Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Hysteroscopie

<<

Blauwoog1982

Noob

Berichten: 61

Geregistreerd: 14 Okt 2016 17:24

Bericht 21 Nov 2016 18:34

Hysteroscopie

Heeft iemand al een Hysteroscopie gehad? Had je er daarna veel last van? Deed het zeer? Is er iets uitgekomen?

Ik heb deze binnekort omdat ik 2 miskramen na elkaar heb gehad. In een half jaar tijd.
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:56

Bericht 04 Dec 2016 21:27

Re: Hysteroscopie

Ja ik had er twee. De eerste om te ontdekken wat er gaande was in mijn baarmoeder (er was een vreemde vlek op een echo en ik raakte niet zwanger) en de tweede om een verkalking (dat was het dus) te verwijderen.
De eerste was onverdoofd. De tweede was onder narcose. Is die van jou verdoofd?
#teammaple🍁
<<

ShallY

Yipyapper

Berichten: 2375

Geregistreerd: 01 Sep 2013 12:36

Bericht 04 Dec 2016 21:43

Re: Hysteroscopie

Ik heb er 1onder narcose gehad en tegelijk ook een laparoscopie. Ik voelde me alsof ik was overreden, veel spierpijn maar gelukkig weinig pijn gehad.
<<

Anoniem250

Bericht 04 Dec 2016 21:46

Re: Hysteroscopie

Ik heb er ook twee gehad. Ook ivm herhaalde miskramen. De eerste niet onder algehele narcose en de tweede keer wel. Ik kan me niet meer goed herinneren of het pijnlijk was, dus waarschijnlijk viel het wel mee.
Sterkte.
<<

Scandic

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4358

Geregistreerd: 22 Feb 2015 14:56

Woonplaats: Noord-Holland

Bericht 04 Dec 2016 21:57

Re: Hysteroscopie

Ik heb dit jaar een hysteroscopie gehad, ook zijn er wat biopten genomen toen. Fijn was het niet, vooral niet toen ze flink ging bewegen met de hysteroscoop om mijn eileiders goed te kunnen zien. Maar de pijn is wel te dragen hoor, had geen pijnstilling gehad ofzo. Heb wel wat bloedverlies en krampen gehad na het onderzoek maar dat was snel alweer over.

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Minx