Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Vraag MB internet mobiele telefoon

<<

anoniem203

Bericht 28 Nov 2016 20:58

Vraag MB internet mobiele telefoon

Ik heb een Huawei en sinds vrijdag pakt mijn telefoon geen verbinding met wifi. Ik krijg de melding 'toegang netwerk ontzegd' Na enig speurwerk op internet kan ik waarschijnlijk door een fout van Huawei ook de verbinding niet meer terug krijgen en is mijn telefoon na 8 maanden in gebruik te zijn dus een soort van kapot. Gelukkig heb ik nog garantie en als het goed is komt het dan ook wel goed en daar ga ik morgen ook voor bellen. Alleen ben ik nu wel door mijn mb's heen en ik heb gisteren 200 mb bij kunnen kopen omdat ik nog een paar dagen heb tot de nieuwe maand en ik wel graag appjes wil kunnen ontvangen. Alleen nu even een blonde vraag.. Als ik de functie mobiele gegevens aan heb staan en ik verder niks doe maar wel appjes binnen krijg, gebruik ik dat wel iets van mijn mb's aan internet? Of pas als ik zelf een appje terug stuur of echt internet gebruik (Instagram, Mail, Google, etc)
<<

Sawadee

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2526

Geregistreerd: 02 Jan 2016 16:21

Bericht 28 Nov 2016 21:03

Re: Vraag MB internet mobiele telefoon

Ligt aan je instellingen per app volgens. Als je apps hebt die constant contact maken om te vernieuwen dan kan het wel data kosten.

http://blog.phonehouse.nl/lifestyle/int ... pp-bepalen
<<

anoniem203

Bericht 28 Nov 2016 21:09

Re: Vraag MB internet mobiele telefoon

Maar als het alleen maar van Whats App is? Andere apps kom ik momenteel even niet aan.

Edit ik heb net idd ook alles sowieso uitgezet. Alleen die van Whats App niet.
<<

Fjell

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1579

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:27

Bericht 28 Nov 2016 21:30

Re: Vraag MB internet mobiele telefoon

Dan zal het MB gebruik als het goed is in ieder geval erg beperkt zijn. Maar dan moet je wel echt alles 'uit' hebben staan, dus dat er niet automatisch geupdate wordt ook al heb je de app niet open staan. Verder zou je met 200MB als je voorzichtig bent vrij lang moeten kunnen doen. Gewoon niet te vaak andere apps dan whatsapp openen.
-Jeg har det som plommen i egget-

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Minx