalen in termijnen kan, leek me dat wel een mooi voornemen :)
<<

Anoniem281

Bericht 04 Dec 2016 19:41

Re: Op latere leeftijd starten met rijlessen

Bij de rijschool waar ik heb gelest kan je in 2 termijnen betalen, geloof ik. De eerste termijn moest halverwege je lespakket geloof ik en de tweede voor het examen, maar zeker weten doe ik 't niet. Je kan ergens een proefles doen en een indicatie vragen en dan kijken in welke termijn jij het bij elkaar kunt sparen? Mss valt 't mee!
<<

anoniem213

Bericht 04 Dec 2016 19:48

Re: Op latere leeftijd starten met rijlessen

Ik kon destijds ook per les betalen als ik wilde. Dan maakte ik het eens in de twee weken over geloof ik. Uiteindelijk ben ik toch voor een pakket gegaan. Mijn pakket heb ik wel in één keer betaald, maar de 1000 lessen daarna dus wel los.
Edit: dat was in 2008, dus ik weet de prijs niet meer.
<<

Viva

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2520

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:42

Bericht 05 Dec 2016 20:47

Re: Op latere leeftijd starten met rijlessen

Ik ga per maand een factuur krijgen als het goed is.
1 les van 1,5h is 67,50, dus dan is het afhankelijk van hoe vaak ik die maand gelest heb.
Vorige

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers