Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Hollands Next Topmodel 2013

<<

caribbeanlover

Bericht 22 Okt 2013 12:46

Re: Hollands Next Topmodel 2013

Bliss schreef:
caribbeanlover schreef:Denk ik netjes te zijn door de winnares niet te noemen, doen anderen het wel. Als men dat eerder deed kregen ze commentaar en nu niet! :confused:


Natuurlijk is dat niet erg als het al op tv is geweest, dan is het toch logisch dat iedereen het erover heeft! Mensen krijgen alleen commentaar als ze iets verklappen wat nog niet op tv is geweest (en terecht!).


Nou ik heb anders een keer wat gezegd wat al op tv was geweest, ik kon me beter gaan bergen gezien sommige zeikwijven hier! Bovendien staat het voor zover ik weet nergens in de regels.

Trouwens hoe kan iemand iets verklappen als het nog niet op tv is geweest, WTF?
<<

JustMeDaan

Major Yipyapper

Berichten: 3185

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:39

Bericht 22 Okt 2013 12:52

Re: Hollands Next Topmodel 2013

caribbeanlover schreef:
Bliss schreef:
caribbeanlover schreef:Denk ik netjes te zijn door de winnares niet te noemen, doen anderen het wel. Als men dat eerder deed kregen ze commentaar en nu niet! :confused:


Natuurlijk is dat niet erg als het al op tv is geweest, dan is het toch logisch dat iedereen het erover heeft! Mensen krijgen alleen commentaar als ze iets verklappen wat nog niet op tv is geweest (en terecht!).


Trouwens hoe kan iemand iets verklappen als het nog niet op tv is geweest, WTF?


Als het al ergens op internet is uitgelekt, je dat gevonden hebt en het erover hebt terwijl het nog niet op tv is geweest en diegene het dus nog niet heeft gezien en het zelf niet heeft opgezocht! WTF!!
D. 💙14-01-2019💙
<<

caribbeanlover

Bericht 22 Okt 2013 12:56

Re: Hollands Next Topmodel 2013

Dat is simpel, dan moet je er niet naar zoeken op het net en ook niet terug kijken aangezien die klote rtl de uitslag er altijd bij zet waardoor het terugkijken geen nut heeft!
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25047

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 22 Okt 2013 12:56

Re: Hollands Next Topmodel 2013

WTF :cheering:
❤ 7 juni 2018
<<

JustMeDaan

Major Yipyapper

Berichten: 3185

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:39

Bericht 22 Okt 2013 12:58

Re: Hollands Next Topmodel 2013

caribbeanlover schreef:Dat is simpel, dan moet je er niet naar zoeken op het net en ook niet terug kijken aangezien die klote rtl de uitslag er altijd bij zet waardoor het terugkijken geen nut heeft!


Lezen CBL, als diegene die het niet wil weten er niet naar zoekt, maar een ander het wel heeft opgezocht en het op een forum zet waar diegene leest die het niet wil weten dan heeft ze toch niks opgezocht, maar heeft die ander het wel verklapt/verraden.
D. 💙14-01-2019💙
<<

caribbeanlover

Bericht 22 Okt 2013 12:59

Re: Hollands Next Topmodel 2013

Ik lees heel goed hoor, niks mis mee...............WTF!

Niemand weet de uitslag zolang het niet op tv is geweest dus is het alleen maar gissen voordat er bekend wordt gemaakt wie er zal winnen.
<<

caribbeanlover

Bericht 22 Okt 2013 13:09

Re: Hollands Next Topmodel 2013

Pannetoet schreef:
caribbeanlover schreef:Zeg nou eerlijk zoveel horen we niet van de winnaressen. Sanne....


We horen weinig over haar maar het schijnt dat ze het heel goed doet en woont en leeft in New York..


Aha oke da's duidelijk. Ik zou geen eens haar achternaam weten. Hoe ben jij erachter gekomen?
Btw, pm's niet gehad?
<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 7281

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:04

Bericht 22 Okt 2013 13:14

Re: Hollands Next Topmodel 2013

Mijn hemel cbl, denk om je hart. WTF!
<<

JustMeDaan

Major Yipyapper

Berichten: 3185

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:39

Bericht 22 Okt 2013 13:16

Re: Hollands Next Topmodel 2013

caribbeanlover schreef:Ik lees heel goed hoor, niks mis mee...............WTF!

Niemand weet de uitslag zolang het niet op tv is geweest dus is het alleen maar gissen voordat er bekend wordt gemaakt wie er zal winnen.


Ben je nu echt zo naief?
Er staan vaak genoeg uitslagen op internet van mensen die bij de show waren en hun mond voorbij praten.
Sowieso lekker uitslagen wel eens uit, net zoals de troonrede elk jaar uitlekt. En die is dan ook nog niet op tv geweest.
Zo simpel is dat CBL. WTF!!
Laatst gewijzigd door JustMeDaan op 22 Okt 2013 13:25, in totaal 1 keer gewijzigd.
D. 💙14-01-2019💙
<<

Anoniem193

Bericht 22 Okt 2013 13:20

Re: Hollands Next Topmodel 2013

Afbeelding
<<

Anoniem122

Bericht 22 Okt 2013 13:41

Re: Hollands Next Topmodel 2013

caribbeanlover schreef:Vind het echt zo ontzettend dom dat men in deze tijd geen engels kan! Je leert dat toch op school!

Ik had het ook goed voorspeld......Nikki.


Wat je op school leert is vaak niet voldoende hoor. Ik heb ook pas echt Engels leren spreken toen ik op reis was en wel moest en ook constant Engels om me heen hoorde.
<<

Anoniem19

Bericht 22 Okt 2013 13:51

Re: Hollands Next Topmodel 2013

Bliss schreef:WTF :cheering:


:lol: WTF!
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11135

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Bericht 22 Okt 2013 13:56

Re: Hollands Next Topmodel 2013

caribbeanlover schreef:Vind het echt zo ontzettend dom dat men in deze tijd geen engels kan! Je leert dat toch op school!

Ik had het ook goed voorspeld......Nikki.


Iedereen heeft op school ook het vak Nederlands gehad, maar er worden hier toch heel veel basis dingen fout gedaan op het forum. Echt zo ontzettend dom!


Ik vond dat Daelorian moest winnen, maar ik snap wel dat ze voor Nikki hebben gekozen. Ik heb het vannacht na mijn werk nog terug zitten kijken, ging pas half 4 slapen :sleep:
R. 2013
D. 2016
<<

Pannetoet

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1551

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:10

Bericht 22 Okt 2013 14:02

Re: Hollands Next Topmodel 2013

caribbeanlover schreef:
Pannetoet schreef:
caribbeanlover schreef:Zeg nou eerlijk zoveel horen we niet van de winnaressen. Sanne....


We horen weinig over haar maar het schijnt dat ze het heel goed doet en woont en leeft in New York..


Aha oke da's duidelijk. Ik zou geen eens haar achternaam weten. Hoe ben jij erachter gekomen?
Btw, pm's niet gehad?


Volgens mij heet ze Nijhof van de achternaam..tenminste daar staat me iets van bij :P Ik hoorde/zag het een hele tijd terug op tv, iets met Daphne Deckers ofzo... dus vandaar :) Maar pm's? Ik zat al te wachten haha maar ga even kijken..heb iig geen melding gehad..
Wat als het lukt
<<

caribbeanlover

Bericht 22 Okt 2013 15:14

Re: Hollands Next Topmodel 2013

Pompoen schreef:Mijn hemel cbl, denk om je hart. WTF!


Waarom halen zovelen mijn hart er weer bij?! Dat ben ik echt meer dan zat. Het doet er niet toe en heeft er niks mee te maken.

WTF! :shock:
<<

Tom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6220

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:32

Bericht 22 Okt 2013 15:14

Re: Hollands Next Topmodel 2013

Nou wel omdat je je zo verschrikkelijk aan het opwinden bent (wat je je hart kan kosten) over iets pietluttigs.
Als liefde leven wordt, krijgt geluk een naam. 21-07-2019
<<

caribbeanlover

Bericht 22 Okt 2013 15:17

Re: Hollands Next Topmodel 2013

Doe niet zo overdreven joh
<<

caribbeanlover

Bericht 22 Okt 2013 15:18

Re: Hollands Next Topmodel 2013

JustMeDaan schreef:
caribbeanlover schreef:Ik lees heel goed hoor, niks mis mee...............WTF!

Niemand weet de uitslag zolang het niet op tv is geweest dus is het alleen maar gissen voordat er bekend wordt gemaakt wie er zal winnen.


Ben je nu echt zo naief?
Er staan vaak genoeg uitslagen op internet van mensen die bij de show waren en hun mond voorbij praten.
Sowieso lekker uitslagen wel eens uit, net zoals de troonrede elk jaar uitlekt. En die is dan ook nog niet op tv geweest.
Zo simpel is dat CBL. WTF!!



Niet aan gedacht, sorry madam!
<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 7281

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:04

Bericht 22 Okt 2013 16:29

Re: Hollands Next Topmodel 2013

caribbeanlover schreef:
Pompoen schreef:Mijn hemel cbl, denk om je hart. WTF!


Waarom halen zovelen mijn hart er weer bij?! Dat ben ik echt meer dan zat. Het doet er niet toe en heeft er niks mee te maken.

WTF! :shock:


Ik zou dit tegen iedereen zeggen die zich zo loopt op te fokken. WTF!
<<

Fiederilsje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6516

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:44

Bericht 22 Okt 2013 17:37

Re: Hollands Next Topmodel 2013

Dammit, door jullie heb ik al heel de dag dit nummer in mijn hoofd!

L2014 & H2017
<<

Anoniem44

Bericht 22 Okt 2013 19:02

Re: Hollands Next Topmodel 2013

Ik vind het helemaal niet zo gek dat die meisjes niet zo goed Engels spreken. Toen ik een jaartje of 17 was, toen was mijn Engels ook niet zo goed, ik had het wel gehad op de middelbare school, maar zoveel spreek je het dan niet. Pas later, toen ik vanaf mijn 18e meer van de wereld ging zien, begon ik steeds meer Engels te spreken en verbeterde het snel. Maar ik kan me best voorstellen dat je - ook door de zenuwen tijdens zo'n go-see en een camera op je neus - even over je woorden struikelt en niet zo goed weet wat je moet zeggen.
<<

Anoniem315

Bericht 22 Okt 2013 20:20

Re: Hollands Next Topmodel 2013

ED, wat een sympathieke reactie :D Ik ben het met je eens.
<<

Anoniem122

Bericht 22 Okt 2013 20:32

Re: Hollands Next Topmodel 2013

Ik ook! Mijn Engels was echt heel slecht toen ik op reis ging, en in die 6 maanden is het zo enorm verbeterd, omdat ik wel Engels moest praten en ik ook bijna alleen maar Engels om me heen hoorde.
Wat je op school leert is echt niet voldoende om volledige gesprekken mee te voeren.
<<

Anoniem273

Bericht 22 Okt 2013 21:12

Re: Hollands Next Topmodel 2013

Ik heb gevoel voor Engels denk ik maar ik sprak op m'n 16e tijdens de Havo 4 reis in London beter Engels dan m'n gymleraar, haha. Vriendin en ik moesten onverwacht eerder naar huis (ons oppaskindje was overleden) en hij zou een ticket voor ons regelen bij het reisbureau. Uiteindelijk heb ik het gesprek maar over genomen en ik vergeet nog steeds z'n verbaasde blik niet :) Helaas gold dat niet voor m'n Frans en Duits...
<<

caribbeanlover

Bericht 22 Okt 2013 21:25

Re: Hollands Next Topmodel 2013

Aziraphale schreef:Ik heb gevoel voor Engels denk ik maar ik sprak op m'n 16e tijdens de Havo 4 reis in London beter Engels dan m'n gymleraar, haha. Vriendin en ik moesten onverwacht eerder naar huis (ons oppaskindje was overleden) en hij zou een ticket voor ons regelen bij het reisbureau. Uiteindelijk heb ik het gesprek maar over genomen en ik vergeet nog steeds z'n verbaasde blik niet :) Helaas gold dat niet voor m'n Frans en Duits...


Wat erg zeg. Wat is er gebeurd als ik vragen mag? Waarom wilde je naar huis? Ik ga alleen voor familie naar huis mocht ik op vakantie zijn en iemand overlijd. Dan heb ik het over mijn ouders, broertje, schoonzus haar man en kids, en schoonouders verder niemand.

Ik had het ''geluk'' dat mijn oma afgelopen vakantie overleed voordat we weggingen zodat ik na de begrafenis kon. Vorig jaar ging het ook niet goed, we zijn toen gewoon gegaan, maar heb er wel over nagedacht wat ik dan zou doen. Mijn moeder zei dat mijn oma had gewild dat ik bleef, dat mijn oma en mijn moeder er toch niks aan zouden hebben dat ik terug zou komen. Mijn moeder zou begrijpen als ik ervoor koos om te blijven. Daarna ging het ineens weer goed, ze wilde naar de kapper, beneden eten met anderen bejaarden.

Dit jaar ging het steeds slechter en weer kwam het bij me op die vraag. Mijn moeder zei dat ze het niet eens zou zeggen mocht oma overlijden tijdens onze vakantie, maar heb haar gezegd dat ik dat niet in dank had afgenomen. Heb er toch wel recht op dacht ik zo.

Ieder kleinkind was op de begrafenis met hun partner diegene zonder ook, behalve 1, zij woont buiten Europa en ik voelde met haar mee omdat zij er niet kon zijn. Moet je dus voorstellen hoe ik mij gevoeld had, maar ervoor terugkomen van mijn vakantie had ik hoogstwaarschijnlijk niet gedaan.
VorigeVolgende

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers