Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Moeilijk zwanger worden topic #3

<<

Anousch

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2283

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:04

Woonplaats: Vuren

Bericht 01 Dec 2016 18:26

Moeilijk zwanger worden topic #3

Oh wat spannend Punto!

Ik duim voor jullie!

Ik zit morgen op dag 30, vorige cyclus was 30 dagen dus ben heel erg benieuwd..
Daan 27-06-2018
Yinthe 20-05-2022

Zo dol gelukkig en compleet ♡
<<

Taeda

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8602

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:45

Bericht 01 Dec 2016 18:28

Re: Moeilijk zwanger worden topic #2

Fientje schreef:Oh! Maar dat is wel redelijk laat toch? Was dat bij je zwangerschap? Cryo tp toch?

Alle keren :wink: Volgens mij was het advies 15 dagen na tp, dus daar zat ik een een kleine week voor.
Love never loses faith.
november 2016 - mei 2018 - oktober 2021
<<

Fientje

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1315

Geregistreerd: 27 Feb 2015 23:10

Bericht 01 Dec 2016 18:54

Re: Moeilijk zwanger worden topic #2

Oh, wacht ff...zat niet helemaal goed te lopen te lezen, hahaha! 'Na positieve ovulatietest', stond er. Ja, dan is het rijkelijk vroeg. In principe zou ik dus zondag al kunnen testen (7 dagen na tp, cryo is dan 12 dagen oud). Pffff.. weet niet of ik het durf.
Mama van M ('17) en F ('22)
Pegdolls!
www.dollvanjoyce.nl
<<

Anoniem256

Bericht 01 Dec 2016 19:38

Re: Moeilijk zwanger worden topic #2

Ik zit in het noorden van het land bij het universitaire ziekenhuis ;) Ik mag pas over 15 dagen testen dus nog even te gaan. Vorig jaar zat ik op 1 dag na op precies dezelfde data met punctie, terugplaatsing enz. Toen was ik zwanger, helaas een miskraam. Hopelijk nu een positieve herhaling ;)

Lastig hè Fientje, ik zit nu stiekem al te bedenken wanneer ik misschien eerder kan testen haha. Ik heb alleen wel pregnyl gebruikt dus kan ook niet te vroeg.

Oh wat spannend Anousch! Heb je een gevoel of klachten al?
<<

Fientje

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1315

Geregistreerd: 27 Feb 2015 23:10

Bericht 01 Dec 2016 20:11

Re: Moeilijk zwanger worden topic #2

Ah, ik snap het, Punto. Wat een dubbele tijd dan nu voor je. Ik hoop ook op een positieve uitkomst nu.

Ja, ik weet het ook niet, dat testen...Ik vind een negatieve test erger dan ongesteld worden, denk ik.
Hoeveel pregnyl heb je gespoten? 10000?
Mama van M ('17) en F ('22)
Pegdolls!
www.dollvanjoyce.nl
<<

Anoniem256

Bericht 01 Dec 2016 21:13

Re: Moeilijk zwanger worden topic #2

5000, zou er na 10 dagen uit moeten zijn volgens mij. Testdatum vanuit ziekenhuis is pas op 17 dpo. Ach eerst maar geduld hebben haha, ben nog geen 12 uur onderweg.
Ik test trouwens liever negatief dan dat ik ongesteld word denk ik. Dan kom ik er tenminste thuis achter en niet oo het werk oid.
<<

Fientje

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1315

Geregistreerd: 27 Feb 2015 23:10

Bericht 01 Dec 2016 23:01

Re: Moeilijk zwanger worden topic #2

Oh, 5000. Dat valt mee. Dat zou er in principe na 10 dagen uit moeten zijn, inderdaad.
Ja, ik moest ook 17 dagen wachten met testen. Maar heb op dag 14 getest, geloof ik.
Je hebt wel gelijk met het erachter komen op je werk. Dat zou ik ook mega kut vinden.
Mama van M ('17) en F ('22)
Pegdolls!
www.dollvanjoyce.nl
<<

Fientje

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1315

Geregistreerd: 27 Feb 2015 23:10

Bericht 03 Dec 2016 11:43

Re: Moeilijk zwanger worden topic #2

Wachtdag 6! Tiktaktiktak...

Hoe gaat het met jou, Punto?
Mama van M ('17) en F ('22)
Pegdolls!
www.dollvanjoyce.nl
<<

Anoniem256

Bericht 03 Dec 2016 17:35

Re: Moeilijk zwanger worden topic #2

Zolang ik afleiding heb, heel goed haha. Thuis op de bank meer ermee bezig. Heb ook echt een opgezette buik nog en last van m'n borsten door de Utrogestan.
Met jou? Al bedacht of je eerder gaat testen?

En Anousch, hoe gaat het met jou?
<<

September

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2341

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:28

Bericht 03 Dec 2016 17:37

Re: Moeilijk zwanger worden topic #2

Ik heb precies 2 weken na de punctie getest. Dat was op een woensdag en vrijdag had ik de bloedtest.
Afbeelding
Afbeelding
<<

Anousch

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2283

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:04

Woonplaats: Vuren

Bericht 03 Dec 2016 19:29

Re: Moeilijk zwanger worden topic #2

Ik had gisteren of vandaag ongesteld moeten worden.
Tot nog toe geen menstruatie te bekennen maar test gisteren was negatief dus ik probeer het morgenochtend nog een keer.
Thanks voor het vragen!

Jij ook nog succes met wachten ;) vreselijk!
Daan 27-06-2018
Yinthe 20-05-2022

Zo dol gelukkig en compleet ♡
<<

Fientje

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1315

Geregistreerd: 27 Feb 2015 23:10

Bericht 04 Dec 2016 09:59

Re: Moeilijk zwanger worden topic #2

Ja, ik weet niet of ik eerder durf te testen. Denk het niet. Zolang ik me zo voel, kan ik het nog wel uitstellen. Sowieso wil ik liever niet op mijn werkdagen testen (ma-woe-vrij).

Maar ja...wachten duurt gewoon lang, als je iets echt graag wil!
Mama van M ('17) en F ('22)
Pegdolls!
www.dollvanjoyce.nl
<<

High Heels

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5672

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:27

Woonplaats: In het Brabantse land

Bericht 04 Dec 2016 14:06

Re: Moeilijk zwanger worden topic #2

Spannend Anousch!

Geen bloed geeft toch moed? Ik hoop zo voor je dat het gelukt is!
Trotse mama van;
Grote zus: 18-04-2010
&
Kleine zus: 04-07-2011
<<

Anousch

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2283

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:04

Woonplaats: Vuren

Bericht 04 Dec 2016 19:26

Re: Moeilijk zwanger worden topic #2

Thanks!

Heb begrepen dat een cyclus met clomid maar 35 dagen mag duren, dus ik hoop dat er komende 2 dagen nog iets gaat gebeuren, anders word het een ritje naar de gynaecoloog.
Daan 27-06-2018
Yinthe 20-05-2022

Zo dol gelukkig en compleet ♡
<<

Anoniem256

Bericht 04 Dec 2016 22:00

Re: Moeilijk zwanger worden topic #2

Had je nog getest vandaag Anousch?

Ik heb sinds vanavond ineens rugpijn en menstruatiepijn, heel irritant. Kan van alles zijn natuurlijk, ook door de Utrogestan maar word er niet echt vrolijk van.
<<

Anousch

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2283

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:04

Woonplaats: Vuren

Bericht 05 Dec 2016 09:55

Re: Moeilijk zwanger worden topic #2

Oh bah Punto, hopelijk voel je je vandaag weer wat beter!

Ja had getest maar was zo negatief als wat. Dus afwachten :(
Daan 27-06-2018
Yinthe 20-05-2022

Zo dol gelukkig en compleet ♡
<<

Fientje

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1315

Geregistreerd: 27 Feb 2015 23:10

Bericht 05 Dec 2016 11:04

Re: Moeilijk zwanger worden topic #2

Balen, Anousch.

Punto, vervelend. Ook de Pregnyl kan stom doen, hoor.
Sterkte ermee.
Mama van M ('17) en F ('22)
Pegdolls!
www.dollvanjoyce.nl
<<

Vesper

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 166

Geregistreerd: 24 Jun 2016 13:41

Bericht 05 Dec 2016 15:57

Re: Moeilijk zwanger worden topic #2

Fientje en Punto: ik ben ontzettend voor jullie aan het duimen. Zo spannend deze dagen. Ik hoop op positief nieuws voor jullie allebei.

Anousch: wat balen die onzekerheid. Heb je al contact gehad met de gynaecoloog?

Wij hebben inmiddels nieuws gekregen van de arts uit Maastricht: we krijgen groen licht voor PGD! Nu dus de vraag of we echt dit traject in willen gaan, het is natuurlijk niet niks. Als we besluiten ermee te beginnen moet er eerst een test gemaakt worden, hier is bloed voor nodig van ons, onze ouders en broers/zussen. Het maken van de test duurt zo'n 9 maanden, dus we moeten nog lang wachten voor we echt kunnen beginnen maar we zijn in ieder geval al een belangrijke stap verder.
<<

Fientje

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1315

Geregistreerd: 27 Feb 2015 23:10

Bericht 05 Dec 2016 16:05

Re: Moeilijk zwanger worden topic #2

Vesper, dank je wel!
Jeetje, wat een pittige tijd wachten...hopelijk is het uiteindelijk voor een goed doel. Zou het nog kunnen dat jullie het traject niet in willen gaan stappen?

Punto, hoe issie?
Mama van M ('17) en F ('22)
Pegdolls!
www.dollvanjoyce.nl
<<

Anoniem328

Bericht 05 Dec 2016 16:16

Re: Moeilijk zwanger worden topic #2

He bah Anousch wat ontzettend balen die negatieve test! En daarnaast geen menstruatie te bekennen dus. Extra irritant omdat je daardoor toch een sprankje hoop houdt. Hopelijk snel duidelijkheid!

Fientje hoe gaat het met je deze wachtweken? Je bent inmiddels over de helft he? Komend weekend testen? Suuuper spannend! Embryo was van topkwaliteit toch?

Punto wat naar zeg. Al die klachten en bijbehorende stress zijn echt killing.

Ik duim zo voor jullie meiden. Jullie schrijven al te lang hier. Zo zwaar om mensen hier te zien komen en ook weer gaan en zelf maar te moeten blijven meeschrijven hier.
Wij hebben in januari onze intake, weer ivf, maar ik hoop dan een leeg topic aan te treffen hier!
Zet hem op meiden!
<<

Anoniem256

Bericht 05 Dec 2016 18:09

Re: Moeilijk zwanger worden topic #2

Mwa, vandaag steeds weer buikpijn. Als ik in beweging ben, valt het mee. Voelt echt als ongesteld zijn alleen de punctie is nog geen week geleden dus hoop echt dat het gewoon innesteling is of reactie op de Utrogestan. Had t de eerste week vd zwangerschap van m'n miskraam ook. Maar dat was pas 2 weken na de punctie.

Vesper, poeh pittige wachttijd. Lastige keus om te maken, ik heb even niet helemaal scherp waarom jullie pgd zouden doen?

Fientje, hou je het nog vol?
<<

September

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2341

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:28

Bericht 05 Dec 2016 20:22

Re: Moeilijk zwanger worden topic #2

Spannend Olijfje!! Hopelijk is het weer snel raak voor jullie!

Lastig Punto. Die hormonen doen zulke rare dingen met een lijf! Je kunt niks anders dan afwachten en goede moed houden. Knuffel voor jou!
Afbeelding
Afbeelding
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17342

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:24

Bericht 05 Dec 2016 21:36

Re: Moeilijk zwanger worden topic #2

Vesper, oeh fijn dat er voortgang is. PGD hebben wij ook overwogen, wat een lang en heftig traject is dat he... mag ik vragen wat ook alweer de reden voor jullie was PGD te 'moeten' doen?
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Fientje

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1315

Geregistreerd: 27 Feb 2015 23:10

Bericht 05 Dec 2016 21:49

Re: Moeilijk zwanger worden topic #2

Het wachten gaat best aardig. In ieder geval veel beter dan de vorige (eerste) tp. Ben er niet de hele dag mee bezig en Google niet alles meer. Dat scheelt wel. De ene keer ben ik er van overtuigd dat ik zwanger ben en het volgende moment maak ik me druk dat ik mijn menstruatie aan voel komen omdat ik krampjes/krampen heb.
Merk wel dat mijn afscheiding een beetje anders is (of wil ik dat geloven?), dat ik lage rugpijn heb (of komt dat doordat ik in bed verkeerd gelegen heb?) en dat ik zo nu en dan een trekkend gevoel heb ik mijn liezen (of toch niet?). Al met al ben ik wel meer relaxed dan de vorige keer, maar alsnog vind ik het behoorlijk spannend.
Vandaag 8 dagen na tp en 14dpo. Vandaag dus eigenlijk mijn NOD (dag 34). Weet nog niet wanneer ik ga testen. Wil eigenlijk wachten tot zaterdag, maar weet niet of ik het volhoud.

Punto, wat vervelend dat je zo'n buikpijn hebt. Hopelijk is het een goed teken. Ik duim voor je.

Olijfje, wat spannend dat jullie er in januari weer voor gaan! Moet je dan weer een intake doen? Jullie hebben geen cryo's meer?
Ons embryo is inderdaad van topkwaliteit. Blastocyste!
Mama van M ('17) en F ('22)
Pegdolls!
www.dollvanjoyce.nl
<<

Anoniem256

Bericht 06 Dec 2016 09:44

Re: Moeilijk zwanger worden topic #2

Oh blijft lastig hè Fientje. Hele analyses van je lijf. Knap dat je nog niet getest hebt haha, ik weet niet ook niet of ik het tot de testdatum ga redden. Laatste keer wel, maar toen spoot ik na terugplaatsing ook pregnyl.

Spannend ook Olijfje! Was het de vorige keer snel raak met ivf? Volgens mij schreef ik toen inderdaad ook al mee..

Net post gehad en we hebben 2 cryo's! Staat geen kwaliteit oid bij maar ben er blij mee. 5 eicellen, 1 verse en 2 cryo's. Mooie score.
Buikpijn lijkt wat minder, sowieso vannacht weinig last gelukkig.
Volgende

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Sublimo