Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Gilmore Girls komt terug!

<<

Bueno

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 656

Geregistreerd: 02 Sep 2013 20:52

Bericht 26 Nov 2016 18:35

Re: Gilmore Girls komt terug!

Carra schreef:
Bueno schreef:Ik heb het zowaar gered om in 5 weken en 2 dagen alle 7 seizoenen van Gilmore Girls opnieuw te kijken :smile:
Nu zo nog de laatste aflevering van seizoen 7 en dan ben ik klaar voor het nieuwe seizoen! Helaas heb ik geen Netflix, dus zal even geduld moeten hebben en hopen dat ik ze via een andere weg kan kijken.


Dat is 5,7 aflevering per dag! Whoh!


Ik heb het even precies uitgerekend, ik heb er 38 dagen over gedaan (zat er 1 dag naast ;) ), in totaal 153 afleveringen is gemiddeld 4 afleveringen per dag. Dat klopt wel aardig, doordeweeks als ik verder geen plannen had kwam ik daar wel aan. En in het weekend als ik verder geen plannen had keek ik gemiddeld 7 á 8 afleveringen :redface: Was wel echt bingewatching hoor :smile: Nu val ik in een zwart gat :P
<<

Bueno

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 656

Geregistreerd: 02 Sep 2013 20:52

Bericht 26 Nov 2016 18:36

Re: Gilmore Girls komt terug!

Ondertussen ben ik halverwege aflevering 1 van het nieuwe seizoen en ik moet ook eerlijk zeggen dat ik het een beetje tegen vind vallen! Niet dezelfde dynamiek als "vroeger".
<<

Fiederilsje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6516

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:44

Bericht 26 Nov 2016 20:28

Re: Gilmore Girls komt terug!

Mijn verwachting was niet zo hoog, maar ik vond het dus wel fijn/vanouds. Het lijkt me een enorme uitdaging om van het leven van zo'n stad en de personages, maar dan 10 jaar later, iets moois en sluitends te maken. Ik moest wel wennen aan het uiterlijk (of eigenlijk oogopslag) van Lorelai. Ze hadden hun oude maniertjes wel goed bestudeerd.

Van één dingetje vond ik het wel raar dat het terugkeerde (in spoiler, just to be sure):
Spoiler: weergeven
Paul Anka (hond) was in S7 toch al een oudere/volwassen hond? +10 jaar, leek het me dat hij niet terug zou keren.
L2014 & H2017
<<

Anoniem301

Bericht 27 Nov 2016 00:39

Re: Gilmore Girls komt terug!

Ik heb aflevering 1 gezien en van de 2e 20 minuten. Vind het leuke afleveringen! Lorelai ziet er zo apart uit. Ze is 49 maar ondanks de ingrepen lijkt ze ouder, vind ik. En Zach is 1 kleur! Z'n haar is dezelfde kleur als zijn huid :nerd:
<<

Anoniem281

Bericht 27 Nov 2016 07:52

Re: Gilmore Girls komt terug!

Ik heb aflv één gezien! Wat ziet Paris er goed uit! :) verder weet ik nog niet goed wat ik er van vind.. als k up and running ben, gaan we aflv twee kijken!
<<

Anoniem313

Bericht 27 Nov 2016 08:18

Re: Gilmore Girls komt terug!

Ik ben gisteravond even ver gekomen als Carrie en ik vind het leuk! Grappig hoe ze iedereen erin hebben weten te vlechten. Ze doen wel ongelooflijk veel moeite om de kijker te overtuigen dat het Echt Echt Echt 2016 is.
<<

Anoniem281

Bericht 27 Nov 2016 18:48

Re: Gilmore Girls komt terug!

Nou ik heb 't uitgekeken en:

Spoiler: weergeven
Wat is dat voor een fudging einde?! Ik houd niet van open eindes! Is 't zo'n cliché dat ze letterlijk opnieuw beginnen of zo? Rory die een kind alleen opvoedt en een rijke babydaddy heeft uit andere kringen, die af en toe langs komt? Ik ben zó teleurgesteld!
<<

sabje

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 572

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:05

Bericht 27 Nov 2016 20:37

Re: Gilmore Girls komt terug!

Ik vind het einde ook niet leuk. Had verwacht dat het echt een afsluiting zou zijn.
Ons boefje 24-08-2010
<<

Fiederilsje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6516

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:44

Bericht 27 Nov 2016 20:43

Re: Gilmore Girls komt terug!

Ik ben ook klaar met kijken, ik vind het wel weer jammer dat het is afgelopen. Ik denk dat ik de serie voor het einde van het jaar nog een keer kijk.
L2014 & H2017
<<

Anoniem301

Bericht 27 Nov 2016 23:00

Re: Gilmore Girls komt terug!

Het einde, whut?

Vond het erg leuke afleveringen! Hebben ze goed gedaan.
<<

Anoniem301

Bericht 27 Nov 2016 23:08

Re: Gilmore Girls komt terug!

Helder moment:

Spoiler: weergeven
Logan=Christopher, Jess=Luke en Rory=Lorelai. Mooie verhaallijn van Emily trouwens!
<<

Anoniem250

Bericht 27 Nov 2016 23:31

Re: Gilmore Girls komt terug!

Ik heb ze allemaal gezien. In de eerste aflevering klopten een paar dingen niet voor mijn gevoel, maar daarna ging het van steeds beter naar helemaal goed. Ik vond het einde mooi. En net als carrie vond ik de verhaallijn van Emily prachtig. Vonden jullie haar ook zo klein en kwetsbaar oud geworden? Ik ben blij dat Jess geen getergde schrijver is.
<<

Brooke

Bericht 28 Nov 2016 16:00

Re: Gilmore Girls komt terug!

sabje schreef:Ik vind het einde ook niet leuk. Had verwacht dat het echt een afsluiting zou zijn.


Ik ben nog niet klaar met kijken. Ben nu de tweede aflevering aan het kijken. Maar heb toen straks ergens gelezen dat er geruchten rondgaan over een vervolg. Ik weet nu niet meer waar ik dat heb gelezen. Heb nu weinig tijd, maar zal als ik eraan toekom vanavond eens kijken waar ik dat heb gelezen. Tenzij iemand hier dat toevallig ook heeft gelezen.
<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9634

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:06

Bericht 28 Nov 2016 22:14

Re: Gilmore Girls komt terug!

Ik mis de intro en het muziekje aan het eind!
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022
<<

Luisa

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2829

Geregistreerd: 19 Okt 2013 11:39

Bericht 28 Nov 2016 23:03

Re: Gilmore Girls komt terug!

Inmiddels alles gezien en vind de afleveringen 2,3 en 4 wel leuk. Neem dus terug dat het enorm tegen viel. Einde vind ik ook wel leuk juist. Het gezicht van Lorelai vind ik een beetje eng ofzo geworden. Niet in de zin dat ik er bang van wordt, maar ik bleef er maar naar kijken. Echt zonde, ik vond haar echt prachtig en nu dus niet meer.

En ik geloof niet dat er een vervolg zal komen. De laatste worden die nu zijn gebruik hadden de schrijvers altijd al gewild als laatste woorden. Dit is dus wel echt het einde zoals altijd bedoeld.
<<

Anoniem313

Bericht 30 Nov 2016 11:33

Re: Gilmore Girls komt terug!

Ik ben er bijna doorheen, nog 20 minuten van Fall te gaan! Doen we al spoilers hier?
Ik wil echt geen Logan-hater zijn en ik trek 'm ook best goed in de revival, maar argh, die Life and Death Brigade, moest die nou echt van stal? Hoe ongeloofwaardig is het dat die jongens Rory nog kennen cq interssant vinden - destijds waren ze geen vrienden, maar was zij het vriendinnetje van, en nu hebben ze elkaar jaren niet gezien! Maar toch gaat zij meteen weer het moedertje uithangen en houden die jongens allemaal zo van haar. Ik dacht serieus dat het een droom was, omdat het ook zo surrealistisch was gefilmd.
Emily is geweldig. Luke heeft weinig omhanden deze revival. Christopher is de zak hooi die hij altijd was. Lane en Dinges zijn saai, en Michel voel ik ook niet zo. Ik moest hard lachen om Kirk met z'n Öööber, vooral dat je z'n moeder moest bellen om feedback te geven.
<<

Brooke

Bericht 30 Nov 2016 11:58

Re: Gilmore Girls komt terug!

Daenerys schreef:
sabje schreef:Ik vind het einde ook niet leuk. Had verwacht dat het echt een afsluiting zou zijn.


Ik ben nog niet klaar met kijken. Ben nu de tweede aflevering aan het kijken. Maar heb toen straks ergens gelezen dat er geruchten rondgaan over een vervolg. Ik weet nu niet meer waar ik dat heb gelezen. Heb nu weinig tijd, maar zal als ik eraan toekom vanavond eens kijken waar ik dat heb gelezen. Tenzij iemand hier dat toevallig ook heeft gelezen.


http://www.nu.nl/film/4357207/recensieo ... oeger.html

Bij het stukje onder Stuff. Maar ja we zullen zien of het ook echt zo is.
<<

Anoniem301

Bericht 30 Nov 2016 12:00

Re: Gilmore Girls komt terug!

Caulfield schreef:Ik ben er bijna doorheen, nog 20 minuten van Fall te gaan! Doen we al spoilers hier?
Ik wil echt geen Logan-hater zijn en ik trek 'm ook best goed in de revival, maar argh, die Life and Death Brigade, moest die nou echt van stal? Hoe ongeloofwaardig is het dat die jongens Rory nog kennen cq interssant vinden - destijds waren ze geen vrienden, maar was zij het vriendinnetje van, en nu hebben ze elkaar jaren niet gezien! Maar toch gaat zij meteen weer het moedertje uithangen en houden die jongens allemaal zo van haar. Ik dacht serieus dat het een droom was, omdat het ook zo surrealistisch was gefilmd.
Emily is geweldig. Luke heeft weinig omhanden deze revival. Christopher is de zak hooi die hij altijd was. Lane en Dinges zijn saai, en Michel voel ik ook niet zo. Ik moest hard lachen om Kirk met z'n Öööber, vooral dat je z'n moeder moest bellen om feedback te geven.

Ja het leek inderdaad net een droom/sprookje! Maar het was toch echt. En om Öööber moest ik ook lachen, Kirk is sowieso awesome. En de maid van Emily is ook Gipsy! Geinig.
<<

Anoniem328

Bericht 30 Nov 2016 12:48

Re: Gilmore Girls komt terug!

Nou ik heb het ook eindelijk afgekeken.
Ik vond het steeds mooier worden naar het einde toe. De laatste aflevering heb ik wel echt 'slik' momentjes gehad.

Ik vond het wel jammer dan Logan zo'n grote rol had en het maar door bleef gaan tussen hem en Rory. Ik had liever Jess eerder terug willen zien. Dat bleef nu zo in de lucht hangen. En ik vind zijn karakter echt zo leuk en lief.

Emily is geweldig. Wat een mooie verhaallijn! En wat is ze nog steeds een prachtige vrouw! Kirk heb ik ook echt van genoten en om gelachen. Christoffer jemig, wat een stomme scene. Hadden ze wat mij betreft wel weg mogen laten.

Maar al met al heb ik er wel echt van genoten. Het trouwen vond ik echt prachtig. Mooie muziek eronder ook.

Ook al lijkt het er niet op, ik hoop toch echt wel weer op een vervolg!

Sorry heb het aangepast!! Dacht dat er inmiddels vrijuit werd gesproken, maar had ik verkeerd gezien dan.
Geen idee hoe ik het in een spoiler moet zetten dus heb het weggehaald.
Laatst gewijzigd door Anoniem328 op 30 Nov 2016 13:55, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem301

Bericht 30 Nov 2016 13:18

Re: Gilmore Girls komt terug!

Olijfje moet dat stukje niet even in een spoiler? Over de laatste 4 woorden?
<<

Siem

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2321

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:25

Bericht 30 Nov 2016 22:26

Re: Gilmore Girls komt terug!

Ik heb ze ook allemaal gezien en afgezien van dat vreselijke musical-stukje vond ik het heel leuk om te zien. Persoonlijk denk ik niet dat er nog een vervolg komt. Verder ben ik nog steeds team jess :love:
<<

Anoniem313

Bericht 30 Nov 2016 23:39

Re: Gilmore Girls komt terug!

Ooooh Carrie het is Gipsy, natuurlijk! Ik had het niet door.
<<

Brooke

Bericht 01 Dec 2016 11:05

Re: Gilmore Girls komt terug!

Klaar!! Vannacht de laatste aflevering afgekeken.

Ik vond het met de aflevering beter worden. Vooral de laatste voelde echt als vanouds en mooie verhaallijnen erin. Vond het echt gaaf dat je iedereen wel een keer terugziet en je niet hoef af te vragen wat er van is geworden.
Wel wennen dat sommigen echt een zware mannenstem hebben gekregen en volwassener zijn geworden. :P

Einde vond ik heel verrassend. Meteen toen dacht ik, o er komt wel een vervolg. Ik dacht dat in een impuls, maar zo achteraf gezien denk ik dat het zo ook wel goed eigenlijk is. Voor mij hoeft er geen vervolg te komen, het moet ook een keer klaar zijn en is ook wel leuk dat je zelf mag bedenken hoe het verder gaat.
<<

Joan

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1330

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:24

Bericht 03 Dec 2016 23:59

Re: Gilmore Girls komt terug!

Carrie schreef:Helder moment:

Spoiler: weergeven
Logan=Christopher, Jess=Luke en Rory=Lorelai. Mooie verhaallijn van Emily trouwens!


Spoiler: weergeven
Haha, dat dus. En Dean=Max! Ah, de cirkel is rond!


Ik vond het ook erg leuk gedaan. In het begin iets wat ongemakkelijk acteerwerk maar dat ging later steeds beter!
Vorige

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers