Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Mascara kruidvat issue!

<<

caribbeanlover

Bericht 29 Nov 2016 23:15

Re: Mascara kruidvat issue!

Katie schreef:Ik zal je niet als een slaag behandelen. Ook niet als slaaf. Mooi de boel omdraaien. JIJ wil toch de mascara? Van mij hoeft het niet hoor. Als je het zelf kon oplossen zou je toch geen topic openen met in de titel 'issue'? En wie je met ze bedoeld, echt geen idee, ik oordeel niet, ik constateer alleen aan de hand van jouw topic, want het is blijkbaar lastig op te lossen.


Ik haal 2 mensen door elkaar...........sorry. Enne je weet dondersgoed dat het een spelfout dmv snel typen was dat het slaaf moest zijn dus doe niet zo flauw!
<<

caribbeanlover

Bericht 29 Nov 2016 23:17

Re: Mascara kruidvat issue!

Maple schreef:Ik citeer: 'Heb wel vaker producten gekocht omdat anderen er tevreden over waren, dus niet gelijk zo oordelen he!' Waarschijnlijk heb je haar berichtje verkeerd opgevat, want dat deed ze nou juist net niet.


Ze zegt bij voorbaat al dat ik haar tip toch niet aanneem terwijl ze dat helemaal niet weet. Juist hier haal ik zo nu en dan tips. Handig toch?!
<<

Anoniem301

Bericht 30 Nov 2016 00:05

Re: Mascara kruidvat issue!

caribbeanlover schreef:
Carrie schreef:Welke mascara is het? Pupa toevallig, rode huls? De verkopen ze soms bij de Etos in m'n woonplaats voor maar 4 euro en het ie echt een topmascara. Die liggen dan in een mandje bij de kassa, nu al een poos niet meer gezien helaas. Als die het is ga ik donderdag ff langs de stad!



Catrice Speedstar Ultra Volume Mascara WP............tip dankzij Serena. Ik ga bestellen en in een winkel die wel aardig doet het laten bezorgen. Nadeel is dat deze niet slim is om mee te nemen op vakantie en dat leg ik morgen uit. Pupa had ik nog nooit van gehoord, maar is iig proefdiervrij :cheering: . Vind je dat een goed merk? In welke winkels verkopen ze die nog meer naast Etos? Dank je iig voor je aanbod.

Zie je nou Fedora ik neem wel wat aan!

Ok ga die ook eens proberen dan!
Ja ik vind de mascara's van Pupa erg goed. Normaliter zijn ze rond de 17 euro maar dit was een keer een mooie aanbieding. Volgens mij waren ze zelfs nog goedkoper: 3 euro. Maar ze hadden er maar 3, heb ze toen alle 3 gekocht maar daarna nooit meer gezien daar, helaas.

Pupa wordt bijna niet in echte winkels verkocht, meestal bij salons of online. In Utrecht:

Winkel Afstand
Salon Cleopatra
Rijnlaan 92
3522 BR UTRECHT 1,8 km
Dameskapsalon Aynur
Groeneweg 65
3531 VC UTRECHT 2,1 km
Zus & Zo Beauty
Handelstraat 100
3533 GM UTRECHT
<<

caribbeanlover

Bericht 30 Nov 2016 12:27

Re: Mascara kruidvat issue!

Dank je voor de adressen. Ik ken geen van allen. Zitten zeker in van die speciale straatjes waar een simpel mens zoals ik nooit kom.
<<

Saga

Major Yipyapper

Berichten: 5361

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:12

Bericht 30 Nov 2016 13:11

Re: Mascara kruidvat issue!

Mocht je Pupa uit willen proberen, mijn moeder werkt bij een drogist die Pupa verkoopt dus ik kan je dan wel wat opsturen!
Ik vind het hele fijne mascaras!
10.04.17
<<

caribbeanlover

Bericht 30 Nov 2016 14:27

Re: Mascara kruidvat issue!

Super lief van je. Ik weet niet welke aanraders zijn en ik gebruik altijd een waterproof versie altijd al gedaan eigenlijk dat vind ik het fijnste. Wie weet maak ik er ooit gebruik van. Wat zijn de kosten?
<<

caribbeanlover

Bericht 01 Dec 2016 16:31

Re: Mascara kruidvat issue!

Ik had altijd een wp mascara van Etos eigenmerk echt een super fijne. Sinds een tijdje hebben ze een nieuwe verpakking, niet erg, maar het nadeel is dat diegene die die van mij moet voorstellen totaal achteruit is gegaan. Het droogt megasnel op terwijl ik het opdoe! Dat is echt ontzettend irritant wat resulteert in korreltjes onder mijn ogen. Buiten dat geeft die wel supermooi resultaat. Dus het enige wat ik moet doen is het snel aanbrengen en dat kan ik niet omdat ik altijd de tijd ervoor neem.

Die van Catrice heeft hetzelfde effect en droogt niet op tijdens het aanbrengen.
Vorige

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers