Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Hello December!

<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15977

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:23

Bericht 02 Dec 2016 13:54

Re: Hello December!

Dank jullie wel. Pompoen en Madame Butterfly, wat een lieve posts.

Het gekke is dat ik nog steeds niet veel verdriet voel, eigenlijk helemaal niet zoveel voel. Ik weet alleen dat ik niet veel zin heb om feestdagen te vieren terwijl de ongeveer belangrijkste persoon in mijn leven er niet meer is. Ik merk dat de aanloop naar deze dagen me meer besefmomenten brengen: Ze is er echt niet meer, en ze komt nooit meer terug. Nooit meer. Nooit.. Nooit is zo lang, zo ongrijpbaar, zo definitief. Hate it..
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Anoniem331

Bericht 02 Dec 2016 14:00

Re: Hello December!

Ik zou willen dat het over te slaan was dit jaar. Ik kijk op tegen de komende feestdagen, heb er geen idee van hoe we het in gaan vullen. Alleen weet ik dat er een grote lege plek zal zijn.
Maar goed, mijn kinderen wens ik fijne warme feestdagen dus hoe dan ook zal ik daar voor zorgen.
<<

Anoniem192

Bericht 02 Dec 2016 14:41

Re: Hello December!

Een dikke knuffel voor de mensen die vooral opzien tegen deze maand.
<<

Anoniem192

Bericht 02 Dec 2016 14:42

Re: Hello December!

Ik moet nog maar 12 keer werken deze maand, verder heb ik vrij en vakantie! :)
Morgen Sinterklaas vieren; zondag mijn schoonfamilie zien; kerstborrel van werk; naar de sauna met een vriendin; kerstmis vieren in een restaurant en lekker thuis... Ja, ik vind het altijd een drukke, maar leuke maand!
<<

boeddha

Kletskop

Berichten: 609

Geregistreerd: 22 Apr 2015 12:14

Woonplaats: Achterhoek

Bericht 02 Dec 2016 16:50

Re: Hello December!

Ik heb gister gehoord dat ze me gaan opereren en dat dat misschien nog gaat gebeuren voor de kerst dus dat hoop ik dan in ieder geval deze maand nog mee te maken. Verder maak ik dus maar geen plannen want ik weet niet hoe het allemaal gaat lopen.
<<

Niekske

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4414

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:16

Bericht 02 Dec 2016 16:56

Re: Hello December!

Dikke knuffel voor iedereen die het kan gebruiken. Kan me voorstellen dat zo'n maand als deze veel verschillende emoties oproept :hug:

Het enige dat ik zeker weet is dat er een baby komt deze maand en daar zal de rest wel omheen gepland worden
december 2016
juli 2019
<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9634

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:06

Bericht 02 Dec 2016 17:02

Re: Hello December!

Het wordt een drukke, maar toch ook rustige maand.
Nog een weekje werken en dan zijn man en ik twee weken vrij. We gaan daarin ook lekker een weekje weg met z'n drietjes! Verder gaan we twee keer Sinterklaas vieren, met Kerst eten bij de ouders en dat was het wel zo'n beetje. Prima maandje :)

Sterkte deze maand voor iedereen die het nodig heeft!
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022
<<

Anoniem244

Bericht 02 Dec 2016 17:37

Re: Hello December!

Wat heerlijk om te lezen allemaal

Een knuffel en ik duim voor degene die dat nodig hebben


Vanavond sinterklaas dobbelsteenspel met vriendinnen
Het weekend gourmetten en relaxen samen met vriend

17 dec babyshower van mijn zusje. Ze is 24 januari uitgerekend dus rond die tijd hoop ik voor het eerst tante te worden :-)
18 dec k erstmarkt van vriend zijn werk
24e all you need is love kerstspecial kijken met lekkere hapjes en cadeautjes uitpakken
25e kerst vieren met vriend en zijn kindjes, uitgebreid ontbijten en ik denk gourmetten
26e kerst vieren bij mijn familie, geen idee nog wat we doen met eten :-)

Dan die week spullen inpakken en verhuizen, want dan trek ik bij vriend in :-)

En oud en nieuw ook samen met vriend vieren
Vorige

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers