Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Voor 1 dag een man..

<<

Brooke

Bericht 18 Nov 2016 13:12

Voor 1 dag een man..

..Wat zou jij die dag dan gaan doen? Hoe ziet jouw dag er dan uit? Vertel!
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:26

Bericht 18 Nov 2016 13:29

Re: Voor 1 dag een man..

Ik wil dan seks hebben. En staand plassen. Oh en kijken of sommige echt gewoon anders emotioneel in elkaar zitten dan vrouwen: aka.. of ze dus echt 'harder' kunnen zijn dan vrouwen.

Als ik mijn eigen persoontje blijf dan wil ik gewoon kijken hoe het is om seks te hebben met zon piemel.
<<

Tom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6229

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:32

Bericht 18 Nov 2016 13:45

Re: Voor 1 dag een man..

Hahaha Caro je verwoordt precies mijn ideeën! :D
Als liefde leven wordt, krijgt geluk een naam. 21-07-2019
<<

Jip

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11401

Geregistreerd: 03 Jan 2015 11:04

Bericht 18 Nov 2016 13:48

Re: Voor 1 dag een man..

Caro schreef:Ik wil dan seks hebben. En staand plassen. Oh en kijken of sommige echt gewoon anders emotioneel in elkaar zitten dan vrouwen: aka.. of ze dus echt 'harder' kunnen zijn dan vrouwen.

Als ik mijn eigen persoontje blijf dan wil ik gewoon kijken hoe het is om seks te hebben met zon piemel.


+1
Their smile makes me smileJanuari 2017 ♡ April 2019

https://www.instagram.com/stofspinsels/
<<

Brooke

Bericht 18 Nov 2016 13:48

Re: Voor 1 dag een man..

Haha, ja staand plassen wil ik ook. Lekker makkelijk zo onderweg, gewoon effe een struik of bosjes zoeken en hupsakee :thumbup:
En inderdaad seksen wil ik die dag ook.
Als ik opsta ga ik eerst mijn baard scheren, uiteraard met mannenscheerschuim. Maar ik ga dan ook douchen, lekker makkelijk, zo'n kort kapsel. Lijkt me best lekker, even niet denken dat ik daarna nog mij haar moet borstelen etc.
Ook ga ik aan mijn sixpack werken, wat fitnessen, wat push-ups etc.
In de avond ga ik heel veel bier drinken, niet eens voor het bier, maar gewoon omdat vaak een man meer alcohol kan verdragen (althans mijn man) en ik ga die dag ook lekker onverschillig zijn. Mij nergens druk om maken en het maar 'zien.'
Voor de rest moet ik nog even denken wat nog meer.
<<

Anoniem315

Bericht 18 Nov 2016 16:16

Re: Voor 1 dag een man..

Behalve inderdaad seks, zou ik niet zo veel anders kunnen bedenken geloof ik. Ik ben nu soms al een halve kerel, dus m'n gedrag zou ik niet aanpassen.
<<

Anoniem260

Bericht 19 Nov 2016 07:19

Re: Voor 1 dag een man..

Exogenesis schreef:Behalve inderdaad seks, zou ik niet zo veel anders kunnen bedenken geloof ik. Ik ben nu soms al een halve kerel, dus m'n gedrag zou ik niet aanpassen.



:lol:
<<

Anoniem313

Bericht 19 Nov 2016 09:41

Re: Voor 1 dag een man..

Daenerys schreef:Haha, ja staand plassen wil ik ook. Lekker makkelijk zo onderweg, gewoon effe een struik of bosjes zoeken en hupsakee :thumbup:
En inderdaad seksen wil ik die dag ook.
Als ik opsta ga ik eerst mijn baard scheren, uiteraard met mannenscheerschuim. Maar ik ga dan ook douchen, lekker makkelijk, zo'n kort kapsel. Lijkt me best lekker, even niet denken dat ik daarna nog mij haar moet borstelen etc.
Ook ga ik aan mijn sixpack werken, wat fitnessen, wat push-ups etc.
In de avond ga ik heel veel bier drinken, niet eens voor het bier, maar gewoon omdat vaak een man meer alcohol kan verdragen (althans mijn man) en ik ga die dag ook lekker onverschillig zijn. Mij nergens druk om maken en het maar 'zien.'
Voor de rest moet ik nog even denken wat nog meer.


Voor de meeste dingen die je noemt heb je geen piemel nodig.

Ik heb geen idee wat ik zou doen, ik heb niet het idee dat ik veel mis. Vergelijken hoe je bepaalde emoties ervaart kan niet (immers, ik ben dan geen vrouw) en zware dingen tillen kan ik zelf. Kom ik toch weer bij die piemel uit, waarschijnlijk zou ik daar de hele dag aan zitten voelen. Ik zou dus een eng mannetje zijn.
<<

anoniem224

Bericht 19 Nov 2016 10:03

Re: Voor 1 dag een man..

Mijn eerste ingeving is dat ik zeker even met mijn piemel zou gaan spelen, maar dat is niet echt een volwassen antwoord he? :palm:

Ik sluit me dan ook aan bij Caro haar post.
<<

anoniem196

Bericht 19 Nov 2016 23:51

Re: Voor 1 dag een man..

Ik zou de hele dag aan mijn piemel zitten. Hard en zacht.
Lekker buiten tegen bomen plassen.
Aftrekken en sex hebben.
<<

Anoniem221

Bericht 19 Nov 2016 23:53

Re: Voor 1 dag een man..

Staand plassen, masturberen en seks hebben met een vrouw.
<<

Pannetoet

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1556

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:10

Bericht 24 Nov 2016 21:17

Re: Voor 1 dag een man..

Daenerys schreef:Haha, ja staand plassen wil ik ook. Lekker makkelijk zo onderweg, gewoon effe een struik of bosjes zoeken en hupsakee :thumbup:
En inderdaad seksen wil ik die dag ook.
Als ik opsta ga ik eerst mijn baard scheren, uiteraard met mannenscheerschuim. Maar ik ga dan ook douchen, lekker makkelijk, zo'n kort kapsel. Lijkt me best lekker, even niet denken dat ik daarna nog mij haar moet borstelen etc.
Ook ga ik aan mijn sixpack werken, wat fitnessen, wat push-ups etc.
In de avond ga ik heel veel bier drinken, niet eens voor het bier, maar gewoon omdat vaak een man meer alcohol kan verdragen (althans mijn man) en ik ga die dag ook lekker onverschillig zijn. Mij nergens druk om maken en het maar 'zien.'


Haha dit dus!
Lijkt mij inderdaad heerlijk om smorgens snel klaar te zijn, je smeert een beetje gel in je haar en dat is het:) Geen geklooi met de föhn, geen make-up etc. Je kan ongegeneerd veel eten want mannen eten nou eenmaal meer, en over het algemeen komen ze niet aan dus ja ik zou ook aan de halters gaan hangen haha. Ik ben ook benieuwd of ze hun pielemans voelen zitten dus ik ga dan een stukje fietsen ofzo :P Tussendoor even pauze om tegen een boom te plassen haha. Ik ga ook bier drinken, slap lullen met vrienden en voetbal kijken, ik ben wel benieuwd hoe een man dat ervaart :angel: En inderdaad heel chill leven, je niet druk maken..
Wat als het lukt
<<

Anoniem304

Bericht 24 Nov 2016 21:25

Re: Voor 1 dag een man..

Je bent niet verplicht om 's ochtends als vrouw een föhn en make up te gebruiken hoor :P.

Ben altijd sneller klaar dan m'n vriend. Die moet helemaal met gel in de weer en in trek gewoon een borstel door m'n haar.
<<

Brooke

Bericht 25 Nov 2016 11:52

Re: Voor 1 dag een man..

Exo, haha moet echt lachen om jouw post haha. Dan ben ik ook gedeeltelijk wel een vent, ik heb ook wel wat mannentrekjes. Ik zit nooit met mijn benen over elkaar, dat vind ik niet fijn. :P

Cotton, nee niet verplicht hoor. Maar ja ik föhn mijn haar ook niet, maar doe wel van die haarolie in mijn haar na het douchen, anders kom ik er niet doorheen met een borstel. Dus heb ik toch nog steeds meer werk dan een vent. :P
<<

Pannetoet

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1556

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:10

Bericht 25 Nov 2016 18:07

Re: Voor 1 dag een man..

Cotton schreef:Je bent niet verplicht om 's ochtends als vrouw een föhn en make up te gebruiken hoor :P.
.


Hahahhaa nee dat is waar! Maar lang, super stijl haar heeft wel een föhn nodig en nou ja make-up is gewoon net iets mooier :angel: En precies wat Daenerys zegt..als het geen föhn is dan is het wel iets anders haha. Mannen hoor ik nooit over knopen in hun haar, of een bad hair day. Zij hebben goeie wenkbrauwen, mijn vriend heeft bijv ook jaloersmakende lange wimpers..

Oh maar dan heb ik ook wel mannelijke trekjes haha want ik zit ook bijna nooit met mijn benen over elkaar, rokjes en jurkjes zijn ook niet aan mij besteed en verder weet ik het zo even niet :P
Wat als het lukt
<<

Brooke

Bericht 26 Nov 2016 00:01

Re: Voor 1 dag een man..

Pannetoet, haha precies. Mijn man heeft heeft niet eens een borstel of kam. Ook nooit gehad zolang ik hem ken. Beetje gel in zijn handen en door zijn haar en klaaaar!

Nee ik kan echt niet met benen over elkaar zitten. Betrap mezelf er soms op dat ik soms echt met wijde benen, als een boerenpummel zit haha. Met benen over elkaar, krijg ik kramp.
<<

Robijn

Noob

Berichten: 44

Geregistreerd: 17 Okt 2016 20:22

Bericht 30 Nov 2016 19:20

Re: Voor 1 dag een man..

Wat grappig om dit te lezen! Ik zou inderdaad ook vooral met mijn piemel bezig zijn geloof ik :smile: verder zijn veel van de 'mannelijke' dingen die hier genoemd zijn sowieso al van toepassing op mij :wink:
Throw kindness around like confetti

Terug naar Persoonlijk

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers