Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Hoe snel waren jullie weer op de been na bevalling??

<<

Annemie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1380

Geregistreerd: 03 Sep 2013 17:01

Woonplaats: Achterhoek

Bericht 03 Sep 2013 17:15

Hoe snel waren jullie weer op de been na bevalling??

Ik ben op 25 augustus bevallen, maar wat valt het herstel mij tegen zeg. Het frustreerd me enorm. Bij de eerste had ik een keizersnede en kon ik na een week alles weer. Nu kan ik amper lopen, alles doet zeer beneden en ook een heel zwaar gevoel beneden met staan en lopen. Hechtingen had ik eerst niet echt last van, maar begint nu ook te trekken. Ik baal er zo van. Zijn hier nog meer meiden bij wie het herstel even duurde? Mocht ik ooit nog een 3e willen, dan 1000x liever een keizernede. Vind het niet leuk zo, ook niet voor mijn oudste.
Zoon: 26-06-2010
Zoon: 25-08-2013
<<

Anoniem 82

Bericht 03 Sep 2013 17:18

Re: Hoe snel waren jullie weer op de been na bevalling??

Ojee, wat vervelend dat je je nog zo rot voelt. Maar je bent wel pas net bevallen hè, geef het de tijd. De ene bevalling is de andere ook niet. Hier was ik na een gewone bevalling met een ruime week wel weer aardig de oude, al was ik wel nog wat sneller moe. Ik hoop wel voor je dat je gauw weer een beetje meer op de been bent, kan me indenken dat het frustrerend is als je zoveel wilt maar je lichaam nog niet meewerkt.
<<

mida4you

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2029

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:54

Bericht 03 Sep 2013 17:59

Re: Hoe snel waren jullie weer op de been na bevalling??

Ik ben 23 augustus bevallen en ik was zo weer op de been gelukkig. Ik heb aan deze bevalling niets overgehouden. Verder ben ik nog wel heel moe maar dat kan ook niet anders. Bij de vorige bevalling heeft het lang geduurd, ik denk wel een week of 3 en dat kwam ook omdat ik een bloedtransfusie heb gehad.
Laatst gewijzigd door mida4you op 03 Sep 2013 18:02, in totaal 1 keer gewijzigd.
Z. 3 augustus 2010 & A. 23 augustus 2013
<<

Anoniem255

Bericht 03 Sep 2013 18:01

Re: Hoe snel waren jullie weer op de been na bevalling??

Zitten de hechtingen er nog in? Dan zou ik eens vragen of de VK ze eruit wil halen.
Dat scheelde bij mij zo enorm veel.

Bij de oudste was ik na een week of 6 pas weer op de been.
Althans, toen kon ik weer een beetje lopen en op de bank neerploffen.
Bij de jongste was ik de volgende dag alweer op de been. Moest ook wel met de kraamhulp die we hadden....
<<

Ella

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3276

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:44

Bericht 03 Sep 2013 18:24

Re: Hoe snel waren jullie weer op de been na bevalling??

Tja wat versta je precies onder op de been? Ik liep de dag erna al rond. 2 dagen na de bevalling zat ik al geregelt beneden. Maar was niet veel waard door een laag hb en pijn. 1.5 week later heb ik een klein rondje door het winkelcentrum gelopen. Verrot was ik. 2 weken na de bevalling had ik veel minder pijn en langzaam krabbelde ik op.
<<

Milady

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3109

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:10

Bericht 03 Sep 2013 18:28

Re: Hoe snel waren jullie weer op de been na bevalling??

Ik was wel weer redelijk snel te been. Ik lag ook in het ziekenhuis en D. lag op een andere afdeling dus ik liep aardig wat af daar. Eerste dag nog niet maar de 2e dag liep ik al weer (ietwat moeizaam) rond.
<<

snoezel

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1129

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:18

Bericht 03 Sep 2013 18:47

Re: Hoe snel waren jullie weer op de been na bevalling??

Tja, wat is op de been? De eerste 36uur kon ik niets, alleen maar wijdbeens op bed liggen. Ik kon niet eens lopen.

Daarna een week gelopen alsof ik dagenlang op een paard had gezeten, zitten kon ik niet, ik LAG op een stoel, zodat ik niet op de onderkant zat zeg maar.

Na een week een heel klein ommetje door de buurt gelopen , maar ook dat met pijn en moeite.

Uiteindelijk na 2 weken weer een beetje ok denk ik. Maar ik heb bv nog 8 weken last gehad van mijn onderkantje en hechtingen en heeelll lang van mijn bekkenbodemspieren (als ik stuk wandelde of mijn dochter in de draagdoek had gehad een blauw gevoel van onderen)
Afbeelding

Afbeelding
<<

Bruintje beer

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 484

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:10

Bericht 03 Sep 2013 18:56

Re: Hoe snel waren jullie weer op de been na bevalling??

Bij de eerste heeft het wel 2 weken geduurd door mijn labiaruptuur. Bij de jongste was ik binnen 2 dagen op de been.
Born to be loved.......
Grote meid 05-08-2009
Grote knul 04-06-2011
Kleine knul 03-12-2013
<<

Anoniem16

Bericht 03 Sep 2013 20:20

Re: Hoe snel waren jullie weer op de been na bevalling??

Wat vervelend dat je nog zoveel last hebt.

Twee keer meteen hahaha. Ik ben totaal geen bed mens en liep meteen alweer rond. bij N ben ik op woensdagochtend bevallen en vrijdag ging ik naar de winkels ( ik werd helemaal gek van dat thuis hangen)
<<

Merle

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 221

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:44

Bericht 03 Sep 2013 21:51

Re: Hoe snel waren jullie weer op de been na bevalling??

Dat is vervelend zeg!

Bij J. was ik wel na een paar dagen weer op de been maar het heeft echt weken, zo niet maanden, geduurd dat ik kon zeggen dat ik me weer goed voelde.

Bij R. was ik dezelfde dag al wel redelijk weer op de been. Natuurlijk wel moe ed maar vergeleken met de eerst bevalling was dit een makkie.
J. 06-04-09
R. 20-06-11
<<

Anoniem2

Bericht 03 Sep 2013 21:52

Re: Hoe snel waren jullie weer op de been na bevalling??

Bij de 1e na de kraamweek..en bij de 2e 24uur na de bevalling, dus een dag erna zeg maar.
<<

Slakje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2867

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:38

Bericht 03 Sep 2013 21:57

Re: Hoe snel waren jullie weer op de been na bevalling??

Bij de eerste kon ik pas de dag nadien weer stappen, maar dat was dan van het bed naar het toilet. Verder ging niet. Ik heb geloof ik nog een maand pijn gehad aan vanalles en nog wat.

Nu was ik na anderhalfuur weer helemaal oké.
AfbeeldingAfbeelding
<<

CCC

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2715

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:58

Bericht 03 Sep 2013 22:09

Re: Hoe snel waren jullie weer op de been na bevalling??

Wat naar zeg, hopelijk voel je je snel weer de oude.

Ik was na 2 uur alweer op de been, deed meteen alles weer. Achteraf gezien ook niet goed, hierdoor heb ik nog wat dingen waar ik snel last van heb zoals mijn stuitje. Hechtingen had ik ook geen last van trouwens, terwijl het blijkbaar toch beste hechtingen waren zag ik later in het verslag.

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers