Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Zie je jezelf als een meisjes-mama of als een jongens-mama?

<<

Brooke

Bericht 27 Okt 2016 09:31

Re: Zie je jezelf als een meisjes-mama of als een jongens-ma

Ik heb mezelf altijd als meisjesmoeder gezien. Kon me er ook niks bij voorstellen om een jongetje te krijgen. Had ook heel sterk het gevoel dat het inderdaad een meisje was toen ik zwanger was. Ik had toch ook echt een voorkeur voor een meisje. Dat roze en poppengedoe leek me gewoon echt geweldig. En ik vind dat ook, vind het zo leuk om de haartjes te doen, echt meisjeskleding te kopen etc. Nu is mij dochter 3 en gek genoeg zie ik mezelf nu ook wel als een jongensmoeder. Ik weet niet hoe dat gekomen is, maar het lijkt me nu ook wel enig om een zoon te hebben. Hier komt geen kindje meer, maar als dat wel zo was dan zou ik het helemaal niet erg vinden om zwanger van een zoon te zijn.
<<

Anoniem336

Bericht 23 Nov 2016 16:52

Re: Zie je jezelf als een meisjes-mama of als een jongens-ma

Fauve schreef:Oh nou hier in de buurt en op het kdv zie ik alleen een hoop etterbakkies die gillen, schreeuwen en met spullen gooien.
Ook het huis is hier meerdere malen afgebroken toen er hier jongetjes op bezoek waren.
Dus nee ben er niet zo gecharmeerd van al zullen er ook wel normale zijn, maar heb die nog niet gezien. Ook niet in indoorspeeltuinen waar we regelmatig komen. Dus tsja ieder zijn ding he?



Ben jij dan ook zo`n moeder die niet wil dat haar dochters met jongens spelen?
<<

Raaf

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 368

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:31

Bericht 23 Nov 2016 16:56

Re: Zie je jezelf als een meisjes-mama of als een jongens-ma

Ik was er heilig van overtuigd dat ik een meisje zou krijgen. En ja, het is mij ook een beetje aangepraat. Ik was zelf een paar sec teleurgesteld toen we te horen kregen dat het een jongetje was.

Maar stiekem heel stiekem ben ik wel een echte jongensmama. Ik heb namelijk niets met jurkjes, vlechtjes en de kleur roze. Als het toch een meisje was geweest dan was het een mega stoer meisje geweest, net zoals de mama. :smile:
Afbeelding
<<

September

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2341

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:28

Bericht 23 Nov 2016 17:33

Re: Zie je jezelf als een meisjes-mama of als een jongens-ma

Hier net andersom. Ik was overtuigd dat ik een jongetje zou krijgen. Bleek bij de geboorte toch een meisje. Helemaal leuk!
Afbeelding
Afbeelding
<<

Bolus26

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2396

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:47

Bericht 23 Nov 2016 19:10

Re: Zie je jezelf als een meisjes-mama of als een jongens-ma

Ik neigde altijd meer naar jongens mama maar heb 2 meiden gekregen. Ik vond het prima!De oudste is een rauwdouwer maar wel in een prinsessenjurk met glitterspeldjes. De jongste is nog afwachten. Mijn man had( stiekem) graag een zoon gehad maar dat staat los van zijn liefde voor beide meiden
<<

SoGood

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6114

Geregistreerd: 11 Sep 2013 11:54

Bericht 23 Nov 2016 20:23

Re: Zie je jezelf als een meisjes-mama of als een jongens-ma

Ik ben zelf denk ik wel een echte vrouw; als in jurkjes/hakken/make-up enz. Wat dat betreft ben ik wel echt een meisjesmoeder.

Toen ik nog niet zwanger was had ik een droom over een mollig peuterjongetje dat hier in de tuin liep, voor mijn gevoel zou ons kind dan ook een jongen zijn, zonder enige twijfel. Toen ze een meisje bleek te zijn was ik heel erg blij, ik moest wel even omschakelen!
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17342

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:24

Bericht 23 Nov 2016 21:34

Re: Zie je jezelf als een meisjes-mama of als een jongens-ma

Ik ben een jongensmama denk ik. Een jongen past ook echt gewoon goed, of althans, vanzelfsprekender vonden we allebei. Als wij een meisje mogen krijgen ooit wordt dat een hartstikke stoere meid :)
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
Vorige

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers