Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Herinnering van factuur 12 jaar later, wat moet ik hiermee?

<<

Anoniem282

Bericht 29 Mei 2016 15:39

Re: Herinnering van factuur 12 jaar later, wat moet ik hierm

Maple schreef:Kennelijk lukt het haar toch aardig, want je bent er nog mee bezig :)


Ik zag dat het topic weer naar boven was gegaan, dus ik was even benieuwd of het was opgelost. Je zit er dus naast qua aanname. :)
<<

anoniem224

Bericht 29 Mei 2016 20:06

Re: Herinnering van factuur 12 jaar later, wat moet ik hierm

Ik heb niet meer gebeld, de reden daarvoor is dat ik behoorlijk bel angst heb. Maar op de mail die ik heb verstuurd heb ik nooit antwoord gehad.
<<

Anoniem282

Bericht 29 Mei 2016 20:51

Re: Herinnering van factuur 12 jaar later, wat moet ik hierm

Oh wat vervelend dat je zoveel last hebt van belangt. En opvallend dat je geen reactie hebt gehad op je mail. Zolang je niets hoort, zou ik niet betalen. :)
<<

anoniem224

Bericht 29 Mei 2016 20:53

Re: Herinnering van factuur 12 jaar later, wat moet ik hierm

Ja dat is wel een beetje een issue. Ik ben ook altijd bang dat mensen me voor gek verklaren, maar als ik nu al weet dat ik morgen bijvoorbeeld naar Nuon zou moeten bellen dan zit ik nu al in de stress, inclusief overmatig zweten enz. :palm:
<<

Anoniem282

Bericht 29 Mei 2016 21:28

Re: Herinnering van factuur 12 jaar later, wat moet ik hierm

Pff, wat rot. Het schijnt dat veel meer mensen hier last van hebben. In dit soort gevallen, als er echt opheldering moet komen c.q. iets geregeld moet worden, lijkt het me heel lastig. Je zou misschien wel iemand kunnen machtigen. Dan heb je alsnog opheldering. :)
<<

anoniem224

Bericht 24 Nov 2016 16:14

Re: Herinnering van factuur 12 jaar later, wat moet ik hierm

Ik heb inmiddels een tweede herinnering gekregen. Ik ga morgen toch nog even er achteraan, toch maar even over mijn angst heen zetten. Het is 'maar' een bedrag van €47, maar ik blijf het vreemd vinden dat het van iets is van 12 jaar geleden.
<<

Whatever

Major Yipyapper

Berichten: 5458

Geregistreerd: 22 Feb 2016 13:09

Bericht 24 Nov 2016 16:18

Re: Herinnering van factuur 12 jaar later, wat moet ik hierm

Meneer Nilsson schreef:Ik heb inmiddels een tweede herinnering gekregen. Ik ga morgen toch nog even er achteraan, toch maar even over mijn angst heen zetten. Het is 'maar' een bedrag van €47, maar ik blijf het vreemd vinden dat het van iets is van 12 jaar geleden.


Haha je bellen morgen? Lekker makkelijk van ze, niet reageren op die mail en wel weer herinneren! Gewoon bellen hoor! You can do that!
<<

Anoniem304

Bericht 24 Nov 2016 16:21

Re: Herinnering van factuur 12 jaar later, wat moet ik hierm

Whatever schreef:
Meneer Nilsson schreef:Ik heb inmiddels een tweede herinnering gekregen. Ik ga morgen toch nog even er achteraan, toch maar even over mijn angst heen zetten. Het is 'maar' een bedrag van €47, maar ik blijf het vreemd vinden dat het van iets is van 12 jaar geleden.


Haha je bellen morgen? Lekker makkelijk van ze, niet reageren op die mail en wel weer herinneren! Gewoon bellen hoor! You can do that!

Zo zijn er veel bedrijven hoor.

Voor m`n werk ook regelmatig. Dan reageer je via de e-mail, krijg je een reactie, stuur ik een reactie terug, stilte.

En dan 2 weken later gewoon weer een herinnering of iets. Belachelijk.
<<

Anoniem321

Bericht 25 Nov 2016 20:01

Re: Herinnering van factuur 12 jaar later, wat moet ik hierm

Ik wil je even doorverwijzen naar deze link, daar staat e.e.a. uitgelegd over verjaring.
12 jaar na dato is een factuur sowieso verjaard, dus je hoeft er helemaal niks meer mee.
Ik denk dat ze nog even proberen of je zo 'gek' bent dat je het gaat betalen.
http://www.schuldinfo.nl/index.php?id=61
<<

anoniem213

Bericht 25 Nov 2016 20:07

Re: Herinnering van factuur 12 jaar later, wat moet ik hierm

Olifant schreef:Ik wil je even doorverwijzen naar deze link, daar staat e.e.a. uitgelegd over verjaring.
12 jaar na dato is een factuur sowieso verjaard, dus je hoeft er helemaal niks meer mee.
Ik denk dat ze nog even proberen of je zo 'gek' bent dat je het gaat betalen.
http://www.schuldinfo.nl/index.php?id=61

Winegum vertelde dat inderdaad ook al op pagina 1, dus ik snap ook niet waarom er nog een probleem is.
<<

anoniem224

Bericht 26 Nov 2016 02:28

Re: Herinnering van factuur 12 jaar later, wat moet ik hierm

Nou ja er is misschien ook geen probleem. Maar toch heb ik geen zin in gezeik en zo. Ben niet zo goed met dit soort dingen.
<<

Winegum

Major Yipyapper

Berichten: 4024

Geregistreerd: 26 Okt 2013 19:21

Bericht 26 Nov 2016 08:06

Re: Herinnering van factuur 12 jaar later, wat moet ik hierm

Gewoon even bellen, MN. Als je er echt heel erg tegenop ziet zou ik vragen of iemand anders voor je wil bellen.
Vragen waarom ze er pas zoveel jaar later opnieuw mee komen en of ze eventueel hun correspondentie pogingen willen delen, omdat je in geen jaren wat van ze hebt gehoord. Dat je dus niet van plan bent om te betalen.
<<

Anoniem245

Bericht 26 Nov 2016 08:08

Re: Herinnering van factuur 12 jaar later, wat moet ik hierm

Ik zou nog simpeler een mail sturen met dat de factuur na 12 jaar verouderd is en je dus niet van plan bent hem te gaan betalen.
<<

Winegum

Major Yipyapper

Berichten: 4024

Geregistreerd: 26 Okt 2013 19:21

Bericht 26 Nov 2016 08:14

Re: Herinnering van factuur 12 jaar later, wat moet ik hierm

Dat een factuur 12 jaar oud is hoeft geen belemmering te zijn. Als ze gewoon regelmatig een herinnering gestuurd hebben en/of andere stappen hebben ondernomen is dat op zich prima.
Vorige

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers