Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Photobucket app

<<

Ilovethe90s

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3154

Geregistreerd: 03 Sep 2013 22:14

Bericht 11 Nov 2016 23:02

Photobucket app

Normaal gesproken vond ik het heel fijn om de foto's van mijn spiegelreflex op photobucket te zetten en daarna eventueel op mijn telefoon te downloaden of op te slaan via de app.

De app is vernieuwd en dit lukt nu niet meer. Ik kan mijn geuploade foto's ook nergens terugvinden.
Ik zie in de app alleen foto's die op mijn telefoon staan en die ik dan kan uploaden. Doe ik iets fout?
<<

Ilovethe90s

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3154

Geregistreerd: 03 Sep 2013 22:14

Bericht 28 Nov 2016 21:14

Re: Photobucket app

Niemand? Of heeft iedereen hier last van?
Mijn man heeft nog de standaard app (geen updates gedraaid?) en kan bij alle oude opgeslagen foto's maar ik kan ze echt met geen mogelijkheid vinden.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43709

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 28 Nov 2016 21:50

Re: Photobucket app

Misschien kan je een screenshot plaatsen van wat je wel ziet?
En heb je ios of Android app?
Misschien zet ie ze nu in een andere standaard folder.
Let's discover the world together.
<<

Ilovethe90s

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3154

Geregistreerd: 03 Sep 2013 22:14

Bericht 28 Nov 2016 22:03

Re: Photobucket app

Ik heb de Android app, mijn man ook. Vind het lastig om nu een screenshot te plaatsen aangezien je dan of foto's van me ziet of het e-mailadres van mijn man of foto's van anderen die via whatsapp gestuurd zijn. Kan ik later misschien nog wel even doen.

Wacht, ik heb wel een voorbeeldje...
Afbeelding

In geen enkele map staan mijn eerder geüploade foto's.
Bij device foto's krijg ik alleen foto's te zien die ik met mijn telefoon gemaakt heb of foto's van anderen die ik via whatsapp heb ontvangen.

In de cloud staat helemaal niks.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43709

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 28 Nov 2016 22:13

Re: Photobucket app

Oh wat raar. Dat is ook echt een hele andere App dan ik heb (ook Android). Misschien heb ik nog de oude dan. Als ik op New Photobucket App Android zoek vind ik ook niks.

En als je op dat account klikt? Dus jouw naam?
Let's discover the world together.

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers